A z toho článku Hnonline ma najviac pobavilo, že DPB plánuje zvýšiť počet CNG-busov zo 120 na 300. ? Kedy? V roku 2012? Ak to plánuje prečo potom nenakupuje nové SOR 9,5 s pohonom na plyn?
Len mam obavu,ze ci ti ludia nastupia do toho vlaku lebo aj tak musia napr.bonxsania prestupit na stanici v bronxe a dalej ist busom.To zrovna pojdu od safka busom ktory ich dovezie pred bydlisko.A tie vlaky z regionu neverim ze budu stat na kazdom kusku.Urcite nie.
napr. takou 95, to vyzera akoby nahradna doprava X
Tak to suhlasim.Mohli by sme si ju nazvat aj 95XB. ?
No nemusi kvôli zapche ale meskat meska takze bude meskat aj tak aj tak.Nechcem si tiez predstavit ked sa stane nehoda a neumozni to prechod eline.Ale to sa nebude tykat bronxu ale celeho mesta.
Chcel som tým povedať, že aj keď nechodí vlak z Petržalky na Filiálku každé 3min, neznamená to, že tá trať je nerentabilná. Ale že sa to nedá porovnávať s metrom, ktoré vozí iba ľudí. A prevoz ľudí nie je taký ziskový ako prevoz tovaru.
Re HB Veď práve. Súprava môže mať kapacitu 500 pax. Aj 1250. Na železnici nech premáva v intervale aký bude potrebný. Čo by premávalo aj metro. Tam je rozdiel. Chápavý človek pochopí. Keď k tomu pridajú vlaky idúce z A MA DS PK SC a spol môže vzniknúť pekný interval na novučičkých staniciach s dobrým napojením na existujúce formy. Lacné ? Určite. Ale tie dedinky by sa mohli starať o to ako sa ich občania dostávajú do BA a začať u seba. Neschopný VÚC ? A myslím, že iná cesta nebude ako práve táto.
Elektricky meskaju ale nie kvoli zapcham ? . Ale kvoli semaforom a chodia nepravidelne aj kvoli poctu liniek. A ked chces vediet co to vyriesi, vyriesi to alebo pomoze to MHD v Petrzalke. Urcite je to lepsie ako cestovat autbousom, napr. takou 95, to vyzera akoby nahradna doprava X
Ak je v BA železnica využívaná na prepravu tovarov, jej problém. Je drastické, že prakticky neexistuje možnosť využívať železnicu na presun mestom, vzhľadom na umiestnenie a dostupnosť staníc, no pritom v sebe vsetkych 5 smerov skrýva nemalý potenciál. Lenže začať by sa mohlo aj v okolitých dedinách a mestách.
a samozrejme aj menej zastavok. Normalna vzdialensot zastavok bo stanic normalneho kolajoveho nosneho systemu je na radialach 800m, v centre 500-600m. Tu elektricky maju zastavky od seba v priemere 300m a su nepravidelne. "Najlepsou" zastavkou je Chlumeckeho, vzdialenost od Astronomickej je 70m... ?
Ak by sa jazdilo vacsimi rychlostami, to je dalsie +
No ved ja ta chapem co chces povedat.Len ja ti vravim ci si myslis,ze prevadzka vlaku ktory navrhujes na existujucich tratiach bude rentabilna a ci bude aj niekto cestovat takymto druhom dopravy ked urcite by tam nebo interval pod 10min.to sa ti snazim napisat.
a ty kde si, odkedy elektricka stoji v zapchach... Na radialach kde je mozne spravit absolutnu preferenciu a mimourvnouve krizovatky. V centre elektricky nechodia az tak dopravne zatazenymi ulicami. Keby sa v centre obmedzila IAD hned by to pomohlo.
"podjazd kvoli strate minúty na jedinej križovatke by asi zmysel nemalo" - okrem električiek to pomôže aj gumokolom - a to je pre veľkú časť (nad)občanov dostatočne silný argument.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier