To je zaujímavé, pozeral som si moje príspevky na tomto fóre a našiel som 4 príspevky #42243, #42244, #43055, #43056), ktoré zjavne nie sú od mňa, ale sú písané pod tým istým nickom (pravda, prvé dva s malým m). Ako je to možné?
P.S. Nie som miroslav.vrlik (zavinac) mailbox.sk ?
Pokial viem, bavili sme sa o dopade na vozovku, teda o mechanickom dopade, nie dopady na zivotne prostredie v zmysle znečistenia ovzdušia, tam s tebou môžem iba súhlasiť. Mechanicke namahanie vozovky je určite u velkeho Mercedesu alebo Dzipu omnoho vacsie...uznaj ze Skoda 12, ktora ma necelu tonu a daky 2,5-3,5 tonovy kolos je rozdiel a uvedom si aj taky aspekt, ze tie velke auta maju zvacsa aj uplne ine dynamicke vlastnosti, co myslis, preco sa zacina preferovat poistne nie na báze kubatury motora ale od vykonu v KW?
Ver tomu že plesnivá Schade 120 s tých úchvatným motorom s rozvodom OHV, konštručne z 1960-tych rokov (ešte aj Fóbie mali tieto motory), s prepálenými peistnymi krúžkami, zlým zapalovaním, zle nastavenou zmesou predstavuje väčšiu ekologickú záťaž ako veľký mercedes alebo džíp. Samozrejme nie dvadsaťročný mercedes.
Inak ked uz sme pri tom, preco prave Skoda 120? ? To moze byt kludne aj Mercedes alebo daka Fabia, pricom si myslim, ze taketo veci ako je Skoda 120 su stale omnnoho menej skodne voci vozovke ako dake velke medaky alebo dake dzipy.
No hej, ale ja som pisal, ze by ten navrh mohol aj prepokladat s P+R parkoviskami, popripade s mytom ako je v Londyne.A tie financie o ktorych Sommeliet pisal, tiez si nemyslim, ze to je daco systemove, ze zoberem SAD-ke a DPB bude zrazu zabezpeceny, ale urcite by mal aj z toho DPB prospech napriklad zo zakupenych JCL alebo elektriceniek.
V sučasnej situacii ano,ale ja som pisal, ze by takato vec predpokladala urcite upravy.A ja by som to pokladal ani nie tak za dake neviem ake zisky z financneho hladiska pri usetreni na SAD-ke...ale urcite by to svoje ovocie prinieslo, napriklad aj tym, ze by neboli tak enormne pretazovane cestne kominakcie v meste a mnoho dalsich veci.
Mne by tiež odstavovanie prímestských busov na periférii nevadilo z princípu a keď som to spráne pochopil tak S499.. tiež nie...
Lenže... Sommelier tu píše, že keď preleje peniaze zo SAD do DPB na prepravu v úseku periféria centrum, tak ako vedľajší produkt pri tom presune vyčarí ťažké milióny na vylepšenie MHD. To považujem za problém jeho myšlienky v SÚČASNEJ SITUÁCII. Jediným vedľajším produktom bude masívny, veľmi masívny odliv do IGK.
?
V Prahe sú aj iné veci. Napr. integrovaná doprava, že na jeden preukaz môžeš cestovať čímkoľvek po meste, atraktívny interval nosného systému, sieť doplnkových liniek, čisté vozidlá, etc... Najrpv nech sa toto dosiahne v BA, potom môžeme SADky končiť na okraji mesta.
Ale to co pises vsetko je samozrejme v poriadku, aj ja som to tam pisal, ze by muselo dojst k upravam a spravne preferencii v elektrickovej doprave, to bez toho samozrejme nejde, a myslim, ze to nemusime ani pisat, lebo by nam to malo byt jasne. A este raz opakujem, nechapem ludi, co su proti principu ako takemu, ved v Prahe to tak je.Ja hovorim priamo o podstate veci, samozrejme ze by si to vyzadovalo vela uprav ale tu ide o tu podstatu.
akurat ze v prahe to myslim neriesili sposobom ako navrhuje tu kolega Sommelier, ze podme skratit SADky na okraj mesta a z penazi co sa tym ustria zacneme riesit zvysenie kapacit z okraja mesta v rezii DPB ale naopak, najprv vybudovali rozumnu dopravu na okraj a az potom tam ukoncili primestsku dopravu. A vzhladom na to ako pribuda "preferovanych" svetelnych krizovatiek na radialach a ako sa redukovali zbytocne zastavky (tusim sa nasli v celom meste "az" 4) tak to bohuzial nevidim v tomto meste velmi nadejne...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
?