Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sommelier #60793:
Bez koordinacie BID su akekolvek uvahy o prestupe MHD/SAD/ZS zbytocne. BID je nutna (nie postacujuca) podmienka.

Ak bude existovat tarifa BID, nebude musiet ani S499.1023 rozmyslat tak, ze kazdy ziskany zakaznik od SAD je "ziskana" strata. Ak jazdi bus SAD cez polovicu mesta prazdny (viem, ze takych vela nie je), nech ide ako MHD, alebo nech konci na okraji mesta. Z hladiska BID sa strata znizi - inymi slovami, dotacia sa vyuzije efektivnejsie.
All:
Viete, ze ak idete zo zeleznicnej stanice Nove mesto na hlavnu stanicu, tak vas to vyde lacnejsie? 🙂 🙂 🙂 Aspon teda ak mate polovicny listok, ten odtial stoji 4 SK 😛
Reakcia na: TeBeCe #60799:
síce po česky, ale je to tiež skvelé (InterTran)

http://wikipedia.infostar.cz/l/lo/london_underground.html
Reakcia na: TeBeCe #60799:
Vidím, že PC Translator sa činil:-D.
Reakcia na: Sommelier #60786:
Akých 14,- SKK? O čiom stále rozprávaš? Tržba nie je zisk. DP by mal od vlkodlaka 14,- SKK a stálo by ho to 30,- SKK. Alebo si myslíš, že by sa vlkodlaky vyhnané zo SAD BUSES pomestili pri súčasnom rozsahu výkonov DPB?
Reakcia na: Sarko #60798:
Mestské linky: Mestské linky zajisťuje-obsluhuje Dopravný podnik Bratislava, a.s. prostredníctvom električiek, autobusov a O-Bus-ov. ?
Reakcia na: Ámos #60796:
Len chudák slovenčina...: najlepší spojenia; najlepší rady; cestovní lístky v Bratislave; informácie pre cestách; obchodní centrá; suvenýry a remeslá...

Keď tam nemajú ani slovenského jazykového korektora, možno sa na tom slovenská strana vôbec nepodieľa.
Reakcia na: Ámos #60796:
Dole na stranke su ti, ktori to maju na svedomi.
Dávam do pozornosti stranku
http://www.regiotours.net/sk
ktora vznikla za spoluprace (ako som sa docital) DPB, magistratov Viedne a Bratislavy a niektorej zo zeleznic, len neviem ci SVK alebo A.
Chcem sa opytat, co sa da urobit ak nastupi revizor a vodic busu umyselne ide pomaly.Ide mi o to ze sa to deje casto na linke 84 smer od TPD k Ekonomickej univerzite.Potom nestiham prestup na 68.Stalo sa mi to za posledny mesiac asi 4x.
Reakcia na: drink #60792:
iste že môžu a bolo by to vhodné, keby existovalo veľké množstvo spojov, ktoré by sa z nív ťahali takmer od zastávky k zastávke a končili ďaleko za BA. A ono to v podstate existuje aj dnes, len bez existencie spoločnej tarify.
Takúto linku by ale kvoli lepšej koordinácii mala prevádzkovať MHD, dočasne do existencie BID centra.
Reakcia na: Sommelier #60791:
Ja som len chcel povedať, že by som to nevidel tak radikálne "prec z ASMN". Niektore primestske linky mozu robit aj vnutromestsku dopravu.
Reakcia na: drink #60790:

Topic: Preč z prímestskou dopravou z ASMN

O vojne nemôže byť reč. Že sa modré autobusy ukončia ne periférii - to je len zosúlaďovací krok.
Koordinácia týchto subjektov je daná aj teritoriálnosťou MHD na území Bratislavy.
A máš úplnú pravdu, takto to funguje v iných mestách a nikto sa nediví, že sa z okolia dostaneš len do prestupného bodu na periférii. A pochybujem, že by si niekto na to nevedel v BA zvyknúť.
Reakcia na: Sommelier #60767:
Vojna medzi SAD, ZS a DPB nikomu neprospeje (hlavne ak su vsetci dotovani).

Co takto win-win pomocou integrovanej tarify: Cast zakaznikov zo SAD a vlaku presadne do MHD na okraji mesta, cast sucasnych zakaznikov MHD pouzije SAD, alebo vlak na cestu po meste (nieco ako expresne linky). Samozrejme s jednym listkom.

Chce to hlavne mudreho koordinatora s mudro vymyslenymi linkami. Takto to funguje vo viacerych mestach.
Reakcia na: si #60788:

Samozrejme že medzi stanicami SADistov, ktore vlastne ani stanicami SADistov nebudu. Ludi tranzitne cestujucich cez BA je relativne malo. A prestup výjde lepšie ako na Nivy a z Nív. Okrem toho majú možnosť dialkových spojov.
Je jedno podla coho sa riadia dotacie. Vsetko sa riadi podla potreby. A ta by vznikla este pred spustenim prvej SAD filialky.
To ze byval kus za Sencom je problem Senca a nie Bratislavy. Ak skratka nestihne priamy spoj, vzdy sa dostane do Senca odkial si ho musi uz riesit Senec. Pozri sa na odchody spojov do Senca z ASMN a pochopis o com hovorim. Je to nenormalny kseft a nenormalne vela cestujucich.
Nehovor o dalsich 14,- 50,- či čokolvek iné. Skrátka a dobre, oznacis si jeden listok a tým to hasne. Či sa tam dopravíš potom na lanovej drahe je tvoja vec, musis to stihnut v čase a v ramci pásma. Či si ho oznacis na Kamennom alebo v Senci na námestí je jedno. Dopravcovia sa z jedného lístka rozdelia.
Reakcia na: Sommelier #60786:
a este jedna vec... zober si cast cestujucich pre ktorych nie je BA koncovym bodom, ale tu len prestupuju... to ze prestup z vlaku na autobusy SAD je dost nestastny lebo sa treba presuvat medzi stanicami myslim je vacsine tu pritomnych zname, a chces to iste dosiahnut aj v pripade ze budes potrebovat prestupovat medzi jednotlivymi linkami SADistov ?
Reakcia na: Sommelier #60786:
"Pokial nebude MHD vozit primestskych, uroven lepsia nebude." - mas dojem zeby sa dotacie do MHD riadili mnozstvom prepravenych cestujucich ? lebo ja nie a ked tych cestujucich bude viacej, tak budu len viac narvate tie konzervy co este dnes premavaju...

"O akom prestupovani hovoris, ked napr. do inkriminovaneho Senca ide z Niv kazdych 5 minut v spicke ?" no ono nebyval v senci ale az kus za sencom a tam kazdych 5 minut autobus nejde... (a ani do senca nechodia kazdych 5 minut, neplet si to s niektorymi autobusovymi linkami v BA 🙂 )

"Je uplne, ale uplne jedno, ze za cestu zo ZP by mal DPB 14,- Sk. Je to zvyhodnenie cestujuceho na dlhsiu vzdialenost. Dolezite je, že by mal tých 14,- Sk (ktore inak obdrzi SAD) a ze by mal toho cestujuceho."

tak to zober z opacneho pohladu... SAD zaplatis na cestu na ASMN neakych cca 50 Sk, na zlate piesky 45 a potom musis zaplatit dalsich 14 Sk DPB; co si myslis, ze je vyhodnejsie ? ist priamo na asmn za 50 Sk, alebo s prestupom kdesi f pazi za 59 Sk ?

"A pohodlie je investicia na ktoru treba takýmto sposobom zarobit - čiastočne finančne a čiastočne cestujúcim - jeho fyzickou prítomnostou v dopravnom procese."
isto, ale znizenim pohodlia pri preprave tam tych cestujucich asi nedostanes...
Reakcia na: si #60785:

Pokial nebude MHD vozit primestskych, uroven lepsia nebude.
O akom prestupovani hovoris, ked napr. do inkriminovaneho Senca ide z Niv kazdych 5 minut v spicke ?
Je uplne, ale uplne jedno, ze za cestu zo ZP by mal DPB 14,- Sk. Je to zvyhodnenie cestujuceho na dlhsiu vzdialenost. Dolezite je, že by mal tých 14,- Sk (ktore inak obdrzi SAD) a ze by mal toho cestujuceho.
Argument neprestupnosti neobstoji.
A pohodlie je investicia na ktoru treba takýmto sposobom zarobit - čiastočne finančne a čiastočne cestujúcim - jeho fyzickou prítomnostou v dopravnom procese.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement