ja by som tam tu elektrickovu trat dal radsej na nasyp/estakadu ako do zeme, a to z 2 dovodov:
1. blizkost dunaja a mozne problemy so zaplavovanim trate
2. trat v oboch smeroch odtial stupa (hlavne k botanickej, ale aj do karlovej vsi to je od riviery do kopca) a tak nasyp/estakada by na trati eliminovali prevysenia na rozdiel od zahlbenia, ktore by toto zhorsilo (a sklon trate medzi botanickou zahradou a oblukom pri odbocke na devin uz ani teraz nie je najmensi)
Chcem vidieť ako sa tam dostanú autá idúce z Devína teraz.... Už predtým sa bežne stávalo od toho bočného zjazdu z DD, teraz to možno bude ešte horšie. Oveľa lepším krokom by bolo rozšíriť Karloveskú medzi Lafranconi a odbočkou na Devín o jeden jazdný pruh v každom smere. A celý uzol Molecova aj s odbočkou na Devín riešiť mimúrovňovo - električkovým podjazdom, s podzemnou zastávkou. Keď tam už tak či tak nebude prestup na hrane.
Mna osobne dorazil pristresok na zastavke Hubeneho smer Kadnarova... Ono nove pristresky schvalujem, len si myslim, ze su potrebnejsie na inych miestach
A si myslíš, že pred rokmi zrušenými linkami 101, 105, 106, 107, 114 atď. nikto necestoval?
Re #53006 d3k0: To zrušenie 83 je navrhnuté Technopolom asi preto, lebo necestuje do Dúbravky.
Re #53004 Technopol: Ďakujem ti za zrušenie 83 veľmi pekne. Po jej zrušení by som totiž mohol ísť na Hodžovo akurát tak 34 okružne cez Račianske mýto, alebo prestupvať na Sokolskej na T-bus z Krámarov s úchvatným (12 a 24 min. intervalom sedlo, víkend 15 a 30 imn.), alebo ísť z domu 207 okružne cez Horský park a Červený kríž. Technopol, prečo chceš iným dodrbať dopravu, len preto, že tak, súdiac z tvojich prípsevkov, spravili tebe??
Dlho sa tu nepísalo o prístreškoch.. V poslednom čase pribudli napr. na Tomášikovej 2x do mesta, 1x z mesta, Herlianskej 2x do mesta, Landererova 1x k Apollu, Mickiewiczovej 1x, Nám. slobody 1x smer Koliba, pribudnú na ASMN 2x zastávka 21... Je určite aj veľa ďalších, len si neviem spmenúť.
zase dalsi podvod...nielen ze sa na molecovej nevytvori prestupny terminal spolocny s elektrickami, ale navyse tam teraz v smere do mesta na zastavke vytvorili taky uzky pasik, ze som zvedavy aky chaos tam bude ked sa tam dovali napratany klbovy trolejbus z DD a vyhodi tam vsetkych cestujucich...ale hlavne ze mame dalsi jazdny pruh pre auta....
L95 - treba vybudovat zastavku Jungmanova.V buducnosti sa tam aj tak planuje uzol. A je to aj nelogicke, ked nosna linka tade len prefrci. DPB by to udajne aj uvital, ale zastavky buduje, mesto. Vyhody su nielen pre obyvatelov dotknutej oblasti, ale rozsiri sa moznost prestupu z L95 na L84 bez straty L83 a zlepsi sa pristup k hlavnej poste (pocul som na to dost kritiky od starsich ludi). Mozno sa casom ukaze, ze bude stacit iba posilnena a predlzena L84. Btw, ked je malo klbakov, tak preco sa nezoberu tam, kde je subeh z elektickou (napr. dubravka-a casto tam chodim-nepotrebuje obe L34 aj L83)? Okrem toho, na L95 by sa mali vybudovat pristresky a ostrovceky lebo niekde chybaju. Nezabudajme, ze pre Petrzalcanov je L95 nahrada chybajucej (večne?) elektricky, tak maju pravo aspon na pristresky a logicky umiestnene zastavky 95ky.
ad odbocenie: a co tak urobit zjazd z mosta Apollo ako vedlajsiu cestu a z Pristavneho ako hlavnu. Lavy pruh z mosta Apollo by mal stale volnu cestu v priamom smere, pri odboceni doprava by daval prednost.
ad 78: ked uz, tak urobit posilu k 95
ad 84: a to uz naco? Linka 88 je ovela vyhodnejsia - je z nej prestup na 83, 92 aj 95 na hrane, navyse v tomto smere ma 88 rano rezervu v kapacite.
Tym ze 78 nahradi 84 v useku Farskeho - Ovsiste sa nevyriesi problem prebiehania ludi medzi 95 a 84/99 (resp. potom 78/99).
Skor by som sa prihovaral za spickovu linku Safko - Ovsiste na ukor kapacity 95. 95 z 3/7.5/4 na 4/7.5/6, nova linka ten zvysok.
No a uz si u povodnej 83 Vazkari by urcite nesuhlasili so zrusenim spoja do skoly, zase by len boli protesty Treba si vybrat mensie zlo z pohladu vsetkych stran...
stratu okolo muchovho námestia v km doženiem na useku čo som napísal , a ovsiste má smer zochova teda L84 predsa
L34 83 84 je zvláštny prípad kedže 83 robí celu trať 84 prvu polovicu 34 druhupolovicu trate 83 a tak ma teda napadlo že tak spraviť L 83 Pri kríži - Patronka - Nám.hraničiarov . ovsiste a zrušiť L 84 a 34
no pokial viem tak cesta medzi technopolom a tupopleovovou zahrňa aj prechod cez chorvácke rameno a ten sa chystali prebudovať čo sa nedeje z nedostatku financií takže možno preto sa nedej ani usek cesty
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe