Zaujimalo by ma, ci sa podielal DP pri navrhovani trolejbusovej linky na Dlhe Diely. Vsimol som si totiz malu chybicku.
Uz dlho sa vie o hluposti, ze zakazdym, ked duobus zlezie z kopca, bude musiet dat dolu palice, zapnut dieslak a po otoceni na Molecke, bude vodic musiet vyliezt von a dat ich naspat hore. To je zname, ? no vsimol som si ze tie palice nebude davat dolu na zastavke Molecova smer mesto, ale este pred krizovatkou. To preto, lebo za zakrutou, krizovatkou, neosadili silnejsie stlpy, ktore by uniesli trakcne vedenie. Preto ma zaujima ci o tom DP vie a tak si skodi, alebo magistrat neberie ohlad, tak ako v inych pripadoch.
Napriklad, neochota vybudovat pri Technopole kruhovu krizovatku, obratisko, ale radsej tam osadit semafory.? Alebo iny priklad, rekonstrukcia povrchu obratiska na Holicskej. Miesto tam pokial viem je pre jeho rozsirenie.
Uz dlho sa vie o hluposti, ze zakazdym, ked duobus zlezie z kopca, bude musiet dat dolu palice, zapnut dieslak a po otoceni na Molecke, bude vodic musiet vyliezt von a dat ich naspat hore. To je zname, ? no vsimol som si ze tie palice nebude davat dolu na zastavke Molecova smer mesto, ale este pred krizovatkou. To preto, lebo za zakrutou, krizovatkou, neosadili silnejsie stlpy, ktore by uniesli trakcne vedenie. Preto ma zaujima ci o tom DP vie a tak si skodi, alebo magistrat neberie ohlad, tak ako v inych pripadoch.
Napriklad, neochota vybudovat pri Technopole kruhovu krizovatku, obratisko, ale radsej tam osadit semafory.? Alebo iny priklad, rekonstrukcia povrchu obratiska na Holicskej. Miesto tam pokial viem je pre jeho rozsirenie.
81-71
Re #63720 S499.1023: Dobre.
Re #63721 S499.1023: Ano?A prečo? Lebo to myslel inak ako to napisal?
Re #63722 SZKV: Mysliš, že inde nieje s IAD problem? Pokial sa budu všetci papaláši vyvážat na milionovych autach, nic ich nebude zaujimat. Nicmenej, pokial je na povrchu proble, nezvaluj to na metro ale na to, ze daky dementi preferuju IAD. A pokial kolabuje povrchova doprava, tak to neni vec toho, ze niekto preferuje ako to ty nazyvas "posvatnu kravu" ale len logika - pokial sa dakto nechce vzdat auta a chce si vyvazat na nom prdel kazdy den, ta je jasne ze vsetci idu na taku dopravu, ktora moze celu IAD vies co, a v takomto pripade je aj rychlejsia a potom preco by sa mal radovy obcan silou mocou trepat v zapchcach v elektrickach alebo busoch?