Reakcia na: Vladimír #62784:
tak sa láskavo pozri na prístup DPB, ktorý po hroziacej kríze sprevádzkoval cca 20 (opravte ak mýlim) odstavených a na poly rozobratých vozidiel a za posledné roky okrem 280 nevyradil nič a ani nič nedostal (sorry sa sory a spol).Takze ja si myslim, ze pristup DPB je na Slovenske pomery v mnohom hrdinsky.
Sommelier
a kolko pretazenych nakladakov Ti tadial chodi ?
aky je pristup zelůeznice ?
Odfusoval zakazku predosly stavitel, alebo ju spravil tak, že tu cestu budu pamatat deti bradatych deti ?
V takom Hong Kongu, v 200 metrovych barakoch, kde je hustota mrte vyssia ako v Amsterdame,
v mestách, kde je totálne iné podložie, mosty, pracovná sila, dane,...
to nemá s poctom obyvatelov nic spolocné
Apropo - náklady na udrzbu komunikacii sa aj tak pocitaju na tolko - na kolko je a podla stávajúcich priorít.
VÚC, štát, mesto, MČ, ObÚ - títo všetci maú v dopravnom rozpočte peniaze, ktoré musia čo najefektívnejšie minúť a rozhodne nepočítajú s počtami obyvatelov.