s tým, ze na 96 su ubohe autobusy suhlasim. Z 88 na 68 na Lachovej prestupujem kazdy den a vzdy sa tam okolo trepe nejaky srot typu 2146, alebo podobne...
to som netvrdila ja, sorry! ale necitala som ani jedno ani druhe, len som sa nechala prekvapit a dufala som ze to nejako pojde aj po zmenach, nebudem predsa pindat na novy system MHD ked este neviem ako to bude fungovat, lenze teraz to uz viem:o(
no to je fakt, agresivita je vseobecne rozsirena, myslim ze nie len soferi ale aj cestujuci si vedia pekne nabryzgat, vsetci sme z toho nervozni - a ako!, ale nejako sa do prace dostat musime, ja bohuzial nemam auto, tak mi nic ine nezostava, jedine preplavat Dunaj - ale to snad DP dosiahnut nechcel. Viem si predstavit ze je nedostatok soferov, nedostatok busov a vacsina z toho su sko vravis "vraky" ale tym ze sa par (aspon 5) klinovych busov vymeni s malymi busmi sa celkova situacia nezhorsi, len sa rozlozi zatazenie busov, tie nase ubohe 96-ky sotva drzia pohromade a ked maju byt niekolkokrat denne takto predimenzovane, tak dlho nevydrzia, co bude potom s nimi aj s nami?
"Po novembrovom dokončení opráv štyroch kĺbových autobusov sa zase plánuje vyjsť s nimi v ústrety nespokojným cestujúcim na linke č. 96." Ktore su to vozy?
vazne??? som dost prekvapkana! alebo skor sokovana! trasu Lachova - Pristavny most povodne obsluhovali 3 klbove busy (68, 86 a 96) a boli dost vytazene! a nikto neratal s nahradnou linkou 96? tak neviem ci mam pochvalit autora celeho projektu:o) asi ho chvalit nebudem. Ale myslim, ze niektorym linkam by neublizilo, keby z nich stiahli niektore klbove busy a vymenili ich za male 96-ky, ako docasne riesenie by to postacilo, a netreba sa vyhovarat na nedostatok penazi na kupu novych busov, az taki narocni nie sme, fakt!
Obavam sa ze ich realizacia si vyzaduje tych cca 8 autobusov s vodicmi. Velmi jednoducho sa da na zaklade zivnotnosti a poctu vozidiel vypocitat kolko ich rocne potrebujeme, aby sa nam kontinualne obnovoval vozovy park. Ked som to naposledy ratal, tak to vychadzalo cca na 25 klbovych a 15 solo autobusov rocne. Za poslednych sedem rokov neboli zakupene ziadne klbove autobuy, cize 25 x 7 rovna sa 175. Odkial ma DPB tie vozidla zobrat, ked mesto kasle na obnovu vozoveho parku? Odpisy starych vodizidiel sa nedaju v dnesnej dobe pouzit na nakup novych, totiz nove su ovela drahsie, cena vozidiel neustale stupa, takze treba najst iny sposob financovania verejnej osobnej dopravy. A toto sa netyka iba Bratsilavy. Kazdopadne treba najskor legislativne zmeny, zakon o MHD. Je to na velmi dlhu odbornu diskusiu.
Dalsia vec je nedostatok vodicov v divizii autobusy. Teraz ruku na srdce, isli by ste to robit? Jazdit s vrakom, mat pri tom zodpovednost za stovky zivotov, denne po bratislavskych cestach plnych agresivnych vodicov, pocuvat nadavky od cestujucich, casto na veci, za ktore absolutne nemozete a ani ich nemate ako ovplyvnit? Divizia autobusy ma velikanske problemy, vacsie ako si ludia vedia predstavit. A tuto zimu nam vazne hrozi kolaps a to nezartujem.
hlavne treba si uvedomit, ze v novom navrhu sa s L96 vobec nepocitalo, preto na nu uz neostali autobusy....ked chce niekto dalsiu linku, mal by najprv zabezpecit aj nove autobusy....
"Všetko sú to zmeny kozmetického charakteru, ku ktorým sa dalo pristúpiť bez toho, aby sme potrebovali viac vozidiel. Tie totiž nemáme, rovnako ako peniaze na nové," naznačil najväčší súčasný problém Dopravného podniku Weigl. Zopakoval pritom, že za posledných sedem rokov napríklad do vozovní nepribudol žiadny kĺbový autobus.
"Tie staré postupne dožívajú, a keď počítame, že ročne treba kvôli životnosti vozidiel obnoviť najmenej desatinu vozového parku (približne 450 autobusov, pozn. redakcie) - či už opravou alebo nákupom nových, potrebovali by sme na to okolo 280 miliónov korún," vysvetlil.
Dik moc, zatial vsak nevidim a hlavne necitim riesenie nasho problemu. Ze vraj nie su peniaze - hmmm, ale slubovalo sa daco v tom zmysle, ze sa cestovne poriadky budu menit podla POTREBY cestujucich a teraz plati, ze na tieto zmeny nie su peniaze? hmmm, skvele, to nam moc nepomoze. Mimochodom, myslela som ze zmeny MHD v Petrzalke maju priniest obrovske uspory, ale teraz to vyzera ze DP je na tom s financiami este horsie??? Kde sa potom stala chyba?
\"Po novembrovom dokončení opráv štyroch kĺbových autobusov sa zase plánuje vyjsť s nimi v ústrety nespokojným cestujúcim na linke č. 96.\" Neviem sa dockat. Tie 4 klbove busy doplnia park 96-iek alebo nahradia male busy??? Keby to pomohlo aspo ciastocne, tak to by bolo SUPER! Dufam ze sa potom pomestia na obratisko! Ja som viac nestastna ako nespokojna cestujuca, a urcite nie som sama. Nechcem aby to vyzeralo ze mi vadi cestovat v \"plnom\" autobuse - momentalne slova \"plny autobus\" predstavuju pre mna cestovanie v \"ludskych podmienkach\" - cestujuci na trase Lachova - Pristavny most vedia o com hovorim, ale fakt mi dost vadi cestovat v autobuse preplnenom na prasknutie (pocula som uz slovo dobytcaky), ked sa na mna lepi dalsich 6 cudzich ludi a miest na drzanie je pri tom mnozstve ludi zalostne malo, clovek ma fakt problem udrzat vlastnu rovnovahu a udrzat dalsich par ludi ktori sa na neho v zakrutach valaju; alebo moznost \"vobec necestovat\" ked jeden spoj vynecha - skuste prosim napchat ludi z jednej prepchatej 96-ky do dalsich prepchatych busov, kde sa s tazkostami natlaci max. 5-10 ludi, ved tolko ludi nepoberie ani dalsich 5 autobusov! A co sa bude diat v snehu a poladovici? Som fakt zvedava.
\"peniaze by Dopravný podnik nevyhnutne potreboval, aby mohol zhustiť ranné intervaly na linkách č. 92 a 96\" - to znie teda fakt beznadejne. Zatial mozem iba poprosit soferov linky 96 aby v zimnych mesiacoch !!!PROSIM!!! nekurili (max. na nastupisti, kym sa autobus naplni), clovek naobliekany v zimnej bunde a stlaceny medzi ostatnymi cestujucimi ma dost problem sam so svojim telesnym teplom, rozopnut sa neda, a ak sa to aj podari tak to v tom stisku ani pri otvorenych oknach moc nepomoze. PROSIM poponahlajte sa a urobte uz daco, aby sme aj my mohli cestovat ako ludia!
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Obavam sa ze ich realizacia si vyzaduje tych cca 8 autobusov s vodicmi. Velmi jednoducho sa da na zaklade zivnotnosti a poctu vozidiel vypocitat kolko ich rocne potrebujeme, aby sa nam kontinualne obnovoval vozovy park. Ked som to naposledy ratal, tak to vychadzalo cca na 25 klbovych a 15 solo autobusov rocne. Za poslednych sedem rokov neboli zakupene ziadne klbove autobuy, cize 25 x 7 rovna sa 175. Odkial ma DPB tie vozidla zobrat, ked mesto kasle na obnovu vozoveho parku? Odpisy starych vodizidiel sa nedaju v dnesnej dobe pouzit na nakup novych, totiz nove su ovela drahsie, cena vozidiel neustale stupa, takze treba najst iny sposob financovania verejnej osobnej dopravy. A toto sa netyka iba Bratsilavy. Kazdopadne treba najskor legislativne zmeny, zakon o MHD. Je to na velmi dlhu odbornu diskusiu.
Dalsia vec je nedostatok vodicov v divizii autobusy. Teraz ruku na srdce, isli by ste to robit? Jazdit s vrakom, mat pri tom zodpovednost za stovky zivotov, denne po bratislavskych cestach plnych agresivnych vodicov, pocuvat nadavky od cestujucich, casto na veci, za ktore absolutne nemozete a ani ich nemate ako ovplyvnit? Divizia autobusy ma velikanske problemy, vacsie ako si ludia vedia predstavit. A tuto zimu nam vazne hrozi kolaps a to nezartujem.