RE: koľajové trate. Smejem sa nad mnohými šikovnými rekonštrukciami. Najlepšie je, keď páni stavitelia použijú medzi koľaje a vyhybky zámkovú dlažbu (nábrežie, Vajnorská, Kamenné). Myslím si, že mesto absolútne netuší čo je dôležité. Kvalita odvedených prác na rekonštrukciách je často skvelá. Ale zvykli sme si, že dodávateľ sa nevyberá podľa kvality, ale podľa... Bez peněz do tendra nelez.
Miro
Prečo to nemôže byt riešene ako napríklad na http://www.imhd.sk/transport/?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f2f1f0edf5f0f0f2&no=15&id=27302aeef1f0f02a212c2f2bef2e252937
Toto je vo viedni, ale taketo býva aj v Prahe a Budapešti.
Prečo u nás músí triangel zaberat tolko miesta?Na tej fotke nie je triangel ale ide o ten princíp výhybiek, prečo napríklad pri stavebnej fakulte STU alebo na Kamennom námestí to nemôže byt na takýto spôsob?Prečo mi to musíme mat take rozsiahle a dokonca mat 3 kolaje vedla seba ? Na Trnavskom tomu rozumiem, tam je vela prestupných zastáviek, ale na Kamennom to bolo podla mna najlepšie po starom, absolutne nerozumiem tomu, prečo tam pribudla tretia kolaj. V minulosti jazdilo viac električiek a ked to tam tak vydržalo skoro jedno storočie prečo v dobe obmedzenia vypravenosti električiek tam zrazu musí byt tretia kolaj ???