Reakcia na: aquila #63833:
Malá faktická poznámka: "to ze dneska poslanci na podnet durkovskeho schvalili predaj 100 hektarov megalukrativneho ..." a "a to ze zaroven schvalili na mieste stadiona v bratislave vcera 35 poschodovy veziak je totalne v pohode ?!?". Bežný človek by sa z týchto viet mohol domnievať, že je to celé jedna banda a že tí istí poslanci schválili to i ono na podnet Ďurkovského. A to nie je tak úplne pravda.Pretože "... Poslanci *mestského* zastupiteľstva budú postavení pred zložitý problém, či uprednostniť zníženie počtu poschodí vežového domu ..." a "*Petržalskí* poslanci súhlasia so zmenou územného plánu. Tá umožní výstavbu hotela a 35poschodového mrakodrapu pri Sade Janka Kráľa".
Čiže len drobné upozornenie, v prípade Auparku ide o rozhodnutie mestského parlamentu, v prípade Artmedie o miestnu samosprávu.
Máš pravdu v tom, že ide o bratislavskú politiku, ale trochu presnosti nezaškodí. Inak to môže vyzerať, že zavádzaš preto, aby si podporil svoju predstavu o skorumpovanosti práve určitých organizácií a osôb. ?
Sommelier
1. z pohľadu fyziky tam tých električiek nemôžeš narvať viac ako je vhodné. Špičkový 2 minútový interval by bol veľkým hazardom, na ktorý by sa takmer denne doplácalo.
2. LEN o peniazoch ? Keď buduješ dopravný systém, musíš zohľadniť mrte kritérií - a to finančné je len jedno z nich.
3. a mne sa o nič iné nejadná. Len tvrdím, že keby existovali dve vetvy - na východ a západ, bolo by to pre Prahu lepšie ako jedna stredom.
A úplne ideálne budú všetky 3 - a to je o tej budúcnosti. Déčko nepovažujem za šťastnú voľbu ani náhodou.
4. To radiálne je v rovnici nemenná ? Od ťažkého rozmachu výstavby uplynulo možno 50 rokov - budovania radiál, za ďalších 50 rokov to môže byť s pridaním okruhu - na úkor ďalších kapitol radiálnych smerov.
Prečo nie ?
No vidíš, pretože za okruhom nasleduje ďalší okruh. Najprv spojím to čo potrebujem radiálne a keď sa rozhodnem, že sa oplatí ich spojiť okruhom, tak ich spojím.
A ten čas na prvý okruh už v Bratislave rozhodne prichádza, pretože by to bolo výhodné.