Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 81-71 #58132:
myslis kopcany ktorym sa vacsina normalnych ludi vyhne oblukom ? 🙂
Reakcia na: aquila #58131:
"ach jaj, hovori take nieco ako pozemky ?"

ach jaj...
tak pozemok sucasnej budovy ako aj pozemok dnes uz nevyuzivanej casti kolajiska pri hlavnej ceste patria zeleznici... argument s vlastnictvom pozemkov tu neobstoji

"planovanie ?"

iste, planovanie je pekna vec, ale z neakeho dovodu sme asi od patrocnic upustili....

"a konkretne cez most sa dostanes v pohode na stanicu. cez tu 4prudovku by to bolo horsie aj s busmi aj so vsetkym ..."

no neviem, ale pristup od hlavnej cesty priamo do budovy bez nutnosti liezt do podchodu mi pripada logickejsi a prijemnejsi a vyuzilo by to urcite aj viacej obyvatelov blizkych domov; problematicke moze byt umiestnenie parkoviska, ale to nie je neak priestranne ani tam kde je budova teraz, proste to je na hovno...
Reakcia na: Mike #58126:
Radsej sa ani nepytaj,uz to tu mozno mohlo aj byt,nebyt stupidnych poziadavkov DPB...no comment ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: si #58130:
Ja by som len rád pripomenul,ze aj na strane stanice je sidlisko.
Reakcia na: si #58130:
ach jaj, hovori take nieco ako pozemky ? planovanie ? zrejme nie.

a konkretne cez most sa dostanes v pohode na stanicu. cez tu 4prudovku by to bolo horsie aj s busmi aj so vsetkym ...
Reakcia na: aquila #58129:
iste, hlavne umiestnenie stanicnej budovy na druhu stranu od sidliska bolo to najidealnejsie riesenie pre super civilizovanu stanicu

PS: napoveda preco tam ta budova je - stara budova stanice bola tamtiez a v case jej vystavby bola logicka; sidlisko tam nestalo a do obce to tadial nebolo daleko
Reakcia na: Mike #58127:
stanicu petrzalku robili az od roku 1995 😉
tunak mas viac informacii aj fotiek 😉
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=703

komunisti by taku peknu stanicu nikdy nepostavili.

2 CeCo: radsej lepsie studuj a netrep tunak 😉 petrzalska stanica je konecne normalna stanica zapadneho typu.

je tam normalna hala, cakaren, odbavovanie, podchod, ciste zachody, peronizacia, proste je to tam ako v civilizavanom svete.

inak ohladne filialky aj s peknym nacrtom ako to pojde je tunak pekne video 😉

http://archiv.stv.sk/tvarchiv/video/?video=17172

ako som povedal, stavim sa tu s kymkolvek ze projekt fililalka bude rozbehnuty skor ako ta kriplovska elektricka do peeetrzky 🙂
Reakcia na: SZKV #58089:
Existoval nerealizovany projekt klbovej 9Tr, zvany 10Tr. Ale existoval iba na vykresoch a dnes este existuje na niekolkych fotomontazach 🙂
Reakcia na: CeCo #58124:
Riešenie stanice ŽST Petržalka je pochopiteľné. Je z čias komunizmu, resp. z prelomu 89/90. Tým sa ta megalománia vysvetľuje. Na druhej strane ale nechápem, ako mohli komáči, resp. prví pokomáči projektovať takú megalomanskú stavbu, napriek tomu, že to bolo v móde, keď to malo ostať bez využitia. O doprave do Rakúska sa vtedy nemohlo nikomu ani snívať, a pochybujem, že by to bolo robené kvoli doprave do Maďarska. Jedine, že by sa to užvtedy plánovalo ako mestské zakončenie regionálnej dopravy - riešenie pre Petržalku.
Tak, či onak - pevne pochybujem, že sa na to niekto nabalil, lebo okolo rokov 1995 - 1996, keď sa rozhodlo o stavbe - to iba oprášili staršie projekty. Chyba možno je, že ich realizovali bez zmeny ?
Reakcia na: 81-71 #58125:
S akými?
Reakcia na: Mike #58123:
Na K2 sa realne pracuje (priprava projektu) lebo DPB vymysla s nezmyselnymi vecami.
Reakcia na: slovanista21 #58049:


To bol este stary plan noveho linkovania spred roka; ten mal zasa uplne ine linky, ako premavali hentam (napr. 85 dost kopirovala linku 83 atd.). Nan si podpovedal o riadok nizsie

Re #58050 slovanista21:
ZST Petrzalka pouzivam 2x denne 3x tyzdenne na cestu na Wirtschaftsuni; ale je to pravda, ze su to totalne zbytocne vyhodene peniaze (zas sa niekto nabalil) - obrovske priestory pre o 2 roky nepotrebnu pasovu kontrolu; colna kontrola sa tam takmer ani neohriala...

C.
Reakcia na: SZKV #58121:
No o tom sa dokonca reálne uvažuje. ☺
Reakcia na: Andy #58117:
Nenapisal si, kto ti to odpisal 🙂 Zhodou okolnosti je to ten isty pan, o ktorom bola nedavno rec v Bratislavskych novinach...
Reakcia na: Mike #58114:
Aha, ale NP reko T3 byste klidně realizovat mohli, ne?
Reakcia na: Emo #58115:
Aha, tak to máte podobné, jako my v Praze! Např. na zastávce Zborovská je to uděláno tak, že přihlašovací kontakt je před zastávkou, takže tramvaj přijede, otevře dveře, padne zelená, zavře dveře, padne červená... A takových příkladů je víc než dost (takové "perličky" že třeba většina křižovatek je napojená na řídící pult Policie, která to ve špičkách téměř pravidelně vypíná jsou více než běžné), takže běžný cestující (až na pár výjimek) nepozná, že nějaká křižovatka preferuje... A v Bratislavě jsem pocit preferování tramvají taky nikdy neměl.
Reakcia na: d3k0 #58092:
Mozno mu daju zadnu cast z nejakeho ineho I280. Sice som este nevidel fotku, ale predpokladam, ze to musela byt dobra supa! ?
Reakcia na: Andy #58117:
Môj názor: no comment. ☠ ? ?
Dnes mi došla odpoveď na otázku ohľadom košov na zastávkach MHD.. Názor si utvorte sami.

"Odpadové koše nepatria do povinnej výbavy zastávok MHD. Dopravný podnik Bratislava, a.s. neuvažuje s osadzovaním ďalších odpadových košov na zastávkové označníky, nakoľko sú napĺňané domovým odpadom a neslúžia pre účel na aký sú určené, t.j. na likvidáciu znehodnotených cestovných lístkov a drobného odpadu."
Reakcia na: Mike #58114:
Netreba hladat take zlozite dovody,dovod je omnoho prozaickejsi...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.