No z ASMN je to do Teska aj na pešibus, ale keď MHD, tak alebo prestupom na Šafku alebo, ak by neboli zastávky eliny v CMO tak debilne rozmiestnené, tak aj prestupom tbus - elina na Špitálskej.
Keby sme použili také posudzovanie dostupnosti najbližšej zastávky ako pri novom petržalskom linkovaní, tak je Rajská zbytočná.
Sa mi to po**alo... Ešte raz.
(Bodaj by tu bolo upravovanie príspevkov)
Re #56615 Sommelier:
"Na obidvoch koncoch velmi casto konci tam kde potrebujes. A je z tohto dovodu dost vyuzivany."
- Končí tam, kde ty potrebuješ. Fakt si myslíš, že jedinou potrebou i-gumokolových Pertržalčanov je dostať sa do centra? Pozri sa ešte raz na tie záťaže na metroba.sk.
BTW čo sa týka Starého mosta lobuješ za IGK a na takej Staromestskej to tvoje riešenie IGK náhodou neobmedzí?
"Povedal by som, ze zo stareho mosta sa SCHADZA a dostava kamkolvek do Petrzalky najlepsie."
- Fakt? A odkiaľ? Zo stanice? Z Dúbravky? Z Rače, z diaľnice zo Žiliny??? (To hovorí o IGK)
"poviem, ze 50 % Perzalky cestuje MHD do mesta cez Novy most, 25 cez stary a zvysok mozno po ostatnych "
- Ako už bolo povedané a zargumentované, cestujúci sa do tej električky presunú, takže sa to otočí.
"narvanie 50 m elektricky tam, kde sa vobec, ale vobec nehodi..."
Iste, nehodí sa vôbec na Nový most. Keď budem chcieť ísť z Petržky na východ mesta, tak cez N. most a Obchodnú? A si v poriadku?
"...a tam, kde ju ani nie je tak velmi treba...."
- takže električku idúcu cez stred Petržalky netreba, treba ju popred dom Sommelierovi, bytom Rusovská cesta, keďže cez Nový most a Kapucínsku bude rýchlejšie v Slovak pube, čo? ?
________________
BTW Keď hovoríme o električke a Šafku, potom by sa mohli potiahnuť aj trolejbusy od ASMN na Šafko, kde by bol prestupný uzol. Mohla by sa tam presunúť 202. Alebo, ešte lepšie aj 205 a Rajskú zrušiť. ?
Prosím zvozte ma.
DPB nie je normálna firma, DPB nemá dlhodobý plán. DPB len vie, že ešte nemá 15m busy, zatiaľ čo majú ich niektoré iné dopravné podniky v okolí a my predsa nie sme horší a takisto máme právo sa hrať s rovnakými hračkami, tak si ich kúpime tiež. Čo na tom, že sú nám nahovno. Nasadíme ich predsa na linky, kde nepostačujú sólo vozidlá a kĺbové by tam boli zbytočné. Čo na tom, že také linky nemáme. Prinajhoršom nejaké vyrobíme. Však ľudia, čo cestujú linkami obsluhovanými kĺbovými autobusmi, si už aj tak zvykli, že pre ich nedostatok sem-tam nejaký ten autobus nepríde alebo je nahradený krátkym. Určite našu túžbu pohrať sa s novým vozidlom namiesto riešenia skutočných problémov prijmú s maximálnym porozumením...
Mohol by to byť dobrý nápad. Trasu by som nechal ako linku 93 po Panónskej, a tým by vznikli nové prepojenia od Hodžovho námestia. No v Petržke by som ju zakončil buď na Holičškej alebo potiahol k Technopolu, kde sa počíta s novým obratiskom. ?
No ja viem. Lenže predsa normálna firma má nejaký dlhodobý plán. A v takom pláne by asi bolo už pár rokov, že chceme kúpiť 15 m busi. Takže keď ideme kúpiť duozvrhlosť, tak ju kúpme od niekoho, kto nám môže predať v ďaľšom tendri busy dĺžky 15 m. Lenže to by museli myslieť dopredu trochu viac ako 1 rok.
No oni si môžu trieskať hlavu o stenu, ale my sa tu v tých vozidlách budeme musieť aj voziť... Aj keď aj Citelis s parohami rádovo lepší, než rozpadnutý plyňák naplnený po strop...
Re #56592 AAA: Tender na 15m autobusy bol vypísaný až po tendri na trolejbusy. To si chcel dať do súťaže body za kompatibilitu s vozidlami, o ktorých nákupe sa ešte len rozhodne?
Každopádne pokiaľ budú v budúcnosti vypisovať ďalšiu súťaž na trolejbusy a kritériom bude opäť len a len cena a za kompatibilitu so stávajúcim vozovým parkom nebude ani bod k dobru, tak to bude skutočne donebavolajúca somarina. Protiargument by ale určite znel, že na Hroboňovej aj tak nikdy žiaden Solaris nikto nevidel...
Napísal som Ti niekoľko konkrétnych prípadov, kedy ľudia v súčasnosti používajú k cestám MHD cez Dunaj Nový most a prečo by po vybudovaní električkovej radiály svoju trasu zmenili. Keďže ma ešte stále baví hádzať hrach o diskutérov, napíšem ďalší: Súčasná a-95 ma vyhodí na Šafárikovom námestí. Ak chcem ísť len do centra a nechce sa mi prestupovať na električku, je logické, že použijem a-93, ktorá ma k tomu centru vyhodí bližšie. Po vybudovaní radiály ma však aspoň jedna električka s hustým intervalom odvezie bez prestupu až priamo do centra, a to ešte bližšie, než to v súčasnosti robí a-93. Prečo by som naďalej chodil cez Nový most?
Šuhajko, si úplne mimo. Koľko máš rokov? Osem? Zjavne nejazdíš autom, lebo by si nepísal tie drísty o Starom moste. Pre mňa ako vodiča auta je vo väčšine ciest najhorším možným mostom. Som za jeho uzavrenie pre IAD, odľahčí to križovatku na Šafárikovom námestí, zníži sa počet pohybov v nej a zvýši priepustnosť. Ale tebe tieto pojmy asi nič nevravia.
nevie niekto, čo je s 3515? vcera aj dnes jazdila na 66/5 3522 a bol tam vodič z 3515. Dostal nový voz alebo sa 3515 pokazila. Ak niekto viete, dajte vedieť a poprípade mi zašlite výpravu 66 na moj mail mrCheef@post.sk Dakujem
Podla grafu vyuzitia mostov na strankach spolocnosti metro a.s. bude dopravne zatazenie Pristavneho mosta v roku 2035 nizsie ako je dnes. Su sikovni...
pribrzdeny si asi ty... alebo mozes skusit experiment s uzatovrenim stareho mosta opat (a myslim ze dopadne este menej tragicky ako pred tymi X rokmi kedze odvtedy pribudol dalsi most)
okrem toho, pozri si cisla o mnoztvach vozidiel prechadzajucich cez jednotlive mosty (mozno uz bude niekde aj hodnotenie stavu po otvoreni mosta kosicka) a zistis ze cez ten most prejde oproti tomu zvysku dost malo vozidiel (zato jeho nestastne zaustenie do cestnej siete na strane sposobuje asi najvacsie zacpy v CMO co sa najazdov/vyjazdov z mostov tyka)
ty ale asi byvas niekde medzi starym mostom a namestim hraniciarov a cestujes pravidelne autom na safarikovo nam. a tak sa ti ta cesta asi brutalne predlzi a predrazi a skusit to v MHD asi nechces ani nahodou...
Re #56615 Sommelier: "Ked sa bavime o Apollo... Neodbocis na Einsteinovu (zatial) lebo to niekto nedomyslel." nesekol si sa nahodou o jednu ulicu ?
Hlupost - ked idem autom, tak Stary most pouzivam len ked musim, lebo sa nan/z neho dostanem NAJHORSIE. A to nech idem odkialkolvek kamkolvek cez Dunaj.
Na Einsteinovu odbočíš bez problémov!!! Ale asi hovoríš o Bosákovej, to sú muchy, ktoré sa doriešia (mimochodom značenie je opäť posunuté, takže môžeš ? ).
Most Apollo má vynikajúcu perspektívu z hľadiska T-busov do Petržalky. Alebo dopravnej obsluhy k zóne Pribinova.
A kam by si tak narval tú električku? Na nový most? Prístavný? Lafranconi??? ?
jo. Super ! 28. marca 2002. Za 4 roky nepribudlo v BA ani jedno auto.
Si niekde pribrzdeny alebo z tvojho komunikacneho slovnika vyplyva, ze si neschopny sa vhodnym sposobom vyjadrovat a vyplyva z toho neschopnost mysliet dopredu na zaklade skutocnosti, ze tak ako bolo aj bude ?
Ked sa bavime o Apollo... Neodbocis na Einsteinovu (zatial) lebo to niekto nedomyslel.
Poukazujem na to, ze most pre gumenu dopravu v miestach stareho mosta je velmi vhodny. Na obidvoch koncoch velmi casto konci tam kde potrebujes. A je z tohto dovodu dost vyuzivany. Povedal by som, ze zo stareho mosta sa SCHADZA a dostava kamkolvek do Petrzalky najlepsie.
Seknut tuto dopravnu tepnu pred vybudovanim DOBREJ nahrady (co je Apollo len ciastocne) je riesenie na ake sme si zvykli, ze ?
A najlepsie na tom je, ze ked obrazne poviem, ze 50 % Perzalky cestuje MHD do mesta cez Novy most, 25 cez stary a zvysok mozno po ostatnych (mozem-nemusim byt daleko od pravdy) je rozhodne narvanie 50 m elektricky tam, kde sa vobec, ale vobec nehodi a tam, kde ju ani nie je tak velmi treba riesenim hodnym odsudenia na zakaz vykonavania akejkolvek cinnosti vo verejnoprospesnom zaujme do konca zivota s celosvetovou posobnostou.
Aj tak ide o peniaze a parcely v okoli drahy. Takze sme tam kde sme boli. A neviem si na to zvyknut. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0