len ja vidim problem v tom, ze toto bude aj definitivny variant a nejake rozpracovky co tu bude hovorit mesto o nejakych planoch tenelu pod dunajom budu len slabe recicky.
vsak mesto nema ani na terajsiu elektricku, na tunel pod dunajom nenehrabe skorej ako za 50 rokov ...
ja som to uz X krat hovoril, ze to je dalsi prejav neschopnosti mesta.
keby mali aspon tolko chochmesu si to uznat, a dajme tomu by pristupuli na zastavku petrzalka centrum + nivy + filialka a aj bosakovu a safko robili mimourovnovo, tak OK beriem a poviem, ze je to schopny magistrat.
Pokiaľ vypadnem s práce skorej, tak tam idem. Budem obhajovať taký systém, ktorý považujem za riešenie. Ak mesto povie že tam budú úrovňové križovatky, tak sa do nich pekne pustím. Samozrejme sa budem dožadovať termínov na ďalšie príce ako napr. zakopanie niektorých trás v meste pod zem a podobne. Celé je to iba prvá fáza systému, nie je to systém ako taký.
Attention: Zajtra (14.2.2006) bude o 17.00 v kinosale Domu kultury Zrkadlovy haj (zastavka Romanova) beseda na temu petrzalskej elektricky. Jej zastanci su vitani, nakolko sa ocakava hlavne huf bojovnikov proti elektricke.
Presny rok neviem (chcelo by to asi hodne skumania), ale domnievam sa, ze k zmene tabul doslo niekedy medzi rokmi 1981 a 1983 - vtedy sa toho menilo pomerne vela (cisla trolejbusov, evidencne cisla, boli zmenene trasy elektriciek v meste...)
Vdaka za osvetlenie situacie. Tie zlte boli a su tak rozsirene, ze clovek aj prehliadne, ze tu volakedy boli aj modre v takomto atypickom uchytnom mieste a tvare. ?
Fakt, že križovatka s Bosákovou je navrhnutá ako úrovňová bol známy od začiatku, "nedopadlo to tak". Dočasné totiž nie je len napojenie na Šafárikovom nám., ale celý úsek Šafárikovo nám. - Bosákova (a ten ako dočasný teda nie je mimoúrovňový tam, kde to nie je bezpodmienečne nutné, napr. pri križovaní s diaľnicou). Úsek Bosákova - Janíkov dvor stále bol a je navrhnutý ako plne oddelený od ostatnej dopravy, na tom sa nič nemenilo Bohužiaľ (z môjho pohľadu), magistrát sa stále drží myšlienky metra a tunelového podchodu Dunaja a aj súčasná rýchlodrážna električka je len prvou etapou k tomuto riešeniu ... hoci to tak vôbec nevyzerá. Podľa môjho názoru reálnejšie riešenie je električková rýchlodráha definitívne vedená cez Starý most (teda aj s priľahlými mimoúrovňovými križovatkami) a v centre pod zemou, v kombinácii so železničnou rýchlodráhou, trebárs aj so spojnicou Petržalka - Filiálka. ? ?
no vidite, a ked som tu hovoril, ze to nakoniec dopadne tak, ze to bude urovnove, tak ste ma tu ukamenovali
to bude fakt "nosny system" k popukaniu. na safku urovnove krizovanie na bosakovej urovnove krizovanie. mno na starom moste to bude s elektrickami precpane co budu cakat na psedo-preferenciu
Prosím, prosím, nemáte niekto počty vozidiel vypravované na jednotlivé autobusové linky? Dával som to sem už v sobotu, ale nikto sa neozýval. Dosť by ma to zaujímalo, ale nemám si to odkiaľ zistiť. Môj mail matus435@centrum.sk. Ďakujem !
A vedie stredom križovatky. Po uzavretí Starého mostu ešte vzrastie premávka z Bosákovej na Jantárovú, čiže bočný smer, takže by nebola možná ani absolútna preferencia. Ďalšia zo skvelých vecí...
Teraz neviem či je to myslené s výstavbou trate v Mlynskej doline alebo nie. Ak áno, tak potom by trať nepriniesla len výhodu 32ky, ale aj toho, že by tam mohli jazdiť akékoľvek trolejbusy. Ak nie, tak zas tiež tam nevidím nerentabilnosť. 32ky v sedle nie sú až tak prázdne, že by tam bola škoda kĺbáku.
Inak vedeli ste, ze krizovatka Jantarova - Bosakova je v NDS riesena ako urovnova? Chcel by som vas preto vyzvat na zaslanie pripomienok aby tato krizovatka ako aj vsetky ostatne pri stavbe rzchlodraznej elektricky boli riesene mimourovnovo.
Mě by jen zajímalo, do kdy se tento vzor tabulek v Bratislavě používal? Všechny ty fotky vypadají hodně staře (70. léta...), takže byl mezi tímto typem a dnešní žlutou plastovou orientací nějaký "mezistupeň"? Díky.
A k lobbingu si myslím, že jsou v Bratislavě jiné a zásadnější věci na lobování! Ne že by se mi podivný trolejbusovo-duobusovo- autobusový provoz na Dlhých Dieloch nějak moc líbil, ale jsou horší věci na světě než trolejbusový kočkopes římského typu! Když už byste tam našli čas, bylo by lepší lobovat za masivní obnovu vozového parku (kloubových) autobusů a za výstavbu tramvaje na Petržalku- to bych se připojil taky!
Ad. lobbing - tu aby sa clovek ulobboval k smrti - do tolkych veci sa da rypat... Na viac ako pisanie noviniek momentalne niet casu...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
aquila
to bude fakt "nosny system" k popukaniu. na safku urovnove krizovanie na bosakovej urovnove krizovanie. mno na starom moste to bude s elektrickami precpane co budu cakat na psedo-preferenciu