Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
K teme: Veselo sa tu mazu prispevky... vidno.
Od temy: Podla neoficialnych vysledok petrzalskych docasnych volieb vyhral Peter Matuska, ktoreho jeden z cielov je aj prelinkovat MHD. Poobede mal pred Lucanskym LIDL-om pristaveny Ikarus 435.18 ev.c. 4822, vid:
www.mhdpage.net/foto/matuska_kv/zadok.jpg
www.mhdpage.net/foto/matuska_kv/zadok1.jpg
www.mhdpage.net/foto/matuska_kv/predok.jpg

... toto dufam ze mi nezmazete.
Reakcia na: KLF #61340:
Horsie je, ze tie prepadliny su uz aj na Obchodnej 😞 a to este neni hotova
Reakcia na: tito #61339:
No je to tak a je to smutne. Odflaknuta robota. 😢
kuknite na to...ja som tie fotose objavil az dnes...pokial to uz niekto spomenul, tak vopred sorry
http://david.blog.sme.sk/c/47590/Moderna-Obchodna.html
Reakcia na: si #61337:
no predsa Vrakunu a Biskupice do centra a petrzalky.
Reakcia na: Sommelier #61336:
akurat ze pre osobnu dopravu je trasovanie trati v juhovychodnej casti BA vyslovene nahovno
nemyslim si zeby sa po sprevadzkovani kolajovej dopravy z ruzinova na dolne hony zachovali subezne linky 78 a 87; 67 ako obsluzna castostojaca navozna linka by asi ostala...

napojenie zeleznice od cintorina by ti nenahradilo nic pretoze zeleznica je v tychto koncinach trasovana nahovno, koho by si tade chcel vozit ???
Reakcia na: si #61334:
he, ale myslim, ze o letisku sa rozhodlo o napojeni nedavno vybudovanej benzinovej vlecky na exiszujucu trat aj smerom na Nove Mesto, takze by som ten Ruzinov uz dalej nerozvadzal. A presne ako si napisal, vymotat sa vo Vrakuni inak ako za pouzitia existujucej trate je temer nemozne... A ako som napisal, bolo by to ciastocne riesenie. Pochybujem, ze by sa tym smerom pri sucasnej frekvencii 78, 87 a 67 velmi vela vozov tymto smerom vypravilo. A 75 to nahradza len ciastocne, podobne ako 201 a 202 vobec. Nehovoriac o case - uplne to iste.
Kdezto napojenie zeleznice od Cintorina by toho nahradilo podstatne viac.
Reakcia na: Sommelier #61331:
a este jedna vec - aj smerom na letisko ak chces tahat trat z ruzinova musis ist popod dotknutu zeleznicnu trat (a aj popod dialnicu) - v casoch ked este take ako hypernova nebolo som to navrhoval prekrocit naraz kusok za obratiskom a az nasledne vetvit trat na smer na letisko a na smer na dolne hony; nateraz by to ale bolo nevhodne kedze by sa tym obisli nakupne centra...
Reakcia na: Sommelier #61331:
trasovanie cez ruzinov je ale jednoduchsie a aj prekrocenie trate na slovnaft a dialnice by som este za az tak zavazny problem nepovazoval, skor vidim velky problem v tom ako prejst cez vrakunu a tam ako jedine ako-tak schodne riesenie sa mi pozdava ist v priestore kde je aj zeleznicna trat (tam kde vedu cesty nie je priestor pre vlozenie trate)
Reakcia na: S499.1023 #61330:
som skratka vsade... Len sa to slovo stalo dost popularne a uz sa nim nazyva snad kazdy druhy... Baby na to letia... ?
Reakcia na: si #61329:

zadratovat celu bratislavu vieme, ale v ako poradi je myslim veeelmi dolezita otazka, vsakze. A cez Ruzinov by som dh prioritne a v prvom rade NENAPAJAL. A viem, ze tolko sudneho rozumu maju, ze to tadial nenapoja, lebo to tam nie je ani kade - podkopavat by sa muselo uz niekde pri chlumeckeho...
Reakcia na: Sommelier #61293:
Ochutnávač čiže sommelier. To má vzťah len k Tvojmu nicku, nie k Tvojmu teoretizovaniu. Ale nemyslím to nijako pejoratívne, vždy si na Teba spomeniem, keď odchádzam v noci z Hokejky a oči mi padnú na nápis Sommelier club:-D.
Reakcia na: Sommelier #61328:
ak by si videl moje navrhy spred X rokov, tak by si vedel ze elektricky (ci ako tu kolajovu dopravu nazves) by som tahal z dolnych honov tak cez ruziznov ako aj cez slovnaft (a aj existujuce radialy by som sa snazil rozne vzajomne poprepajat aby sa nestavali situacie typu nieco sa zomlelo pri tuneli a tak mam celu karlovu ves a dubravku v prdeli...)
Reakcia na: si #61327:

do mesta pojdu cez nivy... 202 nananananana
...alebo po pristavnej - co je riesenie pre celu oblast
tymto prepojenim vyriesis len vrakunu a dolne hony - medzi jarky a okolie su od macochy ?
Reakcia na: Sommelier #61326:
cez trnavske tych ludi do mesta asi vela cestovat nepotrebuje, ale zato nie mala cast ich ide aj do ruznova napriklad a urcite radsej pojdu do mesta cez trnavske myto ako cez nove mesto 😃
Reakcia na: si #61324:
to je prave ono, ked potiahnes trat stredom ulice, mas po bezkoliznosti.
A kolko trati je tak vo svete postavenych ? Mrte.

A nestvi ma uz s tym ruzinovom, pretoze to je uchylka prvej kategorie. Je to drahe a debilne. Kto chce z DH cestovat na trnavske ?
Na trnavskom to bude za rovnaky cas ako 2O1, co dakujem pekne. Ak mas pocit, ze DH cestuju do mesta cez trnavske, tak sa mylis.
Reakcia na: intony.sk #61323:
kym sa to bude stavat, tak T 3 už nebude ani muzealny kus - (na pokraji vyhynutia, v piatich celosvetových exemplároch ? ).

Rozdiel v napati, podobne ako v rozchode je riesitelny.

S tou zeleznicou sa mylis, lebo ona bola stavana pre priemyselne ucely na jednej strane a obchadza to co je pre prepravu cestujucich podstatne - obytne zony na strane druhej. Len s jej dostavanim - pripojenim obytnych zon je pouzitelna na osobnu dopravu, prestup z autobusov je na mnohych miestach nezmyselny.
Reakcia na: Sommelier #61320:
akurat ze obe zeleznicne trate v danej oblasti maju dost nestastne smerovanie z pohladu vnutromestskej dopravy... co myslis, preco v ramci BID bola realne vyuzivana len trat v smere na brno ?
a pokial by si uz mal stavat aj zeleznicu v radialovom smere do centra, tak to je uz vazne rozumnejsie vyuzit jestvujucu radialu elektriciek na ruzinovskej; akurat ju trocha upravit aby doprava po nej bola rychlejsia.
PS: mna tu niektori kamenuju (aj) za to zeby som rad upravil trakcne napatie na elektrickach na 3kV-; ale zaujimave ze ty by si kludne cez sidlisko potiahol zeleznicnu trat napajanu 25kV~ 🙂 alebo by si nebodaj chcel nechat vykony na tych tratiach na diesle ci nebodaj pary ? 😃

Re #61321 Sommelier: krizovatkou kazdodenne prechadzam a ta situacia tam sa mi nezda niak kriticka (ale realne by som tam asi riesil trat zapustenu do terenu a cestu v tom uzkom koridore nad nou; zaroven by trat mimorurovnovo prekonala aj dotknutu krizovatku); vyrazne horsia situacia je v oblasti zastavky komarovska...
Reakcia na: Sommelier #61320:
No proti tvojmu by tiež podpisovali petíciu, pretože pre niektorých tupcov sú hlučné aj trolejbusy...
Ja som za ten stred, pretože mi to prijde najpriateľnejšie s hľadiska vzdialnesoti od domov, výbru stromov, atď...

Tá kombinácia električiek a vlakov má veľa problémov, napätie, vozidlá,... V tom prípadu bz kľudne mohli električky do Vajnor, Rače, Devínskej ísť po železnici.
jaka hrubka blizko blizit sa najblizsi. jeeeeeeeeeeeee ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.