Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Drobcek 7120 #63442:
Ja ten bordel nerobim!!! To si zle trafil! Ani len malu smetku nehodim na zem a dokonca sa k tomu snazim navadzat aj kamaratov. Tak to skus aj ty a oni to mozno odovzdaju tym dalsim a bude tu cistejsie, co ty na to? ?
Reakcia na: Ike #63437:
to bol vtip.. a niekto to zobral vazne.. a Eu by nas akoze nechcelo vykopnut, ale dalo by nam sem tie mercedesy aby sme robili lepsi image.. stari a nechapavi ?
Reakcia na: Andy #63460:
No ved hej,dakomu ekologia asi moc nehovori...
Reakcia na: 81-71 #63455:
No ja sa tomu systému vôbec nebránim, pokiaľ by neboli tie zápchy. Pokiaľ by som sa mohol rozumne všade dostať autom a zaparkovať tam, tak po MHD by som asi ani moc netúžil.
Reakcia na: luky133 #63457:
Aha, tak uz vsetkemu rozumiem 🙂
Reakcia na: Andy #63453:
Chod do USA a uvidis 😛
Reakcia na: Sommelier #63450:
ohladne dialnice sa mylis, aj terajsia D1 dost cast vyuziva nielen trasu ale aj teleso risskej dialnice.

to ze sa udialy zmeny je logicke, kedze prepravne nutnosti a preferencie boli ine v 30tych a ine v 60tych a 70tych rokoch.

keby sa D1 planovala dneska, tak to bude plus minus taka ista, snad len pred prahou by sa stocila viac na sever ku kutnej hore a kolinu.

ale zrejme aj tak je terajsie riesenie OK, ked bude sotavana D11 + R35 😉

ad vyuzitie zeleznice ako MHD, to mesto odmietlo, lebo by to neslo cez firmu metro ba a mesto by nedelilo bubaky 🙂
Reakcia na: Andy #63453:
No ja neviem, ci je riesenie na sposob USA dobre...Si myslis, ze byt odkazany z velkej casti na auto je dobre?V USA je to asi tak, ze bud mas auto a je to OK, bud chodis peso alebo na bicykli a si cudny alebo chodis MHD a patris zvacsa medzi socialnu spodinu...teda toto neplati v tych najvacsich mestach ale berem do uvahy mensie mesta. A potom druha vec, videl si uz dakedy tie nekonecne zapchy v USA?
Reakcia na: S499.1023 #63403:
So Staromeskou súhlasím, aj keď to, že ziničila značnú časť Podhradia, je zlé. ☠ Ale taká otzáka do pléna, kadiaľ by ste vy viedli vnútromeský dopravný okruh za relatívne rozumnú cenu, ak o Staromeskej hovríte ako o zlom riešení?
Ike, d3k0, 81-71, S499.1023: Asi som sa vyjadril blbo, som to myslel tak, že keď by to bolo po príklade USA, tak by u nás v tejto dobe nemali kompetentní ochotu investovať do MHD ani toľko ako teraz..

A mimochodom, čo na tom USA systéme zas také hrozné?
Reakcia na: Andy #63445:
Keby sa 40 rokov riadne investovalo do MHD tak tu mohla byt taka MHD, ze IAD by sa vyuzivala na cisto medzimeststky transport... 🙂
Reakcia na: Andy #63445:
Dufam, ze niekto hackol tvoj nick a nepisal si to ty, lebo inak by som nemal slov...
Reakcia na: S499.1023 #63403:

Čisté konzultantské dohady o vedení trate námesti SNP - hlst - kde lektrička vlezie pod zem ? To že časom pôjde pod zem je jasné, ale čo dovtedy ?
Netuším, aké riešenie zvolia, ale jediný flek, ktorý tam možno je - fontána na mierku.
D1 by sa dnes projektovala úplne inak - a keď sme pri tom, čo asi vieš prvé predvojnové a vojnové časti od Prahy viedli inakadiaľ (zatopený most Borovsko, Otrokovické stavby). http://www.libri.cz/databaze/mosty/heslo.php?id=2468

Ak si toho názoru, že Staromestská je len necitlivá a inak v poriadku - to, že zdemoluješ tretinu mesta môžeš dať možno stranou, no to, že ďaľšiu tretinu dopravne domrdáš je už v poriadku ? To, že sa z miest, ktoré mali mať inú funkciu, stali miesta ťažko tranzitné obhajuješ ? A aby nebolo málo, pribudne tam električkový 5O m tranzit ?

Céčko - to je síce pekné, ale pokiaľ sa chceš dostať na Juh bez toho, aby si sa mrskal do centra (okrem 177, 139) nemáš šancu ! A to je ideálne riešenie ? Pretože použijem tvoje slové z centra a do centra, inam je to pekne s céčkom zlé.
Nehovorím o kľukatení trasy, ale o napojení s východom a západom Prahy.

Starý most je zvrhlý práve preto, lebo je určený na debilné vozenie ľudí do centra a z centra - tranzitné možnosti tohoto prepojenia do iných mestských častí sú na bode nula.

Nevyrývaj s Kutuzovovou - veľmi dobre vieš na čo by bolo prepojenie Račianskej a Vajnorskej dobré.

A k nerealnosti - reálne riešenia sú zatiaľ v Bratislave pokračovaním započatého v 70tych rokoch - a ako pozerám, dediči a prisluhovači tých najhorších riešení nevymreli, pokračujú v započatom diele. (A to Ťa z ničoho neobviňujem, ale to "funkčné" obhajovanie ma vážne dostalo).

K prestupnej stanici - o terajšej funkcii Petržalskej ŽSR nie je reč
- prestupná stanica v mieste križovania s existujúcou traťou - tunelovou prípojkou - električkovou radiálou (to by sa bez ohľadu na jedno čoi druhé malo zrealizovať) http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?id=768&print=1 (nehovoriac o tom, že by sa dal priamo spojiť Janíkov Dvor - Trnavské mýto (pri spoločnej platforme))
- oblúk Einsteinova - Karlova Ves - Kramáre - hlst
V týchto dvoch bodoch je zhrnuté počiatočné riešenie napojenia Patržalky na iné mestské časti - a nie narvať čo to znesie do centra.
Reakcia na: Andy #63445:
To máš teda dobre prevratene zmyšlanie...vlastne ani neviem, prečo sa hlasiš k fandom MHD...bohužial ty máš take typicke zmyšlanie Durkovskeho a spol....ak tu budu vladnut taky ludia, nikdy tu nic nebude...ak sa myslim, prepac, ale tvoje prispevky tak vyznievaju....
Reakcia na: Andy #63445:
Na dôkaz nepravdivvosti Tvojho tvrdenia doporučujem navštívť nejaké mesto veľkosti Bratislavy v západnej Európe.
Alebo máš záujem o riešenie typ USA - všetci majú autá, kto nejde autom, nemá čo hľadať na ulici?
ja sa enem v kratkosti vyjadrim k novym solarisom.

podla mojho nazoru ta reklama a zeleno zlte sfarbenie je docela dobre urobene. mne osobne sa paci. teda je to aspon podstatne lepsie ako na vrakosach...

a koniec koncov nevidm v tom absolutne ziadny rozdiel ci tam bude celoplosna reklama na SPP alebo modra na VUB ..
Reakcia na: Ike #63381:
Myslím, že ak by DPB zvýšil ceny nad úroveň svojich reálnych nákladov, alebo zredukoval intervali bol by v zisku? Alebo si myslíš, že taká 42, alebo 43 počas týždňa, ak práve nie sú škoslké výlety na Železnú, dosiahnu zisk?
Reakcia na: Papyr #63428:
Keby bola 40 rokov podporovaná IAD, tak by tu bola už celkom slušná cestná sieť a MHD by možno nemusela byť až tak podporovaná ako teraz...
Reakcia na: Mike #63328:
Bud si isty, ze pri navrhovani novych tras nocakov sa ani len trochu neprihliadalo na hladanie zamienok na vyhodenie MHD z Komarovskej.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.