prosim vas,potreboval by som od niekoho radu..ked mam elektricenku a chcem cestovat so psom a nechcem si zbytocne kupit kombinovany listok(osoba+pes),tak aky listok mam kupit psovi,aby mi to revizor uznal?
Dnes robili revizóri kontrolu takým spôsobom, že začali v 61 od Ymky, no nestihali a keď zastavil bus 2614 na hlavnej stanici, tak vodič otvoril len predné dvere a každý takto musel vystúpiť prednými dverami a preukázať sa lístkom. Ja som sa dostal z autobusu asi po troch minútach, no keby to trvalo asi o 20 sekúnd dlhšie, nestihol by som vlak. 61 navyše meškala 54 minút. Môžu robiť revízóri kontrolu takýmto zdržujúcim spôsobom, hlavne na takej konečnej ako je hlavná stanica a navyše keď ešte aj bus mešká? Niektorí ľudia vďaka tomu nestihli vlak.
Dnes som išiel aj s bicyklom L128 do Petržalky (3508). Okrem mňa išla len rodinka s 2-ma malými deťmi.Bicykle nakladá a vykladá pracovnik DPB,ktorý ich aj zaistí reťazou ak som si dobre všimol.Každému cyklistovi dáva plastový žetón s číslom (ako na kolotočoch). Tuším, že ten bus má odmontované dvere vodiča...
Zastávky ani pásmo neukazuje, iba "128 Stary most" a čas občas preblikáva. Zastavoval na všetkých svojich zastávkach, dokonca stredné a zadné dvere otváral.Ľudia na zastávkach sa zvedavo pozerali,niektorí sa pýtali, či ide tam a tam.Jeden pán na Patrónke aj nastúpil a zviezol sa až na konečnú. ?
Kuriózne je, že zastávkový označník L128 (zastávka Starý most) je zvalený v kaluži, tak autobus začína a končí mimo neho na parkovisku.
...ja len že veľmi dobré bude, keď bude superrýchlostná trať viesť spodkom cez Petržalku a potom sa TGVčka budú na starú hlavnú trepať - kvôli pár degešom čo zatrhli Filiálku. ?
No hej to by bolo fajn.. ..ale to by sa museli najprv vodici naucit na zastavke na znamenie ked tam niekto caka (a nemava jak zmysluzbaveny pajac..) aj dnes som siel 204 a vodic na zaciatku kramarov uuplne odignoroval chlapika, ktory len krutil hlavou a siel kukat do cestaku kedy mu pojde dalsi.. a vodic ho prehliadnut nemool kedze tam ani pristresok neni kde by bol shovany.. aj mne sa to uz par krat stalo na kolibe.. ..tak odvtedy radsej mavam jak saso... ?
#62635 Engerau: "Elektricka zastavi na zastavke len vtedy, ked na zastavke caka cestujuci, alebo vnutri signalizuje zatlacenim tlacidla..."
- už to tu malo byť dávno a vo všetkých vozidlách nie len elinách. Len to je veľmi veľká kopa peňazí namontovať dopytové tlačidlá do všetkých vozov, a možno na to unás ani predpis nie je... ? Zo začiatku by asi ľudia nadávali, ale časom by pochopili že to šetrí čas.
Hmm... myslim ze aj na to sa da zvyknut, jazdis na K2S tak vies kde co je, jazdisna K2 tak uz vies v hlave kde co je jedine co ma na starych K2 zaskoci je ze niekdy aspon ja som mal pocit ze "vyhybka bez prudu - blokovanie" je vymenene s "vyhybka pod prudom - prestavovanie" myslim tak ze su otocene na jednej je tak a na druhej je tak. ? a na K2S mas od 7101-7106 zvlast prepinac na osvetlenie transparentov a to je to co si v tme ked vychadzas zo stojanky ani nevsimnes a pridem na to az v Ruzinove hehehe... lebo na vsetkych ostatnych to uz je. ?
a nechceli ste mi verit, ze nakoniec filialka aj tunel pod dunajom v rezii ZSR bude skorej ako cela slavna petrzalska radiala a keby mesto nebolo hlupe, tak sa na EU fondoch aj ako NDS medzi einteinovou a janikovym dvorom
Samozrejme, že by malo byť nejake prechodné obdobie, kým si ľudia na to, že všetky zastávky sú na znamenie zvyknú.
Re #62679 David: V prvom rade treba podľa mňa riešiť veci, ktoré pomôžu obyvateľom a nie turistom ? , aj keď je pravda, že to posilnenie by tento krát bolo vhodné.
Pochybujem aj nadalej.No co ma najviac stve ,ze konecne zacina toto mesto zit aj koncertami aktualnych hviezd a nielen uz vyhasnutymi.A mesto sa k tomu takto stavia.Navstevnikov z inych krajin tu bude nespocetne vela a Bratislava urcite neurobi dobry dojem ,ked sa budu tlacit v narvatych elinach,busoch zo "super"vikendovymi intervalmi.
Keď tam nie je akcia, tak tam nikto nie je, tak načo by tam chodil prázdny autobus? Keď tam raz nejaká veľká akcia bola, tak tam bola predĺžená tuším 191...
Presne tak, i ked treba povedat, ze to zacvakal v konecnom dosledku stat pretoze cirkvi su este neni financne odlucene od statu a su platene zo statneho rozpoctu cca 1-miliardou rocne. ?
Prakticky v káčerove sú zrejme tri druhy usporiadania: stará kachna, K2S, T6. Keby toho bolo viac a jazdil by si pravidelne so všetkým, tak by to bolo zrejme neprehľadnejšie.
Narážam na to, že v noci je to trma vrma svietiach kontroliek bez popisu. Prakticky chyba výrobcu, keďže k ergonómií to moc nepridáva. Netvrdím samozrejme, že sa na to nedá zvyknúť ?
Pridavam sa k Darrovi. Osobne vies kolko tlacidiel a kontroliek ma T6. A mozem povedat, ze po slepiacky, ti odbavim zastavku, prejdem vexel, dam dole zberac a kopec inych funkcii. Nemusim sa ani na panel pozriet, lebo viem presnu polohu tlacitka alebo kontrolky. A nepotrebujem k tomu neake tie nadpisi. Ale su experti aj u nas, ktory si musia v kabinke svietit aby vedeli co tlacia. Niektory maju dokonca aj titul a aj po vysvetleni, ze mrtvy muz je na paku, stlacia zvonec na pedali
V nedelu v okoli Polusu to bude vyzerat asi este horsie ako pred 5,5 rokmi ,ked ho otvarali.Vtedy sa na ten zazrak snad prislo pozriet pol Slovenska.Na Vajnorskej sa parkovalo az po Jurajov Dvor na chodnikoch,Tomasikova plna az po staru Ikeu.
Skoda ,ze dopravu neposilnili.To bude zase vyzitka mesta.Kazdy to bude vnimat ako problem Bratislavy a nie organizatora z Prahy.Ked bol v BA papez tak pochybujem ,ze kyvadlovu dopravu zacvakala cirkev.
Tým LGV máš na mysli TGV? ? Inak viete, že ak sa nepodarí Eurotunnelu znížiť dlh z tuším 6,2 mld. libier na nejakých niečo cez 2 mld. libier, tak TGV cez Eurotunel zrejme už nadobro skončí...
No zober si takych dochodcov aky by na to mali nazor...Ved uz teraz vacsinou vystupuju az po nastupe vsetkych cestujucich
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tomas1
- už to tu malo byť dávno a vo všetkých vozidlách nie len elinách. Len to je veľmi veľká kopa peňazí namontovať dopytové tlačidlá do všetkých vozov, a možno na to unás ani predpis nie je... ? Zo začiatku by asi ľudia nadávali, ale časom by pochopili že to šetrí čas.