a ty kde si, odkedy elektricka stoji v zapchach... Na radialach kde je mozne spravit absolutnu preferenciu a mimourvnouve krizovatky. V centre elektricky nechodia az tak dopravne zatazenymi ulicami. Keby sa v centre obmedzila IAD hned by to pomohlo.
"podjazd kvoli strate minúty na jedinej križovatke by asi zmysel nemalo" - okrem električiek to pomôže aj gumokolom - a to je pre veľkú časť (nad)občanov dostatočne silný argument.
Ano, ale vsade nemozes dat absolutnu preferenciu a to su napr. tie krizovatky, ktore fobust vymenoval. Tam kde je absolutne preferencia netreba mimourvnovu krizovatku. Som zvedavy ako by si spravil uplnu prednost na takych krizovatkach ako Racianska-Pionierska, Karloveska-Harminova, Safko.... Samozrejme preferenciu treba aj nejako nastavit. Ale nato aby bola elektricka fakt rychlou a mohla sa stat fakt plnohodnotnym nosnym systemom potrebuje co najmesie zdrzania a malo liniek s kratkym intervalom.
Nezabúdaj však, že tieto trate boli postavené už dávno a majú určitú históriu. A porovnávaš neporovnateľné. Lebo pre budovanie železničnej siete je najdôležitejšia preprava tovarov.
inTony, fobust, tr3mp: ja osobne by som to riesil FUNGUJUCOU preferenciou, a samozrejme by som zrusil take blbosti ako je prechod pre chodcov na tlacitko na zastavke Riazanska, kazdy de*il co tam pride, stlaci tlacidlo, kukne ci ide elektricka a prejde na cervanu, a ked tam ide elina tak jej naskoci vodorovna...
Teraz ti nerozumiem.Metro je zbytocne s predpokladanym intervalom minimalne 10 minut.A to mi chces nahovorit,ze napr vlak iduci napr.z hlavnej do trnavky bude chodit kazdych 5min alebo z filialky do bronxu ze by chodil kazde 3min?Mmm?
SL406 robi rozvoz soferov z/do vozovne Petrzalka. Je to jedina vozovna, ktora, ak sa nahodou nemylim nema v blizkosti ziadnu zastavku MHD, cize rozvoz funguje v cca hodinovych intervaloch, popripade na poziadanie, ak ide vodic z vozovne. Obycajne tam byva prideleny kratas, ale aj ten sa moze pokazit nie? Tak v takych pripadoch je to zvycajne hradene DZV zo 4.DP, preto klbak.
Metro je pre BA zbytocne. S predpokladanym intervalom minimalne 10 minut (pri tej kapacite 1250 PAX/vlak).
Metro je zbytocne drahe. Vyhodene peniaze nikam.
Druha vec je, ze na to peniaze nebudu.
Prevadzka metra by bola nenormalne dotovana.
Vidim to v nakopnuti zeleznicnych stanic - trochu racionalizacie do rozvoja. Trochu sa pohrat s myslienkou vyuzitia existujucich a vytvorenia roznych odbociek a prepojeni.
Potencionalne ruzinov, cely ako je, Lamac, DNV, Vrakuna, Biskupice, Nove Mesto, Trnavka. Petrzalka jednoznacne potrebuje nove prepojenie cez Dunaj, videl by som to viac zapadnou stranou.
Dalej racionalizacia autobusovej dopravy a jej pozvolne presuvanie na kolaje na periferiach mesta - Raca, Piesky, Biskupice a Devinska.
Mego: ukradni pavuka v HROBUSTove, jazdi s nim vsade, kde je doppelspagat a nemusis nic definnvat v akomsi stupidnom simulatore... A aj tie policajne sireny za t-busom budu identicke!
na zaklade planov zo 70 tych rokov, ze ? Keby to ti vynikajuci socialisticki planovaci nenaplanovali
elektrickovy koridor na Dolne Hony (asi sa nikdy nezrealizuje), metro koridor Petrzalka,
Einsteinova,
Kosicka,
trolejbusy na Dlhe Diely
tak by sa momentalne asi nedialo nic.
Co odznelo zo strany magistratu ako dlhodoby plan rozvoja za poslednych 15 rokov ? Velke a smradlave.
A nieco podobne, ako vyhlad dopravy v urcitych potencionalnych lokalitach rozvoja (myslim, ze ich je na zaklade tych istych 40 rocnych planov 9) - take sa nic neudialo.
Myslis,ze to bude dobre ked elina bude jazdit po segregovanej aj nesegregovanej trati zaroven?Co to vyriesi?Casovo bude presna ako dnes ved ked budu zapchy v centre tak pride neskor aj na segregovanu radialu takze casovo bude presna ako bus v Mongolsku.Ked chceme dosiahnut rychlost a presnost tak potrebujeme aby mala segregaciu po urcity ciel v meste napr. kamenne namestie alebo hl.stanica zaroven tam by mala aj konecnu.Potom by to sedelo aj po stanke casovej aj rychlostnej.Jednosmerna prevadzky to je blbost.
ja sa chcem spytat do toho simulatora na trolejbusy simtr. jak mam spravit aby tam boli okrem mna dalsie autobusy a trolejbusy??? ? p.s. prosim pomozte
Vcera vecer som cakal na zastávke "Zochova" a prisiel bus č.406. Neviem presne o čo ide, ale myslim ze asi o rozvoz soferov. Na tom by nebolo nic divne, ale preco sa dvaja ludia - sofer+jeden sediaci vo voze vyvazaju klbovym autobusom? To akoze je az taka velka potreba pre rozvoz soferov, navyse o 22:45 vecer? A ze je malo klbakov...jasne, ked DPB prevaza vzduch sposobom 1 klbak, dvaja ludia...
Rad by som sa vas na nieco spytal... Naco je pre elektricky semafor hned za zastavkou dolne alebo horne krcace ( teraz neviem ) a elektricky ho aj tak ignoruju ? je to zbytocne...
"mno skratka BA bude mat len dalsiu radialu, co je skoda, aspon od safka po kemenne to mohli zakopat, lebo teraz by tam bol podstate mensi problem ako to bude ked bude petrzalska radiala uz stat .." - ale na druhú stranu, je podľa môjho názoru lepšie mať jednu novú plne segregovanú električkovú radiálu napojenú na šafku na normálne električky ako nič. Mestské zastupiteľstvá nie sú večné a po dokončení tejto stavby by sa zase dalo tlačiť na výstavbu tunela Šafárikovo nám. - Hlavná stanica. Len nehovor, že to by sa nedalo
No čím asi? Asi tým istým čím sa to nahrádza keď sa opravuje trať.... Bože môj.... A tu nejde iba o ušetrenú minútu, ale všeobecne bezkolíznosť električiek, ich plnú segregáciu. To umožní v budúcnosti prestavať ich na metro, ak by to bolo za potreby (čo asi nebude). Ale ide o princíp. Nosný systém musí byť v celej svojej trase plne segregovaný a tam kde to nie je možné, tak tam bude mať absolútnu dynamickú preferenciu.
mozno krizovatka molecova tam by mohli eliny mat nadjaz spolu s prerobenim nadchodu Jurigovo nam., aby nemuseli elektricky stupat potom klesat potom stupat,...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.