Reakcia na: fobust #53025:
ja by som tam tu elektrickovu trat dal radsej na nasyp/estakadu ako do zeme, a to z 2 dovodov:1. blizkost dunaja a mozne problemy so zaplavovanim trate
2. trat v oboch smeroch odtial stupa (hlavne k botanickej, ale aj do karlovej vsi to je od riviery do kopca) a tak nasyp/estakada by na trati eliminovali prevysenia na rozdiel od zahlbenia, ktore by toto zhorsilo (a sklon trate medzi botanickou zahradou a oblukom pri odbocke na devin uz ani teraz nie je najmensi)
fobust
Chcem vidieť ako sa tam dostanú autá idúce z Devína teraz.... Už predtým sa bežne stávalo od toho bočného zjazdu z DD, teraz to možno bude ešte horšie. Oveľa lepším krokom by bolo rozšíriť Karloveskú medzi Lafranconi a odbočkou na Devín o jeden jazdný pruh v každom smere. A celý uzol Molecova aj s odbočkou na Devín riešiť mimúrovňovo - električkovým podjazdom, s podzemnou zastávkou. Keď tam už tak či tak nebude prestup na hrane.