Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Technopol #53127:
Skutočne? To som aj chcel zarátať, no potom som si spomenul, že niekto tu písal, že na Budatínskej býva úplne natrieskaná,... Tak v tom prípade fakt ušetríme o voz viac. Ale aby som pravdu povedal, na údeku Farského až Ovsište nebýva vyťažená až tak ako doteraz linka 88, niektorý idú do centra možno novou linkou 88 alebo cestujú úplne inak.
Reakcia na: inTony #53109:
Pri technopole L 95 + 98 uplne stačia L 99 tu vôbec netreba a čo sa týka toho predlženia no po zrušená L 95 a výstavbe električky bude treba potreba nejakej linky Technopol - Hrobakova čiže to by mohla byť ta predlžena L83 a na to ako vyriešia odstavku stareho mosta som zvädavý.
malý príspevok ešte dnes 11.23 na obratisku ovsište 4x 99 asi bola zmena smeny inak si to neviem vysvetliť
Reakcia na: matej #53126:
A ešte by som dodal že L99 je najviac vyťažena práve na useku ovsište farskeho čiže by sa potom jej interval z 7,5 minuty mohol dať na 10 minut a tým by si voz získal ale to je ako posledná možnosť
No, tak aby som uviedol presnejšie informácie k návrhu skrátenia linky 99 na Muchovo nám. resp. Farského:

V tomto texte budem ako označenie bývalej linky č. 88 používať číslo 90.

Na linke číslo 99 skrátením po zastávku Farského ušetríme 13 minút na kolo, no musíme odčítať časy jazdy na Muchovo nám. cez Mlynarovičovu (3 minúty) a z Muchovho nám. na Farského (1 minúta), čiže 4 minúty. Celkovo teda na kolo ušetríme 9 minút, čo by stačilo na 1 autobus, ktorý by vykonával na linke 90 interval okolo 26 až 30 minút v špičke, čo je úplne nevyhovujúce.

Čo sa týka zrušenia zachádzky na Romanovu, ušetríme tým 14 minút na kolo bez 6 minút na kolo, ktoré treba na jazdu medzi zastávkami TERNO a Šintavská. Ušetríme 8 minút.

Ak by sme použili oba návrhy, čo by bolo podľa mňa najlepšie, ušetrili by sme 17 minút na kolo, čo by stačilo na dva sólo autobusy na linku 90, čiže na 15-minútový interval, ktorý by podľa mňa nevyhovoval. Nové vozidlo však nie je až také nereálne ako pri kĺbových - do premávky by sa mal zaradiť plynofikovaný Ikarus 415 a možno by sa nejaký pojazdný voz v depe našiel.

Toť vše. Reakcie vítam. ☺
Reakcia na: d3k0 #53104:
tak vidíš, že tam chodí niečo, na čo netreba šlapať 10 minút ?
Reakcia na: inTony #53106:
No hej, ale veď o to ide, že ak bude variant s jednou linkou do Petržalky, bude to mať tú výhodu, že v Petržalke budú jednotne nové vozidlá na novej trati z vlastnej vozovne. Ďaľšou výhodou je, že cestujúci budú v električkách omnoho lepšie rozložený, t. j. z Petržalky možno cestuje viac ľudí cestuje do jednej časti mesta ako do inej a pochybujem, že by sa DPB podaril urobiť CP tak, aby boli linky v preklade a zároveň aby niečo nechodilo natrieskané a niečo poloplné.

Re #53109 inTony: Presne tak, na Šafko ide ľudí viac a to aj tou blbou zachádzkou na Romanovu. To, že by pôvodná L88 bola po novom s číslom 81, nie je isté, ale chápam, že si to uviedol ako príklad. A to bude fakt zaujímavé, ako to bude s linkou 95 počas uzávierky Starého mosta. Každopádne pôjde cez Apollo alebo Nový most a ešte nie je isté, že bude končiť na Šafku. Možno na zastávke Nový Most alebo AS Mlynské Nivy (v tom prípade by mohli linku 88 predĺžiť na Šafárikovo nám.), ktovie ... ?
Reakcia na: S499.1023 #53121:

Keď je na dialnici zápcha a vodidlá stoja, tak to stále ostáva dialnica.
Reakcia na: S499.1023 #53120:

Nie, nie je to rýchlovýhybka, keď sa cez ňu všetci šuchcú ako slimáci. To si môžem pomenovať potom všetky výhybky ako "rýchlovýhybky"... A s tou dialnicou by som to neprovnával, tam je totiž MINIMÁLNA rýchlosť motorvého vozidla 50 km/h, a ak ju vozidlo splní, môže po dialnici ísť. Na tej výhybke nie je minimálna rýchlosť 40 km/h, ale maximálna. Samozrejme že nejaká minimálna tam byť musí, ináč by trolejbus v jednom smere na výoadku napätia zastavil.

Ak má byť tamto rýchlovýhybka, tak potom môžem aj staré podvesné výhybky v Brne označiť ako "rýchlovýhybky". ?
Reakcia na: fobust #53115:
Zase Ti spermie na mozog tlačia? Alebo si len tak dostal chuť buzerovať? Keď na diaľnici budú všetci vodiči jazdiť 50, tak sa to prestane volať diaľnica?
Reakcia na: fobust #53112:
Počúvaj, a ty si myslíš, že výhybka, cez ktorú sa jazdí 30, nie je rýchlovýhybka? A myslíš, že substrát zaujíma, či je podvesná alebo ťahová? Mať tak tvoje starosti...
Reakcia na: si #53116:
Veľmi rád, lenže v piatok sa naše cesty budú križovať niekde pri Jihlave:-P.
Reakcia na: inTony #53105:
To som nevedel ze su pristresky na Hany melickovej, dakujem za upozornenie, a asi vtedy vypadlo nejake vozidlo pretoze sa z konecnej vracala pojazdna dielna, a asi nemali v zalohe kratke vozidlo tak dali klbak 😉
Reakcia na: si #53116:
To bude fakt romanticky vikend.... pozerat sa na smrado busy....
otazka do plena pre diskutujucich zijucich v Prahe:
budem sa tam tento weekend nachadzat (spolu s babou a este jednym parikom), chcelo by sa niekomu spravit troska doprovodu po meste, poukazovat MHD a aj ine zaujimavosti a pripadne vecer zapadnut dakam na kofolu ? 🙂
Reakcia na: Mikimaus #53114:

Web dpb.sk ma nezujíma, mne ide o imhd. Lebo nedávno som dostal vysvetlené, ako je imhd skvelé a profesionálne (čo nechcem vyvracať a nakoniec aj úroveň stránok hovorí za seba). A tá novinka o údajnej rýchlovýhybke je teda trošku divná, lebo za rýchlovýhybku to nemožno považovať, pokiaľ je pri nej rýchlostník 30 km/h a vodiči budú jazdiť aj tak 10 až 15 km/h... No uznaj. Alebo neuznaj, mne je to fuk.
Reakcia na: fobust #53112:
Na webe DPB to maju podla tvojeho gusta ? V dňoch 19. a 20. novembra 2005 (sobota a nedeľa) bude z dôvodu nevyhnutných prác na trolejovom vední vylúčená trolejbusová doprava ......
Citát:
"Z dôvodu montáže rýchlovýhybky bude cez víkend 19. a 20. novembra 2005..."

Prosím? Akej rýchlovýhybky???

Však u nás sa cez všetky výhybky jazdí maximálne 30. To má byť rýchlosť? A navyše, drtivá väčšina vodičov tade bude jazdit 15 km/h.... Neviem kto to písal, každopádne by bolo vhodnejšie napísať napr. "Z dôvodu výmeny trolejovej výhybky..." alebo, ak chce byť niekto presnejší, tak "Z dôvodu výmeny pôvodnej podvesnej výhybky na Karadžicovej ulici za ťahovú bude dňa bla bla..." ?
Reakcia na: d3k0 #52997:
tie predĺženia sa mi vôbec nepozdávajú. Len nech pekne ostanú tak ako sú.. možno až na tú 83 a 87 ale trovha inak... Ale predĺženie 78 je úplná blbosť ako 84 presmerovať cez Nám. hraničiarov.. ? ? Radšej 83 Technopol/Prokofievova-Pri križi. 78 a 87 bez zmeny. 99 Antolská-Farského, 81 Šafko-Ovsište.... Určite lepšie ako 78 po Ovsište... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement