Hehehe...dobre som sa nasmial
Tak to nech ho tam kludne aj zvolia...od takto brutalne nekompetentneho cloveka sa myslimze ziadnej hrozby obavat ani nemusime, pretoze sa mu vsetci vysmeju
neviem ci som to sem stihol napisat, ale este pred volbami som mal s panom matuskom kratky dialog (ked ma zastihol pri nakupovani s letakom).
Dozvedel som sa ze v Lamaci maju linku 99 obsluhovanu sukromnymi (rozumej nie DPB) mikrobusmi znacky Mercedes z iniciativy MC Nove Mesto.
Pan Matuska sa vyjadril ze bude tlacit na DPB, lebo kto iny ma tu kompetenciu zlepsit dopravu v Petrzalke. "A preco by nemal kapacity?", "Ak nevyjde rokovanie so starostom, tak sa pojdeme pred ten DPB postavit"
Linka 59 ma rano medzi 7 a 8 hodinou dva huste odchody (7:18 a 7:23) a potom dlho nic, to je hrozneee.
Takze sa tesme. Stihol sa ma spytat, ci nahodou nepracujem v DPB:-), mne nenapadlo sa ho spytat co si predstavuje pod "dopravna obsluznost" kedze je podla neho po prelinkovani znizena. Hold vybral si cielovu skupinu dochodcov (Def: dochodca je clovek zvycajne na 50 rokov odmietajuci pochopit cudzi nazor) a mladych hlupacikov (Def: mlady hlupacik je clovek zvecsa do 26, ktory este nepochopil kto je to ten "JA").
V tej novej ankete chyba jedno podstatne slovo - MESTSKEJ hromadnej doprave. Lebo hromadna doprava je aj letecka... Ale tak chapem, ze si rozumieme, ze ked sme na strankach o MHD, ze asi sa nebude mysliet Airbus A380...
Brutalne Sci-Fi. Ja zacinam mat pocit, ze kazdy jeden z tych politikov, ktori rozpravaju, ze zmenime dopravu tam a tam, si to predstavuju ako ''Hurvinek valku''. A ludia im to napocudovanie zeru aj s navijakom. Hrozne. ?
Jasné, treba zaviesť linky odvšadiaľ všade; napr. ako v Košiciach, alebo lepší príklad je Zvolen aby ľudia boli spokojní. ☺
Nové spojenia z Petržalky priamou linkou treba zaviesť na Devín, Dlhé Diely, do Záhorskej Bystrice, Vajnôr (po diaľnici ? ), Podunajských Biskupíc, Trnávku a Letisko a v neposlednom rade vštky žel. stanice v meste.
Tieto linky môžu dostať intervaly celodenne hodinu a obsadené by boli tak v priemere dvomi vozmi (spravidla sor) každá. Ľudia by si hromadne začali opisovať CP, ktorý by mali vyvesený v predsieni aby mohli ist z domu presne na odchod a necakali na zastavke hodinu. Keby spoj vynechal, smola.
Vozy by sa ziskali tak, ze na existuuce linky by boli dane vikendove grafikony.
Plus aby sa vyhovelo obcanom nosne linky ako 93 a 95 budu rozdelene na vetvy 193, 195 a 293, 295, prip. 393 a 395. Vetvy - teda každý tretí, príp. štvrtý spoj stiredavo na Antolskú, Dolnozemskú, Jasovskú
Podobne z linky 99 vznikne 199, 299, ... z každej konečnej, cez ktorú táto linka premáva pôjde nová linka na HLAVNÚ STANICU, na požiadanie bude zachádzať aj na AS ML Nivy. Na každej takejto linky bude jeden plyňák s intervalom asi 90 min.
T O J E S C I - F I . Č O ?
---------------------------------------
Tá kachna, v ktorej sa pred pár týždňami natáčala reklama (7071?) účinkuje v reklame na, ako ináč, flexihypotéku. ?
Budu asi jazdit! Asi o co sa snazia vsetci banskobystricania a priaznivci MHD? (mimo teba... ty by si ich predaval). To si sa mal skor opytat na bystrickom fore.. toto je bratislava. ?
Cestujem L99 každý pracovný deň a ešte nikdy sa mi nestalo, že by na svoju tretiu! zastávku Bulíkova prišla načas. Rekord je 30 sekúnd meškania, klasika je minútová strata.
Čo sa týka semafórov za Šustekovou - sú tam pre ňu až tri, no treba povedať, že na druhom stojí len výnimočne (poznámka: tretí je trochu ďalej pri poliklinike). Každopádne, najkratšie čakanie na poslednom semafóre (keď na prvom prejde cez oranžovú) je po nedávnom ešte väčšom pokazení až okolo 45-50 sekúnd.
Na Mlynarovičovej ľudia nastupovať zvyknú, ale tí obyvatelia majú blízko buď Bosákovu, Farského, prípadne Lachovu. Podľa mňa je teda Mlynarovičova v smere k TPD ako si vravel zbytočná.
Semafor pri TPD bez komentára, tam je červená myslím že aj vyše minúty. ?
Nasleduje zachádza k Matadorke, ale veď niečo tam okrem 80 asi chodiť musí.
Kebyž e vystúpim pri Terne a idem pešo na Lúky II, som tam celkom určite skôr ako autobusom, ktorý robí vyhliadkovu jazdu k Technopolu. Keby tam nechodila, pohoršilo by sa tým, čo tam bývajú (aj keď ju stále kritizujú ? ).
Zatial nikto nevie, ci nahodou este nebudu jazdit. A keby aj uz nikdy jazdit nemali, tak sa stale nevie, co s nimi bude. Teraz je v Bystrici planovacie vakuum, lebo nikto nevie, co bude.
S tym pripojenim zadarmo - no pravdepodobne tak isto ako Praha 5, ktora po svojom uzemi ma wifi hotspots zadarmo.
S tym prelinkovanim - zacinam mat dojem, ze prelinkovanie je narodnym sportom Bratislavy. Ja som prehlad stratil uz davno, lebo do Petrzalky si pamatam este 43, 47 a take linky. Potom prislo oblastne precislovanie, tohto roku dalsia zmena linkoveho vedenia, a p. Matuska chce este jednu, no este stastie, ze som sa tie nove linkove vedenia neucil. Zakladna poucka, ze dolezitejsia nez logika cislovania je stabilita linkoveho vedenia, este asi do BA nedorazila.
No hej, len si zober. Že hneď za zástavkou "Šustekova" stojíš na tých blbých semafóroch 2 krát a čakáš...
Potom nasleduje trochu zbytočná dvojica zástavok Bosáková-Mlynarovičova. V každom prípade by sa mohli spojiť do jednej. Stačilo by vlastne zrušíť Mlynarovičovu v smere k TPD. Veď opačným smerom to tak funguje a stačí bohate 1 zástavka.
Tiež vzdialenosť medzi zástavkou "Markova" a "Romanova" je zbytočne malá. Ale inak súhlasím, že ak by nejazdili tie CNG-vraky určite by patrila k obľúbenejším linkám.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr