Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sommelier #61225:
Je mi jasné, prečo je tá zastávka "na znamenie", ale prečo tam nestoja aj 67 a 78?
Reakcia na: Peon #61224:
aj ex 97, aj ex 21 tam stála na znamenie. Váhostav je budova, v ktorej je dnes Mea Culpa.
Neviete náhodou, je nejaký opodstatnený dôvod, prečo je zastávka na znamenie "Váhostav" len pre linky č. 87 a 517, keď tadiaľ prechádzajú aj 67 a 78, ktoré nie sú expresné? To aj v minulosti tam stála len jedna denná linka (vtedy 97-ka)?

A je tam vôbec niečo súvisiace s Váhostavom (napr. budova)? Existuje tá firma vôbec? Skôr by sa to podľa mňa mohlo volať "Autobazár Darex" (ak by si to ten zaplatil) alebo Mea Culpa (útulok pre bezdomovcov)...
Reakcia na: Papyr #61220:
trochu off topic, ale napadlo ma, že mnohe elektricky s novou vyzbrojou maju niekedy trhanejsi rozbeh... neviem, nevyznam sa, ale nepaci sa mi to.
Reakcia na: Papyr #61218:
Ako metro dost sucks ! Ked nemusim, tak tam neleziem. Z balkona sa divam do vchodu A - JP, ale napriek tomu, ze mam metro po ceste kazdy den A + C + bus, chodim 11 + bus, lebo je to rychlejsie. A to chodim cez polku mesta.


A ako to bolo so stavebnym ruchom na wilsonaku ? Neprepajali ho priamo s holesovicami, ci sa mi len nieco zdalo ?

http://www.praha-mesto.cz/uzplan/ostatni_studie/SS_PRAK-Metro%5Csrovnavaci_studie%5Co7.gif

toto som našiel, ale ty asi o inom kávu miešaš, táto je najaká zrovnávacia.
Dávno som našiel nejaký výhlad až po trasu E,F,G,H do roku 2130 ? Už ale neviem kde... Máš nejakú stránku plánovanej trasy ?
Ja sa chcem spitat ze co bude to 79 rokov autobusov alebo co tak to bude aj v nejakej vozovny den otvorenych dveri ???
Reakcia na: si #61182:
Naviac, VRAKOSA je druh vozidla specificky pre DPB, ktory uz aspon 15 rokov ziadnu nekupil. SADky maju dost casto Karosy 954, a to je teda velmi slusne zvezenie. Komfortne. Na rozdiel od bratislavskej T3, rozheganej, docmaranej, natrieskanej, s laminatovymi sedackami.
Reakcia na: tomas1 #61156:
posledny odstavec: Keby v BA bola integrovana doprava, akoze nie je, tak aj busy SAD by sa povazovali za MHD a teda by nebol problem.
Reakcia na: Sommelier #61146:
D-cko zacinaju za tri roky, ale radsej keby s nim nezacali. Riesi malo, stoji vela, a v navrhovanej trase sice umoznuje dvakrat prestup na C, ale ani raz na B. Je to snad este horsi paskvil, ako metro na letisko. Potrebuju preinvestovat strasne miliardy, tak stavaju blbosti. Ale taka jednoducha vec, aby napr. umoznili busom MHD jazdit po tramvajovom pase, cim by eliminovali na mnohych miestach zapchy, ich nenapadne. Pritom je to zadarmo. Ani elektrickovy podjazd niektorych kritickych miest (napr. Letenske nam.) ich nenapadne. Naco investovat do elektriciek, mestskych vlakov event. autobusov, ved predsa metro je vsespasny, vseriesiaci system, a ked natiahneme jednu linku metra, tak cele siroke okolie sa pos... od vdacnosti, o hosanna haleluja, vivat metro. Aj ked je vlak vzdy rychlejsi a Praha je zazeleznicovana cela, vlak je fuj, treba podporovat vyhradne metro. Preto ani medzi nadrazim Dejvice a Hradcanskou a nadrazim Bubny a Vltavskou nie je ziadne prepojenie, preto sa metro vyhlo nadrazi Vysocany, preto uz 30 rokov zeleznica podchadza stanicu metra Kacerov bez zastavenia a bez nastupista, preto na letisko nesmie viest rychlodraha. Na zvracanie mi je z prazskeho magistratu.
Reakcia na: Sommelier #61165:
Rovnica cestujuci = peniaze plati vsade. V dotacnom systeme ale plati rovnica vykonany spoj = peniaze.
Reakcia na: tomas1 #61184:
Mimomestske trolejbusove trate su aj blizsie (a samozrejme kratsie). Ceske Budejovice - Borek, Pardubice - Lazne Bohdanec, Chomutov - Jirkov, Zlin - Otrokovice.
Reakcia na: si #61213:

Ja si myslím, že obchodník nepostavený na hlavu parkovisko vymení za zastávku priamo pod nosom - zatraktívnenie lokality, viac zákazníkov.
Reakcia na: tomas1 #61212:

Tú MHD zlepším už len tým, že tie vozy od niekiaľ musím zohnat, MHD dostane cestovné a dotáciu - a to sú peniaze. Neviem ako inak s Tebou rozvinúť diskusiu, ked malé peniaze nepovažuješ za peniaze. Aj tie sa dajú investovať.

Ten tvoj výpočet je tak trochu hviezdny element.
Pretože z globalneho ekonomického hľadiska bude MHD s husteným intervalom výhodnejšia.

To že možno má ten Jožko na výber medzi hromadnou a individuálnou je predpoklad, že je v 20 percentnej menšine ?

Patrí k 10 % menšine, ktorá na cestu do práce nevyužije MHD ?

Aká je jeho terajšia motivácia jazdiť hromadne ? Je to najma Cena. A tie peniaze o ktorých hovoríš nedostane cash, ani mu ich nikto nezoberie a tieto peniaze fyzicky neexistujú, tak neviem o čom je reč.

Takže: keď 90 % prestupuje, 15 minút o nespolahlivosti je blábol, lebo jej čelí 90 % zákazníkov SAD.

10 minút navyše je maximálna hranica časového posunu. Priemerne sa bude jednať o 3 - 7 minút, pričom zachádzanie na ASMN - cca 1:30 minúty, presun z výstupišťa - zastávka 1:30, takže skutočný rozdiel bude nižší.
Reakcia na: Sommelier #61211:
ten lidl si myslis ze ti len tak prenecha parkovisko ? a rovnako billa ? 🙂 a btw, na tom volnom travniku medzi lidlom a billou uz trcia zo zeme neake drevene vymeriavacie koliky, takze uz len cakam ze co tam vyrastie...
inac plne suhlasim s tym ze za poslednych par (malo) rokov sa podarilo mestu skurvit asi kazdy mozny dopravny koridor...
#61188 Sommelier: "Zásadný počet vozov v dotačnom systéme kúpiť nemôžeš, ale aj to málo je malým víťazstvom."
- vymyslím si, ak pri ukončovaní na preiférii zobereš SADke 5mil. ročne na dotáciách, tak musíš dať minimálne 4mil. na posilnenie MHD (vozmi, ktoré momentálne nie sú, ale o to nejde). O koľko za ten teoretický milión ročne zlepšíš MHD?
____________________________________
Jožko z H. Výplachu pracuje v BA a dostáva 100Sk na hodinu. Pri ukončovaní regiobusov na periférii by sa mu predĺžila cesta v oboch smeroch o 10 minút. Pri ceste domov musí kvoli chronickej nespolľahlivosti MHD BA rátať z rezervou 15min. na prestup na regiobus.

Jednoduchým výpočtom
(10´ + 10´ +15´) x 20 : 60´ x 100Sk = 1166,67Sk
zistíme, že Jožko by musel byť jednoznačne dement, ak by sa nechal oberať mesačne o 1167Sk a nepresadol do IGK.
Reakcia na: si #61209:
tomu Lidlu som to cca strihol cez parkovisko. A tým domom som sa tiež cca vyhol... som rodák. Ak myslíš to prepletanie okolo podunajskej a geologickej od mostu to ide cez záhrady, potom cez areál metrologického ústavu a melioračného ústavu.
Toto riešenie je tam práve koli Kazanskej, kde to nieje kadial potiahnut - ani pod zemou, jedine cez záhrady desiatok rodinných domov, čo neprichádza v úvahu.
Reakcia na: tr3mp #61206:
exactamente.
Ja len dodám, že smutné je že my nemáme žiadny výhľad - namyslím časový - ten sa nedodržiava, ale koridorový - tak ako to bolo v prípade petržalky. Pretože mi to pripadá, že po Petržalke dlho, dlho nič, pretože to nie je ani na papieri. Aj keď ten papier veľa stojí, ale potom to dopadá ako na karadžičovej - niekoľkonásobne drahší tunel, kazanskej - zablokovanie koridoru, Prievozskej - detto.
Reakcia na: Sommelier #61207:
len blba otazka - myslis si ze taky lidl (ktory na tej mape este ani nie je nakresleny) ta pusti na svoje pozeky a pripadne si necha zrovnat so zemou predajnu ? a chyba ti tam aj zopar (aj nie zrovna najmensich) novopostavenych domov stojacich v ceste....
Návrh hybridu - Šafárikovo námestie - Vrakuna, Biskupice

http://img230.imageshack.us/img230/9979/mapkabiskupice6ea.jpg

A nemuselo by to byť drahé ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.