No, takže dôležitejšie je postaviť trať do Petržalky ako prestavať trate na rozchod 1435mm, len preto, že sa to niekomu páči a aby mohli kúpiť električky z Holandska bo Anglicka. Ďalej trať do Petržky má byť na rozchode 1000mm čiže bude smarovať na Šafko, čiže sa napojí na sieť a linky budú pokračovať ďalej.
aha, takze kolajnice 1435 pre elektricky v BA predsa len nie su. zaujimalo by ma, ci sa neplanuje s ich vystavbou niekedy.
podla mna by to bolo celkom good to prestavat v celom meste a nakupit tie nadherne elektricky z anglicka alebo holandska ?
a urcite radsej 1435mm system ako stavat rychlodrahovu zeleznicu z petrzky na safarikovo namestie. kde ma potom trat viest dalej zo safarikova v vbuducnosti??
Momentalne nemam tu hru v pocitaci, a nikdy som ju nemal nainstalovanu, takze neviem presne aka je tam struktura, ale snad sa tu najde dakto, kto to hrava. ?
Ked sa hovorilo o predlzeni L50, vzdy som automaticky myslel na jej smerovanie priamo cez hlavnu Einsteinovu cestu so zastavkami v oboch smeroch pri nadchode Aupark. Nechapem, preco chce niekto obsluhovat Inchebu aj z druhej strany? Ja som zhodou okolnosti isty cas pracoval v jednej budove priamo na nabrezi Dunaja na urovni Incheby, ale slapal som bez problemov (aj v noci) na zastavku autobusov Novy most. Preco nic nema jazdit po Einsteinovej? Ved lavky sú, cesty su siroke a tranzit ide po dialnici uprostred. Uznavam vsak, ze odbocenie z Einsteinovej na Stary most je v tomto jednom smere trosku zdlhave.
Takze su to vozy (prototypy ex-ČKD 0030 a 0032). Po odkupeni od VKD putovali do PARSU Šumperk na modernizaciu, v tejto dobe sú už hotové, v Parse obdržali výzbroj TV3 z pražskej ex-9032. Do Bratislavy už došli a údajni mali dostať evidenčné čísla 7957/58.
http://www.aupark.sk/generate_page.php?page_id=2209
- hmmm, všimnite si na tomto obrázku dole, tie cik-cak čiary vyzerajú ako zastávka (alebo stanovište taxi?). Bola by to škoda, keby L50 nechodila do Auparku. ?
Koľaje na rozchod 1435 mm sú koľajnice železníc a napríklad rozchod 1435+1000 mas vo vozovni Krasňany, na konečnej Gaštanový Hájik, ŽST Nové Mesto (2. veľmi nepoužívaná koľaj) a ešte veľa ďalších...
Druha moznost, ktoru si napisal, sa mi zda lepsia a zmysluplnejsia. Podla mojho nazoru by si podnik nedovolil zrusit linku c. 50 v useku Aupark - Šafárikovo námestie, lebo vyťaženosť tejto linky je práve najväčšia v tomto vyššie spomínanom úseku. Niečo mi klopká na hlavu, že zase urobia nejakú konečnú pri "učkových" bytovkách, napriklad konecna "Muchovo námestie".
Ako mne sa paci tie ta moznost c.2 za najlepsiu a moznost c.1 za najhorsiu, ale ja by som este uvazoval s moznostou, ktora by nebola taka kruta ako moznost c.1 a narocna na dalsie vozo km ako moznost c.2. Navrhoval by som moznost c.3 a to taku, ze autobus c.50 by sa tocil v triangli pri Artmedii po sprevadzkovani novej "spojky" medzi Einsteinovou a stadionom FC Artmedia Bratislava. Stat by mohli kludne na okraji cesty poza Artmediu, je tam dost miesta. Vzdy by bola tato moznost lepsia ako ukoncenie L50 na Safku.
Jaká souprava T6 z Prahy? Copak my jsme vám něco prodali ?! Zajímala by mě jakákoliv informace, protože se mi to nějak nezdá- T6 jsou v Praze pořád to nejlepší, co je a jakýkoliv "odsun" těchto vozidel z Prahy považuju za blbost, sami jich máme žalostně málo (sotva 150 ? ). Díky moc
Otáčanie vozidiel linky 50 pri Auparku je zaujímavé, ale z dlhodobého hľadiska nemožné, preto som zvedavý na riešenie tohto problému.
Sú 2 reálne možnosti:
1/ linku 50 skrátia po Šafárikovo nám.
2/ predĺžia ju po Kúpalisko Matador (pričom zastávky Viedenská cesta a AuCafé Berlitz sú v pešej dostupnosti zastávky Aupark, ako proklamoval DPB pri zrušení linky 82)
Druhá možnosť by priniesla osoh cestujúcim, ktorých sa dotklo zrušenie linky 82, ale ako už poznám pomery v bratislavskej hromadnej doprave považujem tú prvú možnosť za reálnejšiu ? .
Tak to nieje uplne pravda. Jednak tam byvaju ludia (je tam zopar ulic s viacpodlaznou zastavbou) a kulturne institucie ako napriklad kostol, ale aj institucie celomestskeho charakteru (3 alebo 4 múzea), dalej restauracia a disko a nedeleko je parkovisko P+R, ktore nie je plne vyuzivane napriklad aj mozno koli tomu, tam nie je na co nastupit. Rozhodne tam je daleko viac dovodov postavit zastavku ako napriklad podaktore zbytocne na Ceste Mladeze a podobne.
No, to že tam nič nie je neberem, tak potom zrušme zastávky na Devínskej ceste a podobných miestach, kde "skoro nič nie je". ? Okrem kostola a pár domov tam je aj reštaurácia. (Pripomínam, že som chcel zast. na znamenie.)
A žeby tam boli samé nájazdy na Nový most až po Sofera... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
inTony