Reakcia na: galiyosha #57368:
To je dane tym, ze DPB je vedeny sotousmi. Podmik vedeny sotousmi sa pozna tym, ze sa nestara o blaho cestujucich a nezaujimaju ho racionalne riesenia za malo penazi, ale zavadza vo vytrzeni kazdu technicku novinku ("hracku v mierke 1:1"), ktora sa prislusnemu sotousovi vo vedeni zapaci.Toto je vo viacerych mestach. V jednom meste maju najkvalitnejsie trolejove droty v Europe, ale jazdne doby plazicske a intervaly priserne (napr. 23 minut). V inom meste sa co dva roky otvara nova trolejbusova draha, ale tarifa im vyhana kazdy rok 20 percent cestujucich. A este v inom meste sa stavia hyperluxusna tramvajova trat so 4 zastavkami za pol tretej miliardy, ku ktorej vedie nerekonstruovany BKV-tankodrom. Na drahach to funguje podobne, u nas sa problemy s regionalnymi drahami riesia nic neriesiacim Stadlerom, v CR sa za absurdne prachy kupuje klopitelne, ale nevytopitelne Pendolino, ktore ide 400 km trat o 15 minut kratsie ako standardna loko z roku 1975.
V Bratislave sa v ramci rozvojoveho sotoprogramu "Za nove hracky" uz realizovali alebo prave realizuju tieto donebavolajuce blbosti:
- prestavba starych autobusov na CNG
- kupa 1 ks vybehoveho typu NP trolejbusu, o ktorom bolo v dobe nakupu zname, ze sa zakratko prestane vyrabat
- nakup 15-metrovych Solarisov
- stavba osekanej trolejbusovej trate na DD
- kupa trolejbusov s pomocnym pohonom
- zrusenie retazovky na elektricke do K.V.
Napada vas este nieco?
Puki
http://www.ta3.com/?sprava&sprava=2127
By ma zaujímalo ako je možné, že ten bus zhorí 2 roky po modernizácii? A vždy sedím najradšej vzadu, je tam najteplejšie ?