Pani, je to vazne pozitivne, najma ked mi niekto nehovori prilis casto do tyzdna "opat naskoro".
Ale predsa sa len zvolebnievalo a zvolebnieva... Maju to holt dobre naplanovane. Uz sa tesim na nove pozitivne prekvapka o 4 roky... ?
Ale caka nas Einsteinka, Tunel pod Sitinou a nabrezie...
Len neviem kam to pojde s tou zivelnou vystavbou tych architektonickych skvostov, ktore mozno prirovnat k defloracii tohto mesta.
tam to moze ovplyvnit to ze po prazdninach pribudol most a trocha sa pomenili trasy aut, ale napriklad u nas na sidlisku su v rannej spicke zacpy stale rovnake ako pred prazdninami (akurat v piatok akosi neboli a aj trolejbus bol citelne prazdnejsi, zeby prazdniny ? )
v podstate sa nem myslienky o tej estakade uberaju rovnakym smerom.
A co sa tych aut tyka, spominam si na ranne peklo pred prazdninami a myslim, ze sa to decentne ukludnilo.
Len vzhladom na skutocnost, ze najvacsi problem pri mojom rannom cestovani bola krizovatka MN - Dostojevskeho rad, ktora sa pekne odocpala, som mozno trochu subjektivny.
Ale vazne mam pocit, ze tych aut je v meste menej...
za to ze petrzalski debilni poslanci to chcu na estakade za to ja nemozem a je to (z tych navrhovanych) to najhorsie mozne riesenie... (a s tym suhlasim ze toto by to sidlisko opticky hnusne predelilo...)
podla mna optimalne riesenie je zapustit tu trat (s vynimkou useku stary most - farskeho) mierne pod uroven terenu a krizujuce cesty trochu dvihnut, cim sa dosiahne mimourovnove krizovanie, svahy zvazujuce sa k trati spevnit vysadbou stromov ktore spolu so zahlbenim maju zaroven aj dobry odhlucnovaci efekt...
Jeden z architektov sa vyjadroval na anti mestotvorne riesenie radialy. Ak si videl graficke studie, mozes si urobit obraz o tom ako to bude fungovat. Co je pod zjazdami zo vsetkych mostov do Petrzalky ? Bezpecne miesto na vecernu prechadzku ?
Predstavitel DP sa vyjadril o 7 % naraste (!) predaja cestovnych listkov po zdrazeni pohonnych hmot. By the way sa da tomu verit vzhladom na neuveritelne posilovanie rannych odchodov spojov.
je trochu pravda, ze bose deti s celou osadou vitaju prichodzi autobus... Je to trochu drsne, ale oproti takym juznoamerickym predmestiam je Lieskovec OK. Je pravda, ze som sa na chvilu necitil ako v BA.
Ja by som povedal, , že ak by mali super starostlivosť prízančnú pre DPB tak by hnili akurát tak vo vozovni, ak by pravda DPB neuplatil nejakých úradníkov.
Včera som si vyskúšal obávaný Lieskovec. Na MiU Podunajské Biskupice to vyzeralo ešte dosť bezpečne, dokonca prišiel 3532-79, takže to bolo uplne cool. Za BauMaxom na Lieskovskej to už išlo dole vodou... Ešte že sa autobus na Lieskovci (to, že tam neparkuje má určite svoje opodstatnenie) otočil a šiel hneď späť. Potom sme to s Pajdom bezpečne hodili rotation po Dolných honoch až na Čiližskú. Nabuduúce vyskúšame adrenalínový Ketelec a Štátne lesy. ? ? ?
iste, ekonomicke dovody su tu stale, ale v tomto meste to s ekonomickou situaciou obyvatelov nie je zas az tak zufale ako napriklad na vychode, takze spoliehat sa na to ze auticok nepribudne lebo ludia na ne a na ich prevadzku nebudu mat je dost nevhodne...
10 minut som miesto na zaparkovanie v meste este nikdy nehladal, vzdy som sa upratal niekde pobliz toho kam so siel (aj v najuzsom centre mesta) do max. 2 - 3 minut; dochadzkova doba na nastupnu zastavku a z vystupnej zastavky je zriedkakedy kratsia ako toto znevyhodnenie na hladanie parkovania a to este musis mat po svojej ceste priamy spoj, lebo inac ta okrem tych 10 minut co sa vozidlo zdrzi na zastavkach a pod. ukrati o dalsich 10 a viac minut aj prestupovanie...
neludsky rozdelena petrzalka kolajovou radialou ? no ja neviem o tom zeby radiala spravila nepriechodny predel na rozdiel od napriklad takeho vodneho ramena... (alebo to planujes preventivne zasypat ? )
Z ekonomickeho pohladu je autobus horsi.
Z ekologickeho pohladu taktiez.
Bezpecnost... na diskusiu, ale asi je elektricka na tom lepsie.
Komfort - jednoznacne kolajove vozidla.
Zivotnost detto.
re si: vzhladom na to, ze benzin bude o par rokov stat vela peniazkov (napriek tomu, ze sa vacsina europskych polnohospodarskych ploch zmeni na vyrobnu biomasy na vyrobu paliv) a mesto bude neuveritelne presytene autami... Videl by som to na narast na obidvoch frontoch. Cestovat MHD je v BA viac menej ekonomickou otazkou a nie ako pises casovou. Niekde na druhom mieste je komfort. (subjektivne a individualne) Chces povedat, ze rozdiel 10 minut, ked hladas miesto na parkovanie rovnaky cas je dovod ?
Druha vec je, ze aj ked sa to postavi, tak ako velkolepo zamyslaju, do sirokorozchodnej elektricky sa zavedie vznasadlo na linke Gabcikovo - Devin a Ikarus 415 bude vystaveny v novom dopravnom muzeu v Zahorskej Bystrici.
Z toho vyplyva, ze NELUDSKY rozdelena Petrzalka dalsou ozrutnou kolajovou radialou je hlupost. Polovicamesta sa podkope a druha polovica zodvihne.
A mozno do tej doby opat niekto zbombarduje Slovnaft a niekto mudry ho presunie 5 km za Samorin.
No v zápche áno, ale ak nie je zápcha, tak až na niektoré výnimočné úseky je to buď rovnako rýchle, alebo autobus rýchlejší (nemá výhybky, rýchlejšie prebieha nástup/výstup a podobne..) V BA preferujem autobus pred električkou...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA