Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #62215:
Ja som to napísal len preto, aby bolo skyline-ovi29 jasné, že KLF si robil srandičky s tymi 42,44 a spol. ?
Reakcia na: hoppusmark #62214:
No ja som (v rámci mixu informácií z viacerých zdrojov) počul napr. 87, 96, 70 mimo špičky, 88 a 37 víkend. Ale odvtedy sa to mohlo tak či tak už 3x zmeniť, definitívne sa o tom aj tak môže rozhodnúť až deň pred zaradením do premávky, takže treba počkať a hotovo.
Reakcia na: skyline29 #62213:
Ziadne 42,44 ani 49 ?

Ale 88, 96 a mozno aj 20.
Reakcia na: KLF #62210:
inak,to su dobre o nicom linky...
Reakcia na: KLF #62210:
sorry..chybal som...
Reakcia na: Peon #62207:
cyklisti jazdia v kazdom pocasi, narozdiel od kupacov ?
Reakcia na: skyline29 #62209:
Uz to tu bolo povedane - budu jazdit na 42,44 a 49.
mozem sa opytat,ci tie nove solarisy budu obsluhovat aj linku 31,61 alebo 94??teda ak to niekto vie...
Reakcia na: Peter55 #62205:
Tak to je naozaj najmenší problém. Jednoducho sa nebude posielať ako záloha.
Nikde som nenašiel zmienku, že L128 bude premávať iba v prípade priaznivých poveternostných podmienok (ako L191 k Rusoveckým jazerám). Teda bude premávať za každého počasia?
Môže mi niekto vysvetliť, prosím, čo sa považuje za "prednosť cestujúcich s bicyklom"?
Reakcia na: hoppusmark #62204:
Ano ale keď ho pošlu ako zalohu niekde kde su uzke ulice a nebude vedieť vybočit čo bude?
Reakcia na: Peter55 #62203:
Nemyslím si, že v Bratislave sú úzke ulice. Možno na nejaké výnimky, ale v takej Petržalke sú hlavné ulice 4-prúdové, a na mosty sú dlhé nájazdové rampy. Takže práve naopak.
Na trase L88 a ani L96 nie je žiadna úzka ulica.
Reakcia na: Andy #62190:
Jednoznačne z tebou súhlasim. Solače su budare a maju zle vyriešene dvere ked je v nich vela ludi neda sa dostat k 2 alebo 3 dveram ked stojiš v uličke medzi pretože ulička je úska a maju malu kapacitu. Karosy by boli jednoznašne lepšie. A neviem si v blave v tych vašich uskych uliciach predstavit solaš ako boči ?
Reakcia na: eripmav #62198:
vychadza Ti to na nejakých 9 km... To nieje ani tak dolezite, ako vetvenia, krizovatky stanice...

50 miliárd... každý rok 3... môže byť... 17 ročný horizont akurát...

A koľko by bolo pozemných tratí, vozidiel a podobne ?
Za 3 miliardy investičných prostriedkov ročne do plusu (to je 100 % navyše k dnešným financiám DPB), tak máme závideniahodnú dopravu aj po pozemných tratiach v centre.
Neverim vlastnym ociam... cyklobus... no KLOBUUUUUUK DOLE.. ? konecne pozitivna vec, ktoru spravil DPB... 😉

este pozitivnejsiu by mohlo spravit mesto, keby cyklisticky prepojili Lafranconi s Devinom ?
Reakcia na: eripmav #62197:

1. na Slovensku s tým firmy nemajú skúsenosti - je to všetko drahšie... pracovná sila lacnejšia, betón - neviem...

2. Napriek nekatastrofickému scenáru uvediem, že 1 km metra stojí 3 miliardy Kč - 4 miliardy Sk. Pri ktorých by som aj v pripade BA električky možno zostal... 3-4... kilometer.
Stanice budú mať podobný charakter a na krátkych úsekoch ich bude pomerne mnoho - a sú na tuneloch najdrahšie.

Kto Ti povedal, že Cestný tunel má vyššie bezpečnostné kritériá ? Videl si odsávacie v metre ?

V pripade trate na povrchu - rychlodrahy su naklady asi miliardu na km - 1,3 mld Sk.

Klasická električka - 220 mil na km - 270 mil Sk

Len toľko... pretože záverečná veta - potom sa povrchové trate môžu zrušiť - nemôžu !

Pretože postaviaš trate namiesto tratí a do je v našej situacii velmi, ale velmi zbytočné.

Čo prevádzka staníc ? 6 zamestnancov minimálne, upratovanie, bezpečnosť, svietenie ?
Reakcia na: fobust #62149:
čo si sa ráno so smraďobusom zrazil, že tak podráždene reaguješ na debaty o MHD?
vysledkom by bol okruh trnavske myto - mileticova/zahradnicka - ASMN - karadzicova - safko - kamenne nam./nam. SNP - hodzov nam./stefanikova - hlavna stanica - racianske myto - trnavske myto. S napojenim vsetkych existujucich povrchovych radial v krizovatkach safko (karlova ves, petrzalka - obe este dlhsi tunel pod dunaj, po novy most), racianske myto (raca), trnavske myto (zlate piesky), mileticova/zahradnicka (ruzinov)
Moja naivna predstava ako by sa dala postupne elektricka zakopat pod zem:
1. etapa: zacat razit tunel niekde zo Zahradnickej, pred krizovatkou s Mileticovou, smerom na ASMN, Karadzicovu, Safarikovo namestie. Elektricky by zatial chodili z Ruzinova klasicky, ale stavalo by sa tak, aby mohli po dokonceni ist do tunela. Zaroven to hned spojit s tratou do Petrzalky, popod Dunaj zo Safarikovho namestia do Petrzalskej novej radialy. Po dokonceni moze cast elektriciek z Ruzinova chodit klasicky na Trnavske myto a cast tunelom na ASMN, Safko, az Petrzalku. Petrzalka by bola napojena "len" na Ruzinov a Safko a ASMN..., ale myslim ze oproti dnes 95 by to bolo "az" ☺ Dlzka tunela odhadujem tak do 5-6 kilometrov aj pod Dunajom, co nie su nejake megalomanske naklady.
2. etapa: pokracovat tunel zo Safka smerom na nabrezie, novy most, a vyustit na povrch smerom na karlovu ves a dubravku. Napojit karlovu ves, na petrzalku a ruzinov po dokonceni. Tunel menej nez 3 kilometre. Elektricky z race a zlatych pieskov by nadalej chodili starymi tratami po centrum.
3. etapa: prepojit tunelom safko - kamenne namestie - namestie SNP - stefanikova - hlavna stanica - racianske myto - trnavske myto. Asi najdrahsia cast stavby, najdlhsia tunelova cast. Po jej dokonceni vyviest na povrch na trnavskom myte smer zlate piesky, ruzinov-mileticova, raca z racianskeho myta. A tym mozno stare trate definitivne zrusit. Asi jedina neobsluzena oblast je okolie americkeho namestia, ale oproti tomu je navyse ASMN, karadzicova.
4. etapa: perspektivne - dalsie radialy smerom na prievozsku dolne hony, patronku - prazsku...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.