Reakcia na: Sommelier #63815:
pokial budes mat bezkoliznu trasu (teda mimourovnove krizovania) a zabezpecovacku, mozes tam tie elektricky rvat hoc aj v 40 sekundovom intervale (a po fyzikalnej stranke budes akurat musiet este doriesit to aby ti stihalo trakcne vedenie a meniarne, ale to nie je nic neriesitelne)Re #63811 Sommelier: odstranovanie lievikov na racianskej ale nema ist cestou zuzovania ostrovcekov ale rozsirenia cesty smerom k tym stromom, plotom a slpom ktore sa ti zdaju byt takou strasnou prekazkou...
Sommelier
1. z pohľadu fyziky tam tých električiek nemôžeš narvať viac ako je vhodné. Špičkový 2 minútový interval by bol veľkým hazardom, na ktorý by sa takmer denne doplácalo.
2. LEN o peniazoch ? Keď buduješ dopravný systém, musíš zohľadniť mrte kritérií - a to finančné je len jedno z nich.
3. a mne sa o nič iné nejadná. Len tvrdím, že keby existovali dve vetvy - na východ a západ, bolo by to pre Prahu lepšie ako jedna stredom.
A úplne ideálne budú všetky 3 - a to je o tej budúcnosti. Déčko nepovažujem za šťastnú voľbu ani náhodou.
4. To radiálne je v rovnici nemenná ? Od ťažkého rozmachu výstavby uplynulo možno 50 rokov - budovania radiál, za ďalších 50 rokov to môže byť s pridaním okruhu - na úkor ďalších kapitol radiálnych smerov.
Prečo nie ?
No vidíš, pretože za okruhom nasleduje ďalší okruh. Najprv spojím to čo potrebujem radiálne a keď sa rozhodnem, že sa oplatí ich spojiť okruhom, tak ich spojím.
A ten čas na prvý okruh už v Bratislave rozhodne prichádza, pretože by to bolo výhodné.