Kloubový Sor je dlouhý 18,75 metru, široký 2525 mm. jeho kapacita je uváděná jako 175 cestujících.
Pokud bude Sor stále držet nízkou cenovou hladinu, určitě zamíchá kartami na našem i vašem autobusovém trhu a je to jedině dobře.
Pokud slyším slovo unifikace, tak se musím přímo v BA smát - TamBusy, Ikarusy 200,400, Karosy, Karosy CNG, Solarisy, Sory. Jestli bude Sor NB18 lacinější než VP Ikarusy (u kterých ještě vůbec není jisté, zda opět vzniknou), tak není co řešit. Obzvlášť v podniku, kde se 80% autobusů rozpadá a ještě do nedávna bylo možné spočítat NP vozy na prstéch jedné ruky.
Chlapce, o com tosic ? Dovol, aby som Ta oboznamil s faktom, ze v Bratislave uz autobusy SOR nejaky ten rok jazdia ! Kupou klbovych verzii by sa "unifikacia" (da sa v Bratislave este hovorit o unifikacii???) iste nenarusila ! Alebo chces tvrtdit, ze pripadnou kupou klbovych Solarisov v buducnosti by sa zase narusila unifikacia ? Podla Tvojej teorie by sa ani Solarisy Trollino nesmeli kupit, lebo by nezapadali do "unifikacie". Ak bude ten klbovy SOR vyhovujuci (kapacitne a cenovo), nevidim najmensi dovod, preco ho nekupit.
No a s tymi Ikarusmi by som bol zatial viac ako opatrny...
Ale na strane druhej tie nové Ikarusy radu 4xx budu designovo (vraj) úplne iné! A čo vieš, možno nebudú také dlhé ako terajšie 435-ky, možno budú kratšie. ?
Prosím ťa, nestraš! Len si spočítaj, koľko typov autobusov už v BA máme, a potom niečo hovor. Nezabúdaj na pojem "unifikácia vozového parku", pretože ide hlavne o znižovanie nákladov na údržbu.
Nemám nič proti, ale hneď, ako sa objaví nejaký nový typ autobusu, ozvú sa ľudia s tým, že "aj toto by sme v BA mohli mať"
Mimochodom, mám taký pocit, že ten kĺbový sor nie je príliš rovnocenný k ostatným kĺbovým vozidlám. Aká je vlastne jeho šírka? Akú má kapacitu? Povedal by som, že nižšiu ako štandrdné kĺbáky.
Mimochodom, Ikarus obnoví výrobu, rady 400, takže v záujme unifikácie a znižovania prevádzkových nákladom by som sa pri obnove vozového parku v BA orientoval buď na Ikarus, alebo na Solaris.
Mám takú otázku. Ak by sa náhodou zakúpili tie kĺbové SORky, kam by ich asi dopravný podnik zaradil? A ešte niečo. Má vôbec toto vozidlo plošinu? Či už manuálnu alebo automatickú? ?
Jen mi nesedí to čelo, které nelícuje k oknům na stranách. Ale jinak vypadá kloubový Sor zajímavě. Pokud i cena bude nízká, jako že asi ano, určitě to zamíchá kartami.
nie, ked som nastupoval nestacil som si vsimnut a pri vystupovani som bol zdeseny a nenapadlo mi pozriet sa.. skoda, fakt skoda. cisla si pozeram vzdy ale vcera ma to nejak magicky ovplyvnilo ?
Aj mne sa páčia ale neviem či DPB kúpi taký Sor. Ale podla mňa bude Sor kĺbak mať odbyt hlavne v Ba lebo si DPB povie prečo kupovať drahé Solarisy keď môžeme kúpiť asi menšie kapacitné SORky. Prijal by som ich aj ja V Ba .
Tak nikde nie je napisane, ze musi mat usporiadanie radov sedadiel 2+2... Inak mne sa tie SORy strasne pacia, nech mi Fobust odpusti. A ten klbak... Kiez by sme ich mali aj v BA.
hoppusmark
Nemám nič proti, ale hneď, ako sa objaví nejaký nový typ autobusu, ozvú sa ľudia s tým, že "aj toto by sme v BA mohli mať"
Mimochodom, mám taký pocit, že ten kĺbový sor nie je príliš rovnocenný k ostatným kĺbovým vozidlám. Aká je vlastne jeho šírka? Akú má kapacitu? Povedal by som, že nižšiu ako štandrdné kĺbáky.
Mimochodom, Ikarus obnoví výrobu, rady 400, takže v záujme unifikácie a znižovania prevádzkových nákladom by som sa pri obnove vozového parku v BA orientoval buď na Ikarus, alebo na Solaris.