To čo píšeš za blbosti. Akože vôbec nie som zástancom rušenia trolejbusov, ale fakt, že mali doteraz menej vážnych nehôd ako autobusy, je predsa čisto náhodný.
81-71, galiyosha: K náhrade zastávok. Do 5. 9. 2005 som používal ráno spod Nového mosta 90 na zastávku Záporožská. Ak mi ušla, použil som 80 (alebo 91/191) idúcu 5 minút po 90-ke na zastávku Dvory. Odtiaľ som pešo pokračoval po Záporožskú a ešte kúsok ďalej. Vždy to bolo rýchlejšie ako čakať na nasledujúcu 90 pri špičkovom intervale 15 minút. (Našťastie po septembrových zmenách je 6 minútový interval 88 veľmi príjemný )
Takže na základe mojej osobnej skúsenosti je podľa môjho názoru možná aj opačná situácia, teda že Záporožská a Hálova sú náhradou (aj keď samozrejme nie plnohodnotnou) za zastávku Dvory.
Nemienim porovnávať s inými mestami. A na tom, že postavenie tratí k SOUSCH a NOÚ je na 15 rokov katastrofálne málo, alebo, ako to Ty parafrázuješ, "skoro nič", trvám. Trať na Dlhé Diely mala byť pod drôtmi už dávno a takisto už dávno mala byť trať VN-Patrónka. Petržalská električka či metro takisto.
no, neviem neviem...ak ponuknu ciste vozidla, ktore nie su 2x po zivotnosti, slusny personal, bez homeless pasazierov, tak si mozno zakaznikov najdu..zial...
Re #57333 TeBeCe: V Nitre ale predsalen majú maršrutky vzhľadom na tamojšiu tarifu a celkový systém MHD trochu väčšiu šancu než v Bratislave. Dúfam, že sa nemýlim, ale tu im nedávam dlhú životnosť. Len, aby som nebol nepríjemne prekvapený... ?
Ja som chcel k tomu príspevku len doplniť, že pre obyvateľov Piflovej je tu aj možnosť zastávky Dvory, so zvyškom diskusie to nemalo mať nič spoločné ?
Prečítaj, si, prosím, celú diskusu. Metrovagón tu tvrdil, že okrem a-91 a a-191 sa spod Nového mosta nemá ako dostať do oblasti obsluhovanej zástavkou Dvory. Ja tvrdím, že má. Nehovorím, že je to plnohodnotná náhrada, ale tváriť sa, že iná možnosť nie je, je čistá demagógia.
Okrem toho: ide aj o silu zvyku. Ja som pred zmenou tiež z mesta necestovával a-95 prakticky nikdy. Teraz ňou cestujem takmer pravidelne.
Este jedna poznamka na Banskobystricke trolejbusove rozhodnutie:
V Bratislave za celu modernu eru trolejbusov 14Tr & 15Tr doslo k jedinej vaznej dopravnej nehode s nasledkami na cestujucich - pripad 6617 - 1, pritom pokial viem tato nehoda nebola zapricinena vodicom ani stavom vozidla, ale stavom vozovky.
Na druhej strane sme boli svedkami niekolkych skaredych nehod autobusov.
"nebudem frflat aj na to malo, co sa tu dobre spravilo"
a teraz robíš čo???
Re #57320 Metrowagon: "on je odbornik na všetko. Je uplne jedno o akej lokalite pises, on si bude pisat svoju dezinformacie a bude presviedcat ludi, ze to tak neni, co v danej lokalite byvaju a poznaju to dokonale"
BRAVOOO!!! málokto dokáže opísať tak dokonale sám seba... ?
Napísal, že zo Záporožskej je to na spomínané ulice ďaleko. S tým súhlasím. Zo zástavky Hálova je to bližšie. Nie je to tak blízko ako z Dvorov, ale pokiaľ nechceš čakať na ďalšiu a-91, nič Ti nebráni použiť a-88 na zástavku Hálova. a-191 jazdí v špičke, čo je presne čas, o ktorom písal ako on, tak ja.
Píšeš demagogické chujoviny, týmto pokus o diskusiu s Tebou jednostranne ukončujem.
Tak, Balkanizácia verejnej osobnej dopravy v Bratislave postupuje ďalej onedlho to tu bude úplna bieda. Vďaka súdruhom na magoriáte a neschopnosti DPB...
AD zastavka Halova: teraz si ma len utvrdil, ze absolutne sa v danej lokalite nevyznas. Prepac, ale nestaci sa len kuknut na mapu.
AD prelozeny interval: kukol si sa vobec kedy a do kedy L191 jazdi?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
V Bratislave za celu modernu eru trolejbusov 14Tr & 15Tr doslo k jedinej vaznej dopravnej nehode s nasledkami na cestujucich - pripad 6617 - 1, pritom pokial viem tato nehoda nebola zapricinena vodicom ani stavom vozidla, ale stavom vozovky.
Na druhej strane sme boli svedkami niekolkych skaredych nehod autobusov.