Dostat sa z Karlovej Vsi rano do mesta zacina byt mission impossible ? . Celkom by som ocenila, keby som tento tyzden aspon raz prisla do prace nacas a nemusela kvoli pokazenej elektricke prestupovat. Asi si budem musiet kupit vrtulnik ?
Znova DPB , magistrat a mestske casti nezvladli udrzbu ? Napriklad nadchod na botanickej je zaviaty snehom. Schodiska su na nom priechodne len s drzanim sa zabradlia. Asi sa caka kym si niekto nezlame krk a nezazaluje ich ? ? ? Tak ma napada preco ked je malo busov zimnej pohotovosti , preco nechodi udrzba riadnou dopravou , ci uz elinou, busom, alebo t-busom ? Rovnako by ich mohla rozvazat nehodovka alebo dispo felda.... Ja viem krajne riesenie, ale v takejto situacii ? ?
Veď ja viem, že sa ÚP dá zmeniť. Len niekedy to tak vyzerá, že sa nedá, pretože obsahuje tie "najlepšie a jediné správne riešenia" (viď spomínaná trolejbusová trať nadviazaná na stanicu metra Slávičie údolie).
tak som po dlhsom case zavital o5 na imhd. ale to aj preto, ze som po dlhsom case nas5 v BA a v SR. wooooow, tolko veci, tolko udalosti... aj v mhd... :o) len vyditelna zmena ziadna ;o) takze budeme mat nove busy? a co s duobusmi? z tej diskusie tuto som nejako nepochopil, ci budu alebo nebudu. ved vraj dlge dielce sa na to pripravuju. a to akoze nebude prestupna zastavka spolocna? zasa budu dlgodielofcania preskakovat mlaky a hadzat sa elektricke pod nohy, ehm kolesa? ;o)
som taky rad, ze som zasa doma. v prahe to bola nuda, aj v drazdanoch ;o) nejak to tam vsecko moc fungovalo ;o)
Totalna zapcha ? .
Inak ako vidim tak ten sneh riadne obmedzuje MHD, 2 ulice bez spoja a elektricky su bez moznosti prehadzovania vyhybiek, v KE je daco podobne. ?
Najlepšie na tom je, že Slávičie údolie sa možno ani nikdy nezatrolejuje, keďže niektoré domy, sú pomaly nalepené k tej súčasnej úzkej ceste. A pochybujem, že by ich vyvlastnili. ☠
Tu sú dva (viac fiktívne ako neprekonateľné) problémy, či dôvody, prečo to tak u nás nejde:
1. V Mlynskej doline prebieha výstavba diaľnice, teda aj poloha trolejbusovej trate by v súčasnosti nemohla byť definitívna a boli by nutné prestavby (každopádne definitívnej komunikácie Patrónka - Lafranconi sa dočkáme zrejme už čoskoro - čiže tento dôvod padne)
2. všepredpisujúci územný plán hovorí o trolejbusovej trati z Molecovej cez Staré Grunty a Slávičie údolie na Mudroňovu, nie je teda predsa možné stavať trať Botanickou a Mlynskou dolinou ...
?
...Poslanci rozhodovali aj o tom, či zvýšiť túto sumu o tri milióny - za to by sa dalo kúpiť 22 - veľkokapacitných - autobusov. "Cena jedného autobusu je nad očakávanie dobrá, ale suma 200 miliónov ňou nie je deliteľná," povedal námestník primátora pre dopravu Karol Kolada. Druhou možnosťou bolo podľa neho kúpiť 21 veľkých autobusov a za zvyšné peniaze dva minibusy....
Tak veľa nechýbalo, a predsa mohli odjsť kĺbaky? ? ?
Celé je to sabotovanie verejnej osobnej dopravy a vôbec nemám chuť sa k tomu vyjadrovať. Mám presnú predstavu prestupného terminálu v ktorom som zapracoval pripomienky ktoré mi prišli z magistrátu, ale nič nikomu dávať nebudem. Zadarmo som spravil už dosť a nech celá MHD skape!"""" ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠
P.S. tych 6 klbovych Tr s dieselpohonom stoji urcite viac ako 60 milionov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
papuca
som taky rad, ze som zasa doma. v prahe to bola nuda, aj v drazdanoch ;o) nejak to tam vsecko moc fungovalo ;o)