Ale na strane druhej tie nové Ikarusy radu 4xx budu designovo (vraj) úplne iné! A čo vieš, možno nebudú také dlhé ako terajšie 435-ky, možno budú kratšie. ?
Prosím ťa, nestraš! Len si spočítaj, koľko typov autobusov už v BA máme, a potom niečo hovor. Nezabúdaj na pojem "unifikácia vozového parku", pretože ide hlavne o znižovanie nákladov na údržbu.
Nemám nič proti, ale hneď, ako sa objaví nejaký nový typ autobusu, ozvú sa ľudia s tým, že "aj toto by sme v BA mohli mať"
Mimochodom, mám taký pocit, že ten kĺbový sor nie je príliš rovnocenný k ostatným kĺbovým vozidlám. Aká je vlastne jeho šírka? Akú má kapacitu? Povedal by som, že nižšiu ako štandrdné kĺbáky.
Mimochodom, Ikarus obnoví výrobu, rady 400, takže v záujme unifikácie a znižovania prevádzkových nákladom by som sa pri obnove vozového parku v BA orientoval buď na Ikarus, alebo na Solaris.
Mám takú otázku. Ak by sa náhodou zakúpili tie kĺbové SORky, kam by ich asi dopravný podnik zaradil? A ešte niečo. Má vôbec toto vozidlo plošinu? Či už manuálnu alebo automatickú? ?
Jen mi nesedí to čelo, které nelícuje k oknům na stranách. Ale jinak vypadá kloubový Sor zajímavě. Pokud i cena bude nízká, jako že asi ano, určitě to zamíchá kartami.
nie, ked som nastupoval nestacil som si vsimnut a pri vystupovani som bol zdeseny a nenapadlo mi pozriet sa.. skoda, fakt skoda. cisla si pozeram vzdy ale vcera ma to nejak magicky ovplyvnilo ?
Aj mne sa páčia ale neviem či DPB kúpi taký Sor. Ale podla mňa bude Sor kĺbak mať odbyt hlavne v Ba lebo si DPB povie prečo kupovať drahé Solarisy keď môžeme kúpiť asi menšie kapacitné SORky. Prijal by som ich aj ja V Ba .
Tak nikde nie je napisane, ze musi mat usporiadanie radov sedadiel 2+2... Inak mne sa tie SORy strasne pacia, nech mi Fobust odpusti. A ten klbak... Kiez by sme ich mali aj v BA.
Ludia, toto ste asi este nezazili. Zial nemam ani číslo busu, ale išlo o linku 88, odchod z NOvého mosta, odchod 14.54. Najprv sa zdalo ze vobec nepojde, ale ked uz tam stali 3 vozy, vystartoval stvrty, ako zalozne vozidlo, asi o 14.59. Sedeli sme s priatelkou pri druhych dverach, a pocujeme ako niekto krici: "Teraz doprava, namost." Na Einsteinovej sa ozvalo nieco podbne: "Tam hore na nadjazd ako islo to biele...". Pytali sme sa, preco ten vodic hovori tej pani ze kam ideme? Ale ja som tusil, ze vodic nema o trase najmensiu sancu. Potvrdilo sa to o kusok dalej. Pred odbockou na Viedeň (uz pri zjazde z nadjazdu) vodič kričí :"Tudoprava???? A uz uz bolo citi ako sa autobus pomaly ruti doprava, smerom na viedeň. Naštastie však všetci cestujúci ktorí boli pri vodičovi skríkli DOLAVAAAAA a na zastavku sme dorazili. Ci tento autobus dosiel na Autobusovu stanicu, alebo skor do Čuňova, to už neviem. ?
A bude sa ten busdriver dať voľne stiahnuť alebo o musiš kupiť?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark
Nemám nič proti, ale hneď, ako sa objaví nejaký nový typ autobusu, ozvú sa ľudia s tým, že "aj toto by sme v BA mohli mať"
Mimochodom, mám taký pocit, že ten kĺbový sor nie je príliš rovnocenný k ostatným kĺbovým vozidlám. Aká je vlastne jeho šírka? Akú má kapacitu? Povedal by som, že nižšiu ako štandrdné kĺbáky.
Mimochodom, Ikarus obnoví výrobu, rady 400, takže v záujme unifikácie a znižovania prevádzkových nákladom by som sa pri obnove vozového parku v BA orientoval buď na Ikarus, alebo na Solaris.