Niečo o letisku:
Letisko vybavilo dvestotisíc ľudí
(14.03.2006; Hospodárske noviny; s. 9; sita)
Letisko M. R. Štefánika - Airport Bratislava vybavilo od začiatku roka do konca februára 204 367 cestujúcich. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka to predstavuje nárast o 97 percent. "Už za prvé dva mesiace tak prešiel bránami letiska väčší počet cestujúcich ako za prvý štvrťrok uplynulého roka," informovala Ivana Paulínyová z marketingového oddelenia bratislavského letiska. V prvom kvartáli vlaňajška pritom služby letiska využilo 173 334 cestujúcich.
V medzinárodnej doprave, ktorá má na letisku stále dominantný, 95-percentný podiel, poskytlo letisko svoje služby 192 672 osobám a ich počet medziročne vzrástol o 98,7 percenta. Vnútroštátne letecké spojenie do Košíc využilo za prvé dva mesiace tohto roka 11 214 pasažierov, čo je medziročne vyše dvojnásobný nárast.
"Pravidelné linky do takmer tridsiatich déstinácií využilo 201 273 cestujúcich a na nepravidelných linkách letelo 2 613 osôb," uviedla Paulínyová. Pravidelná doprava tak medziročne vzrástla viac ako dvojnásobne a nepravidelná poklesla o 45,6 percenta. Zvýšený počet cestujúcich evidovalo letisko aj v ostatnej preprave, kde patria najmä súkromné a obchodné lety. Túto formu prepravy na vlastných alebo prenajatých lietadlách využilo 481 pasažierov. Celkovo letisko zaevidovalo do konca februára 4 006 pohybov lietadiel. Objem prepraveného nákladu sa medziročne zvýšil o 22 percent na 918,4 tony.
V januári tohto roka prešlo bránami bratislavského letiska prostredníctvom 2 075 letov 101 591 osôb, čo je medziročný nárast o 102 percent, avšak medzimesačný pokles o 5 percent. Na medzinárodnú prepravu z toho pripadlo 93 767 osôb a na vnútroštátnu 7 634 ľudí. Pravidelné linky využilo 99 868 cestujúcich, nepravidelné 1 533.
Letisko vybavilo dvestotisíc ľudí
(14.03.2006; Hospodárske noviny; s. 9; sita)
Letisko M. R. Štefánika - Airport Bratislava vybavilo od začiatku roka do konca februára 204 367 cestujúcich. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka to predstavuje nárast o 97 percent. "Už za prvé dva mesiace tak prešiel bránami letiska väčší počet cestujúcich ako za prvý štvrťrok uplynulého roka," informovala Ivana Paulínyová z marketingového oddelenia bratislavského letiska. V prvom kvartáli vlaňajška pritom služby letiska využilo 173 334 cestujúcich.
V medzinárodnej doprave, ktorá má na letisku stále dominantný, 95-percentný podiel, poskytlo letisko svoje služby 192 672 osobám a ich počet medziročne vzrástol o 98,7 percenta. Vnútroštátne letecké spojenie do Košíc využilo za prvé dva mesiace tohto roka 11 214 pasažierov, čo je medziročne vyše dvojnásobný nárast.
"Pravidelné linky do takmer tridsiatich déstinácií využilo 201 273 cestujúcich a na nepravidelných linkách letelo 2 613 osôb," uviedla Paulínyová. Pravidelná doprava tak medziročne vzrástla viac ako dvojnásobne a nepravidelná poklesla o 45,6 percenta. Zvýšený počet cestujúcich evidovalo letisko aj v ostatnej preprave, kde patria najmä súkromné a obchodné lety. Túto formu prepravy na vlastných alebo prenajatých lietadlách využilo 481 pasažierov. Celkovo letisko zaevidovalo do konca februára 4 006 pohybov lietadiel. Objem prepraveného nákladu sa medziročne zvýšil o 22 percent na 918,4 tony.
V januári tohto roka prešlo bránami bratislavského letiska prostredníctvom 2 075 letov 101 591 osôb, čo je medziročný nárast o 102 percent, avšak medzimesačný pokles o 5 percent. Na medzinárodnú prepravu z toho pripadlo 93 767 osôb a na vnútroštátnu 7 634 ľudí. Pravidelné linky využilo 99 868 cestujúcich, nepravidelné 1 533.
d3k0
Re #59026 untrop: Hmm, myslim, ze on narazal prave na 202... Nakoniec striedaci funguju na dost vela linkach a neustale su tercom zamestnaneckych peticii za ich zrusenie... Najlepsie je vsak davat striedacov tam, kde vozidlo preberu len na cas potrebny na prestavku (30 minut). Kolo na 202 trva ovela viac, takze by musel byt striedac na trati a tych vodici najviac neznasaju.
Pri 202 je teda ina situacia - striedac by asi velmi neuspel a v rannej spicke uz nie je priestor na vypravenie dalsich klbakov (nie su ani dalsie trolejbusy ani dalsie autobusy), a tak trolejbusy behaju na obrat, a ked uz musia mat zo zakona prestavku, nabehnu busy po skonceni spicky. Je to efektivnejsie ako zamestnat dvoch dalsich vodicov na to, aby spravili jedno kolo v rannej spicke.