Kloubový Sor je dlouhý 18,75 metru, široký 2525 mm. jeho kapacita je uváděná jako 175 cestujících.
Pokud bude Sor stále držet nízkou cenovou hladinu, určitě zamíchá kartami na našem i vašem autobusovém trhu a je to jedině dobře.
Pokud slyším slovo unifikace, tak se musím přímo v BA smát - TamBusy, Ikarusy 200,400, Karosy, Karosy CNG, Solarisy, Sory. Jestli bude Sor NB18 lacinější než VP Ikarusy (u kterých ještě vůbec není jisté, zda opět vzniknou), tak není co řešit. Obzvlášť v podniku, kde se 80% autobusů rozpadá a ještě do nedávna bylo možné spočítat NP vozy na prstéch jedné ruky.
Chlapce, o com tosic ? Dovol, aby som Ta oboznamil s faktom, ze v Bratislave uz autobusy SOR nejaky ten rok jazdia ! Kupou klbovych verzii by sa "unifikacia" (da sa v Bratislave este hovorit o unifikacii???) iste nenarusila ! Alebo chces tvrtdit, ze pripadnou kupou klbovych Solarisov v buducnosti by sa zase narusila unifikacia ? Podla Tvojej teorie by sa ani Solarisy Trollino nesmeli kupit, lebo by nezapadali do "unifikacie". Ak bude ten klbovy SOR vyhovujuci (kapacitne a cenovo), nevidim najmensi dovod, preco ho nekupit.
No a s tymi Ikarusmi by som bol zatial viac ako opatrny...
Ale na strane druhej tie nové Ikarusy radu 4xx budu designovo (vraj) úplne iné! A čo vieš, možno nebudú také dlhé ako terajšie 435-ky, možno budú kratšie. ?
Prosím ťa, nestraš! Len si spočítaj, koľko typov autobusov už v BA máme, a potom niečo hovor. Nezabúdaj na pojem "unifikácia vozového parku", pretože ide hlavne o znižovanie nákladov na údržbu.
Nemám nič proti, ale hneď, ako sa objaví nejaký nový typ autobusu, ozvú sa ľudia s tým, že "aj toto by sme v BA mohli mať"
Mimochodom, mám taký pocit, že ten kĺbový sor nie je príliš rovnocenný k ostatným kĺbovým vozidlám. Aká je vlastne jeho šírka? Akú má kapacitu? Povedal by som, že nižšiu ako štandrdné kĺbáky.
Mimochodom, Ikarus obnoví výrobu, rady 400, takže v záujme unifikácie a znižovania prevádzkových nákladom by som sa pri obnove vozového parku v BA orientoval buď na Ikarus, alebo na Solaris.
Mám takú otázku. Ak by sa náhodou zakúpili tie kĺbové SORky, kam by ich asi dopravný podnik zaradil? A ešte niečo. Má vôbec toto vozidlo plošinu? Či už manuálnu alebo automatickú? ?
Jen mi nesedí to čelo, které nelícuje k oknům na stranách. Ale jinak vypadá kloubový Sor zajímavě. Pokud i cena bude nízká, jako že asi ano, určitě to zamíchá kartami.
nie, ked som nastupoval nestacil som si vsimnut a pri vystupovani som bol zdeseny a nenapadlo mi pozriet sa.. skoda, fakt skoda. cisla si pozeram vzdy ale vcera ma to nejak magicky ovplyvnilo ?
Aj mne sa páčia ale neviem či DPB kúpi taký Sor. Ale podla mňa bude Sor kĺbak mať odbyt hlavne v Ba lebo si DPB povie prečo kupovať drahé Solarisy keď môžeme kúpiť asi menšie kapacitné SORky. Prijal by som ich aj ja V Ba .
Tak nikde nie je napisane, ze musi mat usporiadanie radov sedadiel 2+2... Inak mne sa tie SORy strasne pacia, nech mi Fobust odpusti. A ten klbak... Kiez by sme ich mali aj v BA.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark
Nemám nič proti, ale hneď, ako sa objaví nejaký nový typ autobusu, ozvú sa ľudia s tým, že "aj toto by sme v BA mohli mať"
Mimochodom, mám taký pocit, že ten kĺbový sor nie je príliš rovnocenný k ostatným kĺbovým vozidlám. Aká je vlastne jeho šírka? Akú má kapacitu? Povedal by som, že nižšiu ako štandrdné kĺbáky.
Mimochodom, Ikarus obnoví výrobu, rady 400, takže v záujme unifikácie a znižovania prevádzkových nákladom by som sa pri obnove vozového parku v BA orientoval buď na Ikarus, alebo na Solaris.