#63439 S499.1023: "Vážení idealisti, uvedomte si, prosím, všetci, že keby prevádzkovanie MHD v Bratislave bol taký úžasný lukratívny kšeft, tak už dávno je tu o to bitka."
Prečo by nebol? Len keď nieje zákazník, tak prečo by sa o to niekto mal zujímať? ?
Samozrejme, že ponuka Blagussu bola pre mesto "príliš drahá", keď sa porovnáva cena za súkromníkov vzkm versus cena za vzkm DPB z vozidlami nekonečnej životnosti. Logika je jasná - mestský podnik v rozklade s pochybným managementom MUSÍ byť drahší než súkromný dopravca!!!
...lebo k nákladom DPB z dlhodobého hľadiska musíme pripočítať tú miliardu ročne na obnovu vozov, aby sa dostal na úroveň toho teoretického Blagusu, aby sme porovnávali porovnateľné. ?
_______________________________
Re #63445 Andy: Presťahuj sa do USA...
Prečo by nebol? Len keď nieje zákazník, tak prečo by sa o to niekto mal zujímať? ?
Samozrejme, že ponuka Blagussu bola pre mesto "príliš drahá", keď sa porovnáva cena za súkromníkov vzkm versus cena za vzkm DPB z vozidlami nekonečnej životnosti. Logika je jasná - mestský podnik v rozklade s pochybným managementom MUSÍ byť drahší než súkromný dopravca!!!
...lebo k nákladom DPB z dlhodobého hľadiska musíme pripočítať tú miliardu ročne na obnovu vozov, aby sa dostal na úroveň toho teoretického Blagusu, aby sme porovnávali porovnateľné. ?
_______________________________
Re #63445 Andy: Presťahuj sa do USA...
aquila
to ze sa udialy zmeny je logicke, kedze prepravne nutnosti a preferencie boli ine v 30tych a ine v 60tych a 70tych rokoch.
keby sa D1 planovala dneska, tak to bude plus minus taka ista, snad len pred prahou by sa stocila viac na sever ku kutnej hore a kolinu.
ale zrejme aj tak je terajsie riesenie OK, ked bude sotavana D11 + R35
ad vyuzitie zeleznice ako MHD, to mesto odmietlo, lebo by to neslo cez firmu metro ba a mesto by nedelilo bubaky