Myslím, že si VEĽMO nechápavý a tak, ako máš svoju mienku o zvyšku Slovenska, tak má zvyšok Slovenska vrátane niektorých Bratislavčanov mienku o tebe. A lichotivá asi nebude. Ono totiž nie je rozhodujúce, koľko je dotácia, ale kto s akou dotáciou čo dokáže predviesť. Bratislava so svojou dotáciou by mala mať už včetky prostriedky MHD pozlátené.
Aha ! Clovece, tak to som nevedel ! Tak potom taketo nieco, ale v dialkovej verzii (nie mestskej) tam stoji upravene na pojazdny bufet (v zlom stave ) a je to na predaj. Sranda.
Ani nie tak nahodny fakt, ako skor zalezitost toho, ze trolejbusov je v premavke o dost menej ako autobusov, cize ked sa nieco stane, je podstatne nizsia sanca, ze to padne na trofel, nez na bus; a navyse jazdia (vdaka nasmu uzasnemu trolejovemu vedeniu) o dost nizsou priemernou rychlostou, nez autobusy.
To čo píšeš za blbosti. Akože vôbec nie som zástancom rušenia trolejbusov, ale fakt, že mali doteraz menej vážnych nehôd ako autobusy, je predsa čisto náhodný.
81-71, galiyosha: K náhrade zastávok. Do 5. 9. 2005 som používal ráno spod Nového mosta 90 na zastávku Záporožská. Ak mi ušla, použil som 80 (alebo 91/191) idúcu 5 minút po 90-ke na zastávku Dvory. Odtiaľ som pešo pokračoval po Záporožskú a ešte kúsok ďalej. Vždy to bolo rýchlejšie ako čakať na nasledujúcu 90 pri špičkovom intervale 15 minút. (Našťastie po septembrových zmenách je 6 minútový interval 88 veľmi príjemný )
Takže na základe mojej osobnej skúsenosti je podľa môjho názoru možná aj opačná situácia, teda že Záporožská a Hálova sú náhradou (aj keď samozrejme nie plnohodnotnou) za zastávku Dvory.
Nemienim porovnávať s inými mestami. A na tom, že postavenie tratí k SOUSCH a NOÚ je na 15 rokov katastrofálne málo, alebo, ako to Ty parafrázuješ, "skoro nič", trvám. Trať na Dlhé Diely mala byť pod drôtmi už dávno a takisto už dávno mala byť trať VN-Patrónka. Petržalská električka či metro takisto.
no, neviem neviem...ak ponuknu ciste vozidla, ktore nie su 2x po zivotnosti, slusny personal, bez homeless pasazierov, tak si mozno zakaznikov najdu..zial...
Re #57333 TeBeCe: V Nitre ale predsalen majú maršrutky vzhľadom na tamojšiu tarifu a celkový systém MHD trochu väčšiu šancu než v Bratislave. Dúfam, že sa nemýlim, ale tu im nedávam dlhú životnosť. Len, aby som nebol nepríjemne prekvapený... ?
Ja som chcel k tomu príspevku len doplniť, že pre obyvateľov Piflovej je tu aj možnosť zastávky Dvory, so zvyškom diskusie to nemalo mať nič spoločné ?
Prečítaj, si, prosím, celú diskusu. Metrovagón tu tvrdil, že okrem a-91 a a-191 sa spod Nového mosta nemá ako dostať do oblasti obsluhovanej zástavkou Dvory. Ja tvrdím, že má. Nehovorím, že je to plnohodnotná náhrada, ale tváriť sa, že iná možnosť nie je, je čistá demagógia.
Okrem toho: ide aj o silu zvyku. Ja som pred zmenou tiež z mesta necestovával a-95 prakticky nikdy. Teraz ňou cestujem takmer pravidelne.
Este jedna poznamka na Banskobystricke trolejbusove rozhodnutie:
V Bratislave za celu modernu eru trolejbusov 14Tr & 15Tr doslo k jedinej vaznej dopravnej nehode s nasledkami na cestujucich - pripad 6617 - 1, pritom pokial viem tato nehoda nebola zapricinena vodicom ani stavom vozidla, ale stavom vozovky.
Na druhej strane sme boli svedkami niekolkych skaredych nehod autobusov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023