#53805 SZKV: ,,a abychom my východniari diktovali Evropě vkus, to se mi nějak nepozdává..."
TOTO UŽ ČO JE ZA NÁZOR???? Dúfam že si to nemyslel vážne!
? ? ? ?
Neviem, prečo "východ" keďže sme/a aj česi sú v STREDE európy, a prečo by Česko nemohlo byť v niečom lepšie!!!!
Prečo musí vyzerať všetko ako TAURUS????
Sorry ale keď toto môže niekto napísať tak to je už aj na mňa dosť!!!!!!!!!!!!
TOTO UŽ ČO JE ZA NÁZOR???? Dúfam že si to nemyslel vážne!
? ? ? ?
Neviem, prečo "východ" keďže sme/a aj česi sú v STREDE európy, a prečo by Česko nemohlo byť v niečom lepšie!!!!
Prečo musí vyzerať všetko ako TAURUS????
Sorry ale keď toto môže niekto napísať tak to je už aj na mňa dosť!!!!!!!!!!!!
Beus
S podzemnou stanicou mas 2 problemy: 1) musela by sa rozprestierat aj pod pozemkom niektorej s tamojsich bud, co by asi bol problem, a najma 2) vzhladom na ich megalomanskost predpokladam u tychto bud dostatocne hlboke zaklady, a teda stanica by musela byt sakrametsky hlboko, co nevidim ako prave dobre, a ani schodne riesenie... kedze do vyhradeneho koridoru by sa zrejme cela stanica s prislusenstvom svojou sirkou nevtrepala Potom uz fakt jedine hlbene tunely v osiach cestnej siete...
S razenymi tunelmi a spolupracou: Ja tiez nie som proti, aby take nieco bolo, ale na Slovensku, a najma v Bratislave, pravdepodobnie nikoho nepresvedcis, ze ked uz sa bude razit tunel pre zeleznicu, tak sa ma razit 4-kolajny, aby v nom mohli lietat aj elektricky, jakozto nosny system A ine riesenie za riesenie nepovazujem, pretoze po zeleznici nedokazes pustat nosny system tak, aby mal celodenny a dostatocne husty takt, a najma bez prestavok, ktore by boli nutne kvoli prejazdu prioritnych vlakov Jednoducho NDS integrovat so zeleznicou je z viacerych dovodov nemozne. NDS potrebuje sice aj kapacitu, ale najma interval, ktory na zeleznici neurobis, ked budes pomedzi to pustat kadeco ine. A primestske supravy na NDS su taktiez nevhodne, preco, uz dovodili viaceri, nechcem ich opakovat Len ich doplnim, ze este navyse nedosahuju take dynamicke vlastnosti, ake sa od NDS pozaduju.
S napojenim elektriciek na Safku: prave preto, ze most bude (pevne dufam a verim) LEN pre elektricky, a Sturova uzavreta pre gumokoly, tak cestny tah na Safku sa obmedzi len na smer nabrezie-Dostojevskeho rad, a zanikne tam akekolvek odbocovanie, cim sa nebyvalym sposobom znasobi priepustnost celeho Safka. Taketo nieco mozeme potom kludne preklenut mimourovnovo, alebo hoci aj urovnovo, riadenym signalom s preferovanou elektrickou, co bude vyzerat asi tak, ze elektricka prejde takmer vzdy bez zdrzania, a auta budu z casu na cas na chvilu zastavene, kym ta elektricka prejde. V porovnani s dneskom, ked je smer nabrezie-Dostojevskeho rad, zastaveny cca 80% casu, a opacny smer cca 50% casu, je to vyrazne zlepsenie Takze nakoniec ziadne uzke hrdlo, ziaden chaos, a uz vobec nie zdrziavanie Prave toto riesenie (s uzavretim Sturovej a Stareho mosta pre cestnu dopravu) totiz pozera aj na dosledky, a akekolvek jeho modifikacie su len kratkozrakymi vymyslami zaujmovych skupin (taxi lobby, nas sudruh VUCispan, ktory sa potrebuje do Au Cafe svojim Trabantom vyvazat, a je hnily ist o par metrov dalej na vedlajsi most, a pod.), za ucelom toho, aby mohli svojimi 4-kolesovymi prditkami zamorovat kazdy centimeter stvorcovy mesta a zavadzat tam, a aby sa odvsadial vsade dostali najkratsou cestou, ignorujuc potreby a vobec existenciu ostatnych. ?
Co sa fora tyka: Vyhladavanie vyrazov funguje 100%-ne, a zatial vacsine z nas, co tu viac-menej pravidelnejsie diskutujeme, vyhovuje tento typ fora, lebo sa tak-ci tak aj v ramci diskusnych vlaken pobehuje od temy k teme, a absolutne by nebolo mozne prispevky triedit do nejakych rozumnych vlaken, cize by sa to cele nakoniec aj tak len zneprehladnilo. A ine vyhody ako vlaknovost (ktora by tu bola skor nevyhodou) u inych typov for nevidim. Dalsie otazky a podnety na forum uz ale nesmeruj konkretne na mna, nie som tu webmaster