Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: d3k0 #57687:
Skoda praskoda,ze zajtra budem mimo BA...sa na to tesim uz 2-tyzdne a napokon tam nepojdem... ?
Reakcia na: d3k0 #57687:

Pokiaľ vypadnem s práce skorej, tak tam idem. Budem obhajovať taký systém, ktorý považujem za riešenie. Ak mesto povie že tam budú úrovňové križovatky, tak sa do nich pekne pustím. Samozrejme sa budem dožadovať termínov na ďalšie príce ako napr. zakopanie niektorých trás v meste pod zem a podobne. Celé je to iba prvá fáza systému, nie je to systém ako taký.
Attention: Zajtra (14.2.2006) bude o 17.00 v kinosale Domu kultury Zrkadlovy haj (zastavka Romanova) beseda na temu petrzalskej elektricky. Jej zastanci su vitani, nakolko sa ocakava hlavne huf bojovnikov proti elektricke.
Reakcia na: SZKV #57677:
Presny rok neviem (chcelo by to asi hodne skumania), ale domnievam sa, ze k zmene tabul doslo niekedy medzi rokmi 1981 a 1983 - vtedy sa toho menilo pomerne vela (cisla trolejbusov, evidencne cisla, boli zmenene trasy elektriciek v meste...)
Reakcia na: d3k0 #57674:

Re #57673 d3k0:

Vdaka za osvetlenie situacie. Tie zlte boli a su tak rozsirene, ze clovek aj prehliadne, ze tu volakedy boli aj modre v takomto atypickom uchytnom mieste a tvare. ?
Reakcia na: aquila #57683:
Fakt, že križovatka s Bosákovou je navrhnutá ako úrovňová bol známy od začiatku, "nedopadlo to tak". Dočasné totiž nie je len napojenie na Šafárikovom nám., ale celý úsek Šafárikovo nám. - Bosákova (a ten ako dočasný teda nie je mimoúrovňový tam, kde to nie je bezpodmienečne nutné, napr. pri križovaní s diaľnicou). Úsek Bosákova - Janíkov dvor stále bol a je navrhnutý ako plne oddelený od ostatnej dopravy, na tom sa nič nemenilo 🙂 Bohužiaľ (z môjho pohľadu), magistrát sa stále drží myšlienky metra a tunelového podchodu Dunaja a aj súčasná rýchlodrážna električka je len prvou etapou k tomuto riešeniu ... hoci to tak vôbec nevyzerá. Podľa môjho názoru reálnejšie riešenie je električková rýchlodráha definitívne vedená cez Starý most (teda aj s priľahlými mimoúrovňovými križovatkami) a v centre pod zemou, v kombinácii so železničnou rýchlodráhou, trebárs aj so spojnicou Petržalka - Filiálka. ? ?
Reakcia na: Ámos #57679:
no vidite, a ked som tu hovoril, ze to nakoniec dopadne tak, ze to bude urovnove, tak ste ma tu ukamenovali 🙂

to bude fakt "nosny system" k popukaniu. na safku urovnove krizovanie na bosakovej urovnove krizovanie. mno na starom moste to bude s elektrickami precpane co budu cakat na psedo-preferenciu 😉
Prosím, prosím, nemáte niekto počty vozidiel vypravované na jednotlivé autobusové linky? Dával som to sem už v sobotu, ale nikto sa neozýval. Dosť by ma to zaujímalo, ale nemám si to odkiaľ zistiť. Môj mail matus435@centrum.sk. Ďakujem !
Reakcia na: Ámos #57679:
A vedie stredom križovatky. Po uzavretí Starého mostu ešte vzrastie premávka z Bosákovej na Jantárovú, čiže bočný smer, takže by nebola možná ani absolútna preferencia. Ďalšia zo skvelých vecí...
Reakcia na: Ámos #57678:
Teraz neviem či je to myslené s výstavbou trate v Mlynskej doline alebo nie. Ak áno, tak potom by trať nepriniesla len výhodu 32ky, ale aj toho, že by tam mohli jazdiť akékoľvek trolejbusy. Ak nie, tak zas tiež tam nevidím nerentabilnosť. 32ky v sedle nie sú až tak prázdne, že by tam bola škoda kĺbáku.
Inak vedeli ste, ze krizovatka Jantarova - Bosakova je v NDS riesena ako urovnova? Chcel by som vas preto vyzvat na zaslanie pripomienok aby tato krizovatka ako aj vsetky ostatne pri stavbe rzchlodraznej elektricky boli riesene mimourovnovo.
Reakcia na: Andy #57676:
Vyhľadom na cenu výstavby trolejového vedenia a toho ako je teraz L32 zaplnena. Klbaky by vozili vzduch.
Reakcia na: d3k0 #57674:
Mě by jen zajímalo, do kdy se tento vzor tabulek v Bratislavě používal? Všechny ty fotky vypadají hodně staře (70. léta...), takže byl mezi tímto typem a dnešní žlutou plastovou orientací nějaký "mezistupeň"? Díky.
A k lobbingu si myslím, že jsou v Bratislavě jiné a zásadnější věci na lobování! Ne že by se mi podivný trolejbusovo-duobusovo- autobusový provoz na Dlhých Dieloch nějak moc líbil, ale jsou horší věci na světě než trolejbusový kočkopes římského typu! Když už byste tam našli čas, bylo by lepší lobovat za masivní obnovu vozového parku (kloubových) autobusů a za výstavbu tramvaje na Petržalku- to bych se připojil taky!
Reakcia na: Ámos #57675:
Prečo by to bolo nerentabilné?
Reakcia na: 81-71 #57671:
Ja s danym clankom nesuhlasim v jednom. Jazdit L32 v 15 min. intervale v spicke a 20 min. intervale v sedle s trolmi, nie je rentabilne.
Reakcia na: 81-71 #57672:
Myslis si, ze ta modra je tam len-tak, lebo fobust nevedel namiesat zltu? 😃 http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=212d3a212b35ef392b342f26ea&foto=27302aeef1f021f6f1f325

Co sa tabulky tyka, pozri http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_k2&no=7&id=27302aeef2f021f6f3f325 🙂

Ad. lobbing - tu aby sa clovek ulobboval k smrti - do tolkych veci sa da rypat... Na viac ako pisanie noviniek momentalne niet casu... 😞
Inak to kedysi byvalo tak nizko ta tabulka a modrej farby na bratislavskych kačiciach? alebo to je iba vyplod fantazie? ?

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3325322b212eeff2212c24293a2f36ef1f&id=21&i=0
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3188

Velmo pekny clanok, ale...tie riesenia su dost nakladne,viem, ze neriesenie tejto situacie moze byt v istom ohlade este nakladnejsie, ale to uz asi nikoho nezaujima. Ja si skor myslim, ze zmysluplne riesenie nikoho nezaujima, je volebny rok, a tak komunali politici potrebovali daco, co sa da spravit rychlo a je to viditelne,ci je to zmysluplne a funkcne - nad tym bezny volic nebude uvazovat,bohuzial. Moja otazka ale znie: iMHD.sk ako obcianske forum robi daky tlak alebo lobby za zmysluplnejsie riesenie situacie? Ved skor zavazi pomerne zname obcianske zdruzenie venujuce sa verejnej doprave ako daky jedinec, ktory by sa o to chcel pokusit. ?
Reakcia na: ufo #57591:
Asi je těžké to neplést dohromady- realizace jednoho (železnice) totiž podmiňuje úspěch druhého (tramvaj). V této kombinaci totiž nebude potřeba rozjímat o metru, navíc doufám, že obě stavby vzniknou zhruba současně (tedy co nejdříve)- bez ohledu na to, že po ekonomické i projekční stránce spolu nemají nic společného!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.