Reply on: hoppusmark #62371:
Chlapce, o com tosic ? Dovol, aby som Ta oboznamil s faktom, ze v Bratislave uz autobusy SOR nejaky ten rok jazdia ! Kupou klbovych verzii by sa "unifikacia" (da sa v Bratislave este hovorit o unifikacii???) iste nenarusila ! Alebo chces tvrtdit, ze pripadnou kupou klbovych Solarisov v buducnosti by sa zase narusila unifikacia ? Podla Tvojej teorie by sa ani Solarisy Trollino nesmeli kupit, lebo by nezapadali do "unifikacie". Ak bude ten klbovy SOR vyhovujuci (kapacitne a cenovo), nevidim najmensi dovod, preco ho nekupit.No a s tymi Ikarusmi by som bol zatial viac ako opatrny...
hoppusmark
Nemám nič proti, ale hneď, ako sa objaví nejaký nový typ autobusu, ozvú sa ľudia s tým, že "aj toto by sme v BA mohli mať"
Mimochodom, mám taký pocit, že ten kĺbový sor nie je príliš rovnocenný k ostatným kĺbovým vozidlám. Aká je vlastne jeho šírka? Akú má kapacitu? Povedal by som, že nižšiu ako štandrdné kĺbáky.
Mimochodom, Ikarus obnoví výrobu, rady 400, takže v záujme unifikácie a znižovania prevádzkových nákladom by som sa pri obnove vozového parku v BA orientoval buď na Ikarus, alebo na Solaris.