to je skor vinimka ktora potvrdzuje pravidlo. ale zase ako som pisal, ja to vodicom nemam za zle. ako som povedal, ja by som sa zrejme zachoval presne tak isto...
c; Aha, to by potom palubák pípal kvôli veľkému meškaniu?
d; Áno, cyklotrasa začína kúsok od križovatky M. Sch. Trnavského - Harmincova pri Sobášnej sieni. Tak potom prečo namiesto Švantnerovej nestojí na Damborského? Ale široký chodník (avšak do kopca) vedie takmer až po zastávku "Alexyho" L23 v smere do Lamača.
e; Ou, tak ako sa potom v SOR-ke signalizuje núdzové zastavenie? Tipujem, že krikom. ?
a) Nie, neda... a nielen preto, ze je tam zakaz, ale totiz ked ma volno smer zo Stareho mosta, zaroven s nim maju volno aj elektricky z nabrezia dolava, a autobusy z BUS pruhu smerom na Stary most. Napriek tomu mi tam pravidelne nejaky pako cez moje volno odboci dolava popred moju kuplovacku, a nikdy nie su na okoli policajti ked ich tam treba...
b) Prave preto, ze by sa odtial na Staromestsku nedostala. Jedine pokracovat z tej zastavky doprava do priestoru obratiska, a urobit si kolecko, tak ako to robi teraz. A to uz je jednoduchsie stat na vystupisti L37, kedze zastavku L502 pravidelne zatarasuju taxikari.
Pri SNG by to nebol dobry napad z 2 dovodov: Ta zastavka je len provizorna, vylukova, oficialne tam ziadna nie je, a zdrzovalo by to ostatnu dopravu, a hlavne, je to dost daleko od cyklo-uzla Novy most, a nevedie tam cyklochodnik.
c) Neviem ci by malo velky zmysel programovat do palubakov cely grafikon aj pre tuto linku, najma kvoli jej variabilnym chronometrazam (v zavislosti od dlzok nakladania na zastavkach) a zatial myslimze neexistujucim zastavkovym CP. No mozno aj to casom bude, uvidime...
d) Podla mna by to lepsie nebolo. Cyklotrasa, ak sa nemylim, zacina v krizovatke M.Sch.Trnavskeho-Harmincova, a tento uzol by sa tym obisiel. Hlavne by to bolo neprijemne pre tych, ktori pridu od Iuventy a museli by este navyse absolvovat 2 zastavky velkeho stupania do kopca.
e) V SORke to vzdy zvoni dlho, takze 2x by to zmysel nemalo. A navyse, ti co vystupuju s bicyklom, to predsa musia povedat "zavoznikovi", aby im ten bicykel siel odomknut, a to predsa vodic zbada, ze mu dakto z posadky chyba
1; Išiel som Blagussom do / zo Shopping Palace. Jeden z nich na vnútornom transparente ukazoval "2." a vedľa toho "1.", no pred jednou zo zastávok sa rozsvietil nápis "Wagen halt". Ako sa to dá presne preložiť do slovenčiny? Druhý bus mi v tomto pripadá lepší, lebo ukazuje čas.
2; Inak, CP sú stále Zájazdy Bratislava. Takisto aj zastávkové označníky sú Tesco, zatiaľ čo Avion bus má označníky "Blaguss".
3; Je bežné vo svete, aby v prímestských busom (čo Blagussácke Axery určite sú) boli sedadlá umiestnené do štvorky, teda aj v protismere jazdy? Pokiaľ viem, toto medzi cestujúcimi nie je obľúbené... SAD BA Axerom som ešte nešiel, aj tie to tak majú?
a; Pri jazde v smere do DNV ma prekvapilo, že zo Starého mosta išiel priamo cez Šafárikovo nám. okolo nástupišťa L50 v smere k OD Slimák (bez zastavenia samozrejme). To sa zo Starého mosta nedá odbočiť na nábrežie?
b; Prečo L128 stojí v smere do DNV na výstupišti liniek 30,37...? Keby stála ako L502, nemohla by sa dostať na Staromestskú ul.? Možno by bolo dobré, keby teda stála pri SNG ako linka X1...
c; Takže už normálne berie aj bežných cestujúcich a nevyzerá to (zatiaľ) tak, žeby to bolo na úkor cestujúcich s bicyklami. Len keby aj zastávky a pásmo (nielen čas) ukazovala po trase...
d; Čo myslíte, nebolo by lepšie, keby v smere do Petržalky (ale aj v opačnom) išla radšej ako L23 po Alexyho a potom na diaľnicu? Vynechala by tým síce zastávku "Švantnerova", no namiesto toho by mohla stáť na "Alexyho". Alebo by hrozilo, že by to začali "zneužívať" dôchodcovia z kostola, príp. nakupujúci v Lídl?
e; Možno by nebolo na škodu zaviesť pravidlo, aby cestujúci s bicyklom pri výstupe 2 krát zazvonili. Či v SOR-e je jedno koľko krát sa zazvoní? Ak hej, tak raz - aby sa to odlíšilo od cestujúcich bez bicyklov. Ale vlastne zdá sa mi, že práve tí v súčasnosti pred zastávkou zvonia najviac...
všetko má svoje pre a proti... /ono by sa aspoň cestujúci mohli zastať v takých prípadoch vodiča a nie ešte mu "cvaknúť" lístok, len aby sa rýchlo pokračovalo ďalej.../ ?
Aj ja poznám takých vodičov... Lenže ide o to, čo sa deje reálne. Ty keď to robíš, máš pocit, že to robia všetci. Lenže to tak nie je. Zažil som pár krát, že ich vodič vyhodil, ale drivá väčšina buď na ten podnet ani len neodpovie, a niektorí akurát povedia že vystúpte si, a keď po 10 sekundách nevysúpi, tak zavrú dvere a pokračujú...
Skor si ty zloz cierne okuliare. Poznam osobne dost vodicov, ktori kdeakeho skaderuku-skadenohu pojdu velmi radi vyhodit, pretoze nikomu z vodicov nie je prijemne takych vozit. Nehovoriac o tom, ze ja osobne obcas takych vyhadzujem aj bez podnetu cestujucich, jednoducho vidim priznaky smradliaka, pridem k nemu, zacitim smrad - von.
S tym rozpadom a nekoncepcnostou bohuzial suhlasit musim, ale aj maly krocik ku zlepseniu (vyhadzovanie pochybnych individui) je krocik, a minimalne to zlepsi obraz MHD v ociach cestujucich.
problem je ze 11 z 10tich vodicov ta odpalkuje s hlaskou, ze jeho sa netyka. takze o com ?
nebrat ako kritiku vodica, ale nikto nepojde dobrovolne za takym homelessom...
takze zloz si ruzove okuliare ..
faktom je skor to, ze bratislavska MHD je pred akutnym rozpadom... a nejakych 20 velmi nekoncepcne kupenych autobusov to nevytrhne.
taktiez by nebolo od veci si polozit otazku ci zopar km novej elektrickovej radialy, ktoru budu zrejme tak ci tak obsluhovat stare stroje vytrhne DPM z biedy ...
lebo situacia v ramci bratislavskej MHD je katastroficka.
a clovek to nemusi porovnavat ani len prahou, alebo nebodaj s viednou. ale staci sa pozriet do mensieho brna a clovek nevie ci sa ma smiat alebo skor plakat.
ja osobne mam cim dalej tym vacsi dojem, ze bratislavske MHD sa nechutne rychlym tempom ruti podobnym smerom ako sa to stalo v banskej bystrici, len samozrejme v trosku inych rozmeroch a s prihliadnutim na danu situaciu...
skratka tych 15 rokov amaterizmu, nekoncepcnosti a rozhodovania diletantov sa zacinaju cim dalej tym viac prejavovat
Ja si nemyslim,ze v BA je horsia MHD ako u nas v KE. Sice,v jednom je BA MHD horsia.Minule ked som tam bol,stacilo mi vidiet posprejovane elektricky od podlahy po strop,a nie v jednej bola zaschnuta vracanina na zemi..Ale co sa mi paci,su intervaly spojov...Nie jak u nas...
Kazde mesto ma niecim lepsiu a zaroven horsiu MHD od toho druheho... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike