Dobrý deň.
Trochu ekonomickej teórie.
Najlepší zákazník pre dopravný podnik je najviac platiaci, ktorý pocestuje najdlhšie. Vzostupne 22,-, 18,-, 14,- Sk.
Poznatok: stav vozového parku spoločností prevádzkujúcich prímestskú dopravu je na neporovnateľne vyššej úrovni oproti MHD. Už pred riadnou privatizáciou spoločností SAD bol tento rozdiel markantný, vtedy samozrejme podporovaný vyberateľom daní - štátom.
Spoločnosti SAD nemajú s problémom nič spoločné.
Fakt, že všetci zúčastnení, vedenie DPB a jeho 100 % vlasník a zriadovateľ dovolia spoločnostiam (ziskovým, dotovaným, ...) aby na území hlavného mesta prepravovali podstatnú časť najziskovejšej klientely je zarážajúci.
AS Mlynské Nivy je zbytočne predimenzovaná. Či sa to niekomu páči alebo nie, v dohľadnej dobe jej podstatná časť ustúpi investično stavebnému zámeru. ASMN je nenapojená na električkovú sieť a toto by mohla byť jedna z priorít budúceho vedenia mesta.
Ak mesto obhajuje stav MHD nedostatkom peňazí, stačí sa pozastaviť nad nedostatkom mozgov. Skrátka a dobre, minimálne 90 % autobusov prichádzajúcich najmä z východných smerov musí končiť na začiatočných stanicich električiek a všetku prepravu prímestských cestujúcich do mesta musí niesť MHD. Všetci vieme prečo a malo by sa tak stať v dohľadnej dobe.
Pretože ak si DP jednoducho nevie povedať, že tu je čiara a ďalej (na ASMN) pôjdu len diaľkové linky, je to prenechávanie tých najlepších cestujúcich niekomu inému a DP vozí vlastne len ohlodanú kosť.
Trochu ekonomickej teórie.
Najlepší zákazník pre dopravný podnik je najviac platiaci, ktorý pocestuje najdlhšie. Vzostupne 22,-, 18,-, 14,- Sk.
Poznatok: stav vozového parku spoločností prevádzkujúcich prímestskú dopravu je na neporovnateľne vyššej úrovni oproti MHD. Už pred riadnou privatizáciou spoločností SAD bol tento rozdiel markantný, vtedy samozrejme podporovaný vyberateľom daní - štátom.
Spoločnosti SAD nemajú s problémom nič spoločné.
Fakt, že všetci zúčastnení, vedenie DPB a jeho 100 % vlasník a zriadovateľ dovolia spoločnostiam (ziskovým, dotovaným, ...) aby na území hlavného mesta prepravovali podstatnú časť najziskovejšej klientely je zarážajúci.
AS Mlynské Nivy je zbytočne predimenzovaná. Či sa to niekomu páči alebo nie, v dohľadnej dobe jej podstatná časť ustúpi investično stavebnému zámeru. ASMN je nenapojená na električkovú sieť a toto by mohla byť jedna z priorít budúceho vedenia mesta.
Ak mesto obhajuje stav MHD nedostatkom peňazí, stačí sa pozastaviť nad nedostatkom mozgov. Skrátka a dobre, minimálne 90 % autobusov prichádzajúcich najmä z východných smerov musí končiť na začiatočných stanicich električiek a všetku prepravu prímestských cestujúcich do mesta musí niesť MHD. Všetci vieme prečo a malo by sa tak stať v dohľadnej dobe.
Pretože ak si DP jednoducho nevie povedať, že tu je čiara a ďalej (na ASMN) pôjdu len diaľkové linky, je to prenechávanie tých najlepších cestujúcich niekomu inému a DP vozí vlastne len ohlodanú kosť.
Emo
Práve naopak nesmie ísť takto. Pokiaľ ja viem, tak pri prechádzaní z pruhu do pruhu nesmie ani ohroziť ani obmedziť. V prípade, že vychádza z vedľajšej na hlavnú, tak je to tak, ako si napísal. ?