Reakcia na: aquila #58337:
V sucasnosti je v Trencine z pohladu ZSR, ZSSK a cestujucich najlepsia stanica na celom koridore BA-KE. Ma rovne, dostatocne dlhe nastupistia a podchod. Nemusia zbytocne cakat vlaky pri vchodovych navestidlach, ako v inych staniciach bez ostrovov a podchodu, ked stoji nieco osobne v stanici. Nemusi sa pri tvorbe grafikonu uvazovat so stretnutim vlakov v stanici, ako je to vo vacsine stanic na koridore BA-KE. Tak ked uz vravis, ze to cvakne EU (zeby sme my nic nedavali EU?), preco tie peniaze nepouzijeme najskor tam, kde z toho bude aj nejaky uzitok? Moznosti medzi BA a ZA je neurekom, kde by tie peniaze aj nejako pomohli k zrychleniu a bezpecnosti dopravy.
aquila
v trencine sa zbura enem par domov a budu mat vynovenu stanicu, novy most a pekne uzemie navyse to cvakne EU, tak who cares ? progres nezastavi ani taky spiatocnik ako ty (chvalabohu).
Re #58331 BigMac: severna tangenta je (resp bola) vo verejnych pracach so zaciatkom 2007-2008. vyhral variant c.3 teda nastastia tunelovy poza jaskov rad z pionierskej na brnensku/prazsku, cim sa dokonci vnutorny okruh v BA. odhadovane naklady boli 5 miliard korun.
len tunak sa spekuluje, co zacat skorej, ci severnu tangentu alebo D4 a siesty most cez dunaj popod slovnaft s napojenim na D1.
to co si spominal ty lamac - krasnany je z kusok ineho cesta, to je na vonkajsi mestsky okruh, ale to sa tak skoro nebude stavat, lebo to je uz kusok drahsie.
to uz sa skor bude stavat karpatsky tunel od stupavy po D1, ale jeho cena sa odhaduje na 1-2 miliardy euro v dobe jeho stavby.
co je skoda, so zeleznicnym tunelom pod karpatami sa uz ani vyhladovo nepocita