Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zrebec: Si si ma asi pomylil s niekym. Ja som o ziadnom moste pre eliny nepisal. 😉
Ale inak s tebou suhlasim so vsetkymi napadmi co si spomenul.. 😉 Eliny na dlhe diely rules ! 😉 (Len ja furt neverim, ze vyslapu ten kopec na Molecovej... Nepomozem si - kym to neuvidim tak neuverim. 😉 )
KLF : ak bude rozsirena elektrickova siet a bude dosiahnuta max. preferencia el. dopravy a budu v platnosti opatrenia p. Ing. Kajdiho, ti rucim za to, ze sa Blava bez metra zaobide.
Andy008: Nejazdil som, kua nebudem zo seba robit debila a zastavovat neznamych, nahodnych vodicov... Pekne pojdem na vypravnu a "porozpravam" sa tam s nimi !!! 😢
15Tr: Kua ja neviem... ja viem, ze Dolne hony a Vrakuna maju vela obyvatelov, ale neprehanal by som to s tymi klbakmi tam zas. A este aj zhustovat interval. Opakujem, co som tu uz raz napisal - poznam situaciu s MHD tym smerom. Jo... to kto tu pisal, ze 15Tr by sa dalo pouzit na X17 ??? 😉 😉 😉 Sa smiechu nezdrzim. 😉 trocha zbytocnost na X17 davat klbak... Naopak, ked bude Mudronka hotova, ROZHODNE by som dal klbaky na 207 ! Akoze ked uz maju mat 201 a 202 klbaky, tak 207 ROZHODNE tiez !
Metro: pocet obyvatelov za 30 rokov podla mna vyssi BUDE. A aut podla mna BUDE neznesitelne viac v meste ako dnes, cize metro za 30 rokov podla mna potrebne BUDE. Pripominam, ze UZ VYBUDOVANE ! Nie, ze sa za 30 rokov, alebo 20 len zacne budovat...
votrelec #6150) : A ktoze to som ?
Tulenique : V Kosiciach bezne na rychlodrahe do VSZ jazdili trojsupravy T3 rychlostou az 75-80 km/h a nikto to neprehlasil za nebezpecne. Dnes tam jazdia uz len 2xT3, ale rovnakou rychlostou. A to by tie Bratislavske trate vyzerali lepsie...
KLF : Elektricky by som na most nedaval. Stracas tym bezbarierovost a okrem toho... Elektricka ma mat prednost... Nech daju nad zem auta.
K tomu foru o metre - som za, ale najlepsie by bolo vytvorit to aj niekde na nejakom "beznom" servere, kde by sme mohli sirit osvetu a ziskat podnety od cestujucich.
2ALL : mestska cast Karlova Ves pred casom rozpracovala projekt elektricky na Dlhe Diely. Ak sa tento projekt zapracuje do nasho, ziskame i podporu poslancov v Karlovej Vsi. Ak chcete, mam niekde v poste telefonne cislo pana, co je za to zodpovedny a mam mu zavolat. Myslim, ze by bolo vhodne sa aspon s projektom oboznamit. Preto navrhnite datum a mozeme tam ist spolu. Zaroven si mozeme navzajom pokecat o navrhoch - mam i nejake upravy na zrychlenie a na avysenie bezpecnosti v Karlovej Vsi...
Votrelec #6150 tusim): Ale funguje. Sice dost slabo oproti utesnenemu, ale na zavan vzduchu to staci. V kazdom pripade v mnohych staniciach je prievan vdaka ich zlej konstrukcii ci co. Co sa tyka pana Kovalcika, zda sa mi, ze on kritizoval nejaky projekt, o ktorom som v zivote nepocul a on zasa v zivote nepocul o tom "nasom".
Ten elektrickovy projekt naozaj nadsadzuje ceny - ale nemozno sa cudovat. Ved chalani urcite nepoculi o moznosti zhabania pozemku pre verejny zaujem (neviem presne, ako sa to vola), pri ktorom sa plati zvycajne priblizne polovica trhovej ceny. Napriklad. 🙂
Priaznivci metra: Nazor, ze Bratislava o 30 rokov bude potrebovat metro, je sice pekny, ale kym nie je podlozeny, nenecham sa presvedcit. Podla mojich informacii v Europe klesa porodnost. Ano, mame dost pristahovalcov a aj Ciganske etnikum sa snazi, ale nemyslim, ze ich prirastok prilis prevysoval ubytok zvysku. Inymi slovami v patstotisicovom (vratane ludi dochadzajucich za pracou) meste nie je nutne navrhovat dopravny system pre milion a pol, pretoze v dohladnej dobe nebude vyuzity. Mozno za 5 storoci, ale kto vie, ci este vtedy bude taka doprava ako dnes? Pred 500 rokmi este zeleznice ani elektromotor neexistovali.
Taktiez som este nepocul protiargument (odmyslime neobjektivne manipulacie so sumami, ked sa porovnava nadsadena cena celeho projektu s osekanou cenou vybudovania drahy bez depa, vozidiel etc. a podobnych) na peniaze. Ano, je (prenho) krasne a snobske, ked si multimiliardar kupi Rollsa na to, na co by mu stacila Skoda Superb, ale v prvom rade na Slovensku (teda ani v Bratislave) nie je dost penazi (alebo aspon nie su tam, kde ich treba) a v druhom rade si nemyslim, ze stat a samospravy a im podobni sa maju pravo spravat snobsky. Nie su to ich peniaze.
si: Ale spicky od 1.4. budu na 201 a 202 strasne. Ale keby dali viac 208, tak by to zrejme pomohlo.
Andy: na 208ke interval zhustit nemozes, pretoze to su vozokilometre navyse ktore magitrat nepreplati...
Hi!
I know that one of Chech's cities bought 3 polish ETB Solaris Trollino 12T, and these will be delivery to Chech in april. But I don't know which city bought it. Do you know anything about it?
Pekna suprava sa nam objavila v uliciach tusim 7753+7754 - CVR Ajax. Vcera na 12.
KLF: Kratke trolejbusy mozu kludne vyuzit napriklad na 208ke, keby bol zhusteny interval.

d3k0: Nechceme dalsiu diskusiu. To by sa podobalo na taku stranku.
KLF: 15Triek a 15TrMiek je spolu 32. 201 a 202 budu mat interval cely den 10 minut. 202 bude mat 9 poradi, 212 9 poradi a 201 asi 10 poradi. To je dokopy asi 28 trolejbusov. Takze mozu klbaky nadalej jazdit aj na X17. Ked pride 6635, tak bude interval 201 a 202 8 minut spicka, co znamena, ze 202 bude mat 11 poradi, 201 13 poradi, 212 9 poradi a to je dokopy 33! Ale uz nezostane zalozne vozidlo. Takze f pohode.
to KLF: tak co ako ti dopadla vcerajsia jazda? - nasiel si niekoho?
to klf: no ked si pozers moje argumenty pre metro, tak par stranok dozadu, tak som to par krat spominal 🙂


to drink:

no ale ten pomer sice klesa, ale to preto, lebo dnesna MHD nestoji za nic. Keby bola poriadna bolo by to inac. A ked sa teraz zrealizuje zly projekt, tak budes mat pravdu.
KLF: Ake dovody Ta vedu k konstatovaniu, ze za 20 rokov bude metro porebne? Pocet obyvatelov? - myslim, ze momentalne klesa, pomer IAD/MHD? (Individualna Automobilova Doprava).
Ja som jednoznacne za eliny NAD zemou. Ak ma ist nieco pod zemou, tak metro.
Inak ja dufam, ze eliny sa v meste nezrusia !!!
Metro. Pozrime sa na to z inej stranky. Momentalne by nam asi bolo nanic. To si povedzme otvorene. Si-ckov navrh je pre BA dostacujuci a aj celkom dobry. Az na eliny v Petrzalke. Inak je to cele podla mna s malymi upravami zrealizovatelne. ALE... Ale uvedomme si jedno. Za povedzme takych 20-30 rokov bude v BA metro uz asi DOST potrebne a nevyhnutne. A co si potom povedia nasi potomci ? "Oco, a preco kua ste to metro nezacali aspon stavat v tom 2002hom??? Dnes by sme ho mali dokoncene a takto mame dnes iba 3 trasy! ;(" Hmmm.. cize nemyslime IBA na seba, co potrebujeme MY dnes, ale myslime aj na buducnost Bratislavy, co budu potrebovat ludia po nas...
Bon-Cu - s tymi elinami je to myslelne tak, ze kludne tie v dnesnom ponimani (mozno menej) ich moze jazdit tak ako teraz (motkanie sa po meste) a rychlodrazna elina pojde (by sla) pod zem.
tulenique: rozpocet, v ktorom mam prsty bol tvoreny s velmi velkou rezervou, dovolim si tvrdit ze keby to chytil do ruk expert, dokazal by to skresat na menej ako polovicu a to v tom rozpocte je napriklad zaratana generalna rekonstrukcia Stareho mosta. Nik mi vsak nemoze vycitat ze ten rozpocet je poddimenzovany. Co sa rozpoctu metra tyka, osobne si myslim ze jeho tvorcovia spoliehaju na to, ze ked sa stavba rozbehne a dojdu financie, tak mesto/stat nenecha stavbu vo vyssom stadiu ropracovanosti len tak schatrat a rozpocet navysi...
Z dobre informovanych zdrojov vsak mam informacie, ze ludi zo spolocnosti metro bratislava a.s. sa da najlepsie potopit na prieskumoch dopravnej vytazenosti (co ked som videl ako sa to ma robit a co ukazovali oni tak mi je jasne ze to je hrozny podvod !)
ludia, ktori maju notifikaciu ma asi nebudu mat radi....5 prispevkov za vecer je vela, ja viem, ale ten clanok ma fakt nastval.

jedna vec mi este nejde do hlavy, ako je mozne ze rozpocet na eliny je skoro tak vysoky ako rozpocet na metro o kt. p. Kovalcik dokonca tvrdi ze ma ist vsade pod zemou. Aj keby islo pod zemou len v centre tak to musi byt podla mojho odhadu aspon o 1-2 mld drahsie.

Nebude to nahodou tym ze rozpocet na klubovy projekt elektriciek bol tvoreny velkorysejsie (s vacsou rezervou) kym rozpocet projekt od fy metro a.s. bol urobeny so snahou zoskrtat co sa da, aby sa zacalo stavat co najskor a co na tom ze pocas stavby sa dojde na to ze to bude o 20-30% drahsie? Mozno sa mylim ale ja mam z toho zatim takyto pocit.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.