Presviedčať by mali skôr dopravní psychológovia...
Ja si radšej počkám ne číslo príspevku 61009, TO bola súprava. 61002 je už len úbohý odvar z nej:-P.
Ja za to nemozem, preco robia z toho take hej. Mozno to je fakt tragicke, sorry ze nesucitim, ale neviem to pochopit. Nepoviem keby ta elektricka vybuchla, ale toto... takisto chapem, co ti ludia zazili, ale ked sa nieco stane mimo bratislavy, spadne autobus a niekto sa zrani, nikto o tom neinformuje... ?
Inak mam otazku, kedy asi budu opravene tie elektricky?
pitcho uz bud ticho a nic nepis, lebo pises kraviny. A toto je vazna vec a nie zabavka pre ludi tvojho veku. Mal by si sa hanbit, za tie tvoje fotomontaze, lebo to co sa deje je smutne a nie ako si robis ty na tom zabavu. Aspon raz do niecoho neryp.
? Som zwedawy fakt ten substrat taky sprosty je... som si pozeral reprizu novin a ten co sa stazoval povedal kameramanke: "Ty si tu robis reklamu ked tu ludia umieraju?"
V TVN na Markize prave vraveli, ze prva suprava (7829+7830) mala poruchu s dverami, za nu prisla T3SU 7722+7721 aby jej "pomohla". V tom dostal SANDOZkar smyk... mohlo sa tomu zabranit, keby 7829+7830 nahodila poruchu a odisla, alebo prehodila vyhybku a isla k tunelu. Celu situaciu vidim v tom, ze SANDOZkar si myslel, ze uz odchadzaju, nepieskoval (ked bolo vlhko) a neodhadol brzdnu vzdialenost. Ale RAFAJ povedal, ze teraz ma dovolenku (SANDOZkar) a ze jak sa to vysetri rozhodne sa, co s nim bude. ?
Zle si to precital, Andy hovoril ze je proti zakazu mat otvorenu kabinu, cize za to, aby vodic mohol byt v kabine otvoreny, a v tomto s nim suhlasim, je to totiz maximalny nezmysel nutit vodica byt zavrety.
Re #60210 S499.1023: Ak je vplyv preukazatelne pozitivny, zostava uz len presvedcit kompetentnych, ze to tak naozaj je, a malo by to byt povolene. Co sa vsak, obavam sa, nestane. BTW, vsimni si cislo svojho prispevku (602-10)
Re #60211: Ak su uz vsetky prestavniky konstruovane tak, ze im to nevadi, tak beriem spat. O tom som nevedel.
Prestavovanie výhybiek jazdou pri súčasnej konštrukcii elektroniky prestavníka vôbec nevadí a buzerácia za toto je daná akurát tak vewľkou zotrvačnosťou myslenia na niektorých miestach v DP.
Bavenie sa počas jazdy a počúvanie rádia v nevysokej hlasitosti má preukázateľne pozitívny vplyv na pozornosť vodiča, telefonovanie preukázateľne negatívny, a to aj telefonovanie s HandsFree sadou, ktoré však je dovolené.
Za vyslovene zverský pokladám píkaz na uzavretie kabíny vodiča, šecificky u vodičov električiek, ako aj konštrukcia dverí kabíny vodiča na rekonštruovaných vozidlách v podobe otočných a nie posuvných dverí. V prípade hroziaceho nebezpečenstva je vodič prakticky odsúdený vopred. Neviem ak ty, ale ja som sa dolu Karlovou Vsou s prasknutou "stovkou" už rútil (súprava 7603/04 alebo 7611/12, presnejšie si už napamätám).
info k nehode z vecerneho radiozurnalu:
- vodic zrejme neskoro zacal brzdit
- v miestne narazu bola rychlost elektricky 25 km/h, sposobena pravdepodobne smykom
- na vozidle nebola predbezne zistena technicka zavada, elektricka vyhovela aj brzdovym skuskam
Mám pocit, že vodičom by skôr pomohli nejaké školenia, kde by proste aj tým menej chápavým vysvetlili čo a ako. V DPB razia cestu zla, teda čo najviac vodičov potrestať aj za totálne kraviny. Tomu, kto schválil ten zákaz mať otvorenú kabínu by mali odrezať viete čo...
Nechcem obhajovať manažment DPB, ale ak som to správne pochopil, tak on tam prekročil rýchlosť, takže tak či tak nesie na tom istú vinu... Jemu tam žiaden magor na dráhu nevošiel.
Inak daľší príklad DPB HR managementu - vodič dostal výpoveď pred objasnením nehody. ? ?
Keď odhliadneme od toho, že uplatňovanie prezumpcie viny je voči tomuto konkrétnemu vodičovi nespravodlivé, aký majú mať z toho ostatní vodiči pocit? Vlezie mi nejaký magor do jazdnej dráhy - hrozí mi výpoveď keď sa niekto hore "rozhodne", že to bola moja chyba? ☠
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023