MiÚ Karlova Ves: Podľ toho šo si napísal je tá križovatka koncpivaná tak, že keď stlačíš dopyt, tak si síce počkáš, ale prejdeš cez celú cestu naraz a plynule. Všimol si si, keď si tadiaľ prechádzal, že by kvôli tvojemu "domahaniu sa dopytu" bola zdržaná elektirčka? Ak áno, tak to treba doladiť a stanoviť kto má prednosť, ak nie, tak je všetko v úplnom poriadku. Pozri, ak by si musel pri ceste cez cestu zažiadať dopyt na každom semafóre zvlášť, tak by sa určite našla kopa ľudí, ktorí by na to nadávali. A navyše, ak by dostali zlenú na prvom prechode, tak cez koľaje by išli tak či tak aj na červenú. Ako pri Poluse.
Jo, Večerník to už je len periodikum na objektívne zhodnotenie linkového vedenia. Najlepšie keď výskušajú všetko v špičke lebo vtedy sa musí zhrózne dlho a zle cestovať. A na samotnú kapacitu im aj tak povedali "nemáme vozy" tak čo tým chce Večerník riešiť? Už aby konečne tie noviny skrachovali je to bieda...
Re #52713 Emo: Beriem to tak, že si to sem dal len tak, aby sme vedeli akú nízku úroveň má Večerník.
Re #52717 Ámos Keynes: Odkiaľ vieš, že je cieľom pána Weigla a Zachara mať 1/3 ľudí stojacich? To sa v článku nepíše. A aj tri metre su číslo kladné nie záporné, teda zmena je k lepšiemu. (bude o tri metre viac nie menej). Inak možno to Večerník písal práve pre Teba, nejak moc sa na to chytáš...
Skusenost na zastavke MiU KV, kde je preferencia. Stlacil som si cudlik aby som mohol prejst cez cestu. Chcel som ist na nastupiste elektricky, smerom do centra a isel som z tej strany, ze som nemusel prejst cez kolaje. Na zelenu som si hodnu chvilu pockal no co ma prekvapilo zelena sa objavila nie len na prechode na ceste smer centrum ale aj pre elektricky a aj na ceste smer Dubravka. No nie je to uzasne. Takto si spolocnost Siemens predstavuje preferenciu. Zacinam mat skutocne silny pocit, ze v Siemense robi niekto, kto je tvrdy autickar a sabotuje budovanie preferencie, alebo to sabotuje konkurencia.
Re #52713 Emo: To su chuji. Tak ich cielom je mat len 1/3 cestujucich stojacich a na L96 idu kupovat 15m vozidla?! Teraz je 96 narvata, ze sa pomaly nie je kde chytit a co tam pomoze tri metre naviac? Mozno budu tie busy dobre na L22 alebo planovanu linku z DNV cez Devin do mesta(ak vobec nejaka bude), ale tak mali kupit 10 klbakov na L96 a ostatne 15m ked ich uz tak moc chcu. Aj tak ide len o to, aby vyzerali ako moderny podnik, ktory prevadzkuje 15m vozidla a aby mali dalsiu hracku na ktoru si pojdu raz zacas cez vikend zajazdit.
Re #52713 Emo: Kritizovali, lebo nepoznali. Sami sa v auticku vyvazaju a ho-no vedia.
"S riaditeľom DPB na cestách" - hehe, musím sa zasmiať ? predtým Večerník tak útočil na nové linkové vedenie a teraz zistil, že je (až na pár vecí) celkom v pohode.
Dopravný podnik pripravil pre cestujúcu verejnosť v septembri niekoľko zmien Síce viac prestupujeme, ale prepravná kapacita cez mosty v rannej a popoludňajšej špičke sa zvýšila o 13 percent, čo je za hodinu o tisíc prepravených ľudí viac. Stále sú však miesta, kde autobusy, najmä kĺbové a nízkopodlažné chýbajú.
Na minulotýždňovom zasadnutí odklepli mestskí poslanci Dopravnému podniku 200 miliónov korún na nákup nových vozidiel. Konečne! veď naposledy dopravca nakupoval autobusy pred ôsmimi rokmi. "Sú to osemročné vozidlá a mnohé z nich by už potrebovali generálnu kontrolu a opravy" povedal Bronislav weigl z DPB. V sučasnosti je každý deň premávky vypravených 350 autobusov, vň čšina z nich je však už niekoľko rokov "po záruke". Niektoré doprvaca prerobil a teraz "šliapu" na stlačený zemný plyn. "Tender na nákup nových vozidiel by sme mali vyoísať ešte v tomto roku", potvrdil nám riaditeľ DPB Ján Zachar. Približne vo februári by sa mala vybrať víťazná firma, ktorá doprvacovi dodá 22 nízkopodlažných pätnásťmetrových vozidiel. autobusy by sa mali v premávke objaviť začiatkom júla budúceho roku. "Chceme ich použiť na najviac vyťažené linky v Petržalke - vymeniť za nízkokapacitné autobusy", dodal J. Zachar. Pravda, ani nákup 22 vozidiel situáciu v MHD nevyrieši. Dopravný podnik by ich potreboval oveľa viac. ale pre začiatok je to dobré, no nie?
na S-bahn v Kernzone ti platí spiatočný lístok ZSSK už celý tento grafikon.(Síce len na cestu do cieľovej stanice a späť, ale v S-bahn sa lístky necvikajú, takže je neoveriteľné, koľko a kam si sa vozil za deň) Či tam pridajú od decembra aj MHD pochybujem, ale veď uvidíme.
Inak som asi trošku mimo obraz, ale mal som pocit, že pred zástavkou Botanická záhrada sa v smere na Karlovu Ves objavila zbrusu nová indukčná slučka. To je tam dlho? Žeby nakoniec súdruhovia v Zímenze niekde urobili chybu, a ten optický systém začali vymieňať za niečo, čo aj bude reálne fungovať?
Treba rozlišovať PRI trati a NA trati. Obávam sa, že zákaz vstupovania do blízkosti trate nebude ani tak slúžiť na ochranu železnice, ako skôr ako dôvod na naháňanie fotografov osožákmi, pardón, Železničnou políciou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.