Reakcia na: aquila #63833:
Malá faktická poznámka: "to ze dneska poslanci na podnet durkovskeho schvalili predaj 100 hektarov megalukrativneho ..." a "a to ze zaroven schvalili na mieste stadiona v bratislave vcera 35 poschodovy veziak je totalne v pohode ?!?". Bežný človek by sa z týchto viet mohol domnievať, že je to celé jedna banda a že tí istí poslanci schválili to i ono na podnet Ďurkovského. A to nie je tak úplne pravda.Pretože "... Poslanci *mestského* zastupiteľstva budú postavení pred zložitý problém, či uprednostniť zníženie počtu poschodí vežového domu ..." a "*Petržalskí* poslanci súhlasia so zmenou územného plánu. Tá umožní výstavbu hotela a 35poschodového mrakodrapu pri Sade Janka Kráľa".
Čiže len drobné upozornenie, v prípade Auparku ide o rozhodnutie mestského parlamentu, v prípade Artmedie o miestnu samosprávu.
Máš pravdu v tom, že ide o bratislavskú politiku, ale trochu presnosti nezaškodí. Inak to môže vyzerať, že zavádzaš preto, aby si podporil svoju predstavu o skorumpovanosti práve určitých organizácií a osôb. ?
Sommelier
No, súčasný stav - na to, aby si v celej dĺžke radiál vyhnal autá z trate musíši nastavať desiatky križovaní, pokial ich nechceš nachť ísť otáčať do Rimavskej Soboty len preto, lebo sa chcú dostať na druhú stranu koľajiska. Ale je to riešiteľné, netvrdím že nie.
Stavbou takéhoto charakteru odstrelíš celý priestor niekam úplne inam. Aj keby boli tie stavby polovičného rozmeru ako prievozská - bajkalská či mierko - je to otras a kastrácia územia, ktoré už na nič iné nepoužiješ.
V prípade, že električka 1 nabrala nabrala na Mladej Garde 50 školákov zo zájazdu navyše, získala 30 sekúnd zdržanie a vďaka tomu, že je preplnená a na zástávkach je o 30 sekúnd viac ľudí, naberá na každej zastávke ďalšie sekundy. A okrem hlasu z amplióna, aby cestujúci urýchlili nástup a výstup, alebo počkali na ďalšiu neurobíš nič ! A tretia Ti stojí za zastávkou a čaká.
Rýchlosť je v špičke vždy na maximálnej úrovni.