Reply on: SZKV #59044:
Predstavitelia DPB tiež hovoria, že by chceli aby v sedle mal každý cestujúci svoje sedadlo, ale nič pre to spolu s magistrátom nerobia. Vlatsne robia. Keď sa im podarí vyhnať dostatočný počet cestujúcich z MHD a zachovajú súčasný stav vzkm, tak sa k tomu dopracujú. ☺ Inak viezol sa niekto naposledy s L44. Ved to zachvílu bude potreba posilniť na 20 minút. Jazdí to kupodivu dosť plné. To sa však o L42 nedá povedať. Tú by mali zrušiť.
d3k0
Re #59026 untrop: Hmm, myslim, ze on narazal prave na 202... Nakoniec striedaci funguju na dost vela linkach a neustale su tercom zamestnaneckych peticii za ich zrusenie... Najlepsie je vsak davat striedacov tam, kde vozidlo preberu len na cas potrebny na prestavku (30 minut). Kolo na 202 trva ovela viac, takze by musel byt striedac na trati a tych vodici najviac neznasaju.
Pri 202 je teda ina situacia - striedac by asi velmi neuspel a v rannej spicke uz nie je priestor na vypravenie dalsich klbakov (nie su ani dalsie trolejbusy ani dalsie autobusy), a tak trolejbusy behaju na obrat, a ked uz musia mat zo zakona prestavku, nabehnu busy po skonceni spicky. Je to efektivnejsie ako zamestnat dvoch dalsich vodicov na to, aby spravili jedno kolo v rannej spicke.