Som presvedčený o mojom zdravom úsudku nad niektorými vecami. Tak napríklad... V dopravnej špičke je na mnohých križovatkách absolútne jedno, či pre autá bude fungovať zelená vlna alebo nie. Tak z akého dôvodu neexistuje v BA jediná križovatka s preferenčnou možnosťou pre električky ? Je možné, že pokiaľ električka nestihne voľno na návesti, čaká na križovatkách minúty ?
A čo sa peňazí na takéto riešenia týka, keď si spočítame, že koľko stojí minúta prevádzky vozidla MHD, určite by sa táto investícia oplatila a jej návratnosť by bola veľmi rýchla. Nehovoriac o skutočnosti, že vďaka preferencii vozidiel MHD ušetrí veľmi veľa ľudí kopec času na trávenie v práci alebo s rodinami, nehovoriac o tom, že by viac ľudí mohlo začať využívať hromadnú dopravu. ?
A čo sa peňazí na takéto riešenia týka, keď si spočítame, že koľko stojí minúta prevádzky vozidla MHD, určite by sa táto investícia oplatila a jej návratnosť by bola veľmi rýchla. Nehovoriac o skutočnosti, že vďaka preferencii vozidiel MHD ušetrí veľmi veľa ľudí kopec času na trávenie v práci alebo s rodinami, nehovoriac o tom, že by viac ľudí mohlo začať využívať hromadnú dopravu. ?
Miro
Prečo to nemôže byt riešene ako napríklad na http://www.imhd.sk/transport/?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f2f1f0edf5f0f0f2&no=15&id=27302aeef1f0f02a212c2f2bef2e252937
Toto je vo viedni, ale taketo býva aj v Prahe a Budapešti.
Prečo u nás músí triangel zaberat tolko miesta?Na tej fotke nie je triangel ale ide o ten princíp výhybiek, prečo napríklad pri stavebnej fakulte STU alebo na Kamennom námestí to nemôže byt na takýto spôsob?Prečo mi to musíme mat take rozsiahle a dokonca mat 3 kolaje vedla seba ? Na Trnavskom tomu rozumiem, tam je vela prestupných zastáviek, ale na Kamennom to bolo podla mna najlepšie po starom, absolutne nerozumiem tomu, prečo tam pribudla tretia kolaj. V minulosti jazdilo viac električiek a ked to tam tak vydržalo skoro jedno storočie prečo v dobe obmedzenia vypravenosti električiek tam zrazu musí byt tretia kolaj ???