Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #51494:
Občan, nebuďte nedôtklivý ? . Všetko bolo objasnené. Starý Most Červenej Armády netreba zachovávať pre IGK a keď, tak len jeden pruh bezkolízne s električkami. Železničná časť mosta SAMOZREJME je využiteľná, je novšia a v lepšom stave ako cestná, lenže nejaký odporník je proti, bo by sa tam v prípade nejakej katastrofickej nehody nedostali záchranné vozidlá...
Reakcia na: BigMac #51507:
Čo myslia? To som nepísal ja
tusim sa v Tvojich prispevkoch zacina prejavovat pricaste pouzivanie IGK, kua som volajaky pohorseny... Ale k veci: slo by to uplne bezkolizne a jedine zabezpecovacie zaridenie, co na to potrebujes, je len kus betonu, ktory fyzicky oddeli IGK pruh od telesa elektricky. Mostovky beztak potrebujes vymenit za nove a piliere sa tak, ci tak betonovat budu. Moznosti je viac
v principe mas uplnu pravdu. Mesto je Petrzalke dlzne napojenie na tbusy a tramvaje. Ale mala podotazka: Ocakavas, ze tbusy tak, ako su navrhnute, na Dlhacoch nieco z hladiska dopravy a prepravy vyriesia? Z hladiska prepravy ciastocne, mierny narast kapacity (sola nahradia klobasy). Z hladiska dopravy prd (pretoze pavuk stoji v zapche rovnako ako fosilbus). TT DD nie je nic ine, ako ekologickejsia nahrada sucasneho autobusu. Ale predvolebny slub bude (mozno) splneny...
Reakcia na: Sommelier #51500:
Dakujem za nazor, nove korzo beriem v potaz. (Ale ten dalsi most sa postavi za X rokov, nie v nejakom dohladne, to ti je dufam jasne.)
odpoviem Ti protiotazkou: -k akemu datumu ocakavas prevadzku NDS v relaciach do Dunajskej Stredy a Budmeric (a kde si prisiel prave k Budmericiam)? -aku silnu frekvenciu cestujucich ocakavas v uvedenych relaciach? -aka je kapacita velkokapacitneho vozidla?
je to bieda, do 95-ky sa na safku sa najma vo vecernych hodinach (17:00 az 20:00) neda dostat. Navrh obmedzit ostatne linky, posilnit 95
na strankach DPB nejako zaostava rubrika stalo sa ?
Kua! To sa ale pajsle, co kubik vzducha naraz pojmu! To nielen ja astmaticke dieta zavidim. I vrcholove sportovce by zavideli!!! S tym uz aj spalovaci motor nastartujes... 😃
Re#51457, S499.1023: NEMÉRTEM! Ale mozno sa jedna o subor kryptogramov... ved co keby ich nahodou citali aj cestujuci a nasledne na to ich zneuzili proti Spolocnosti, ha? Ozaj, nevies niekde splasit tabulku na desifrovanie tychto dysgrafickych nezmyslov do reci slovenskej?
Re#51458, petert: ajhla! Dostali sme sa az k predpisom o zeleznicnej doprave. Tak, terazky pevne uchop klavesnicu a pekne nam tu opis svoj vykaz o skuskach a pekne nam ho prepis. Vsak vies, ako vyzera taka tabulka, vsakano? Datum - skuska - vysledok - meno skusajuceho...
Reakcia na: Sommelier #51502:
je to pravda, ja byvam na DD kde sa plne mozu predviest vsetky autobusy..Karosa is shit hlavne pri jazde do kopca a Tam busy tam jazdia skoro stale len cez vykend jazdia CNG a je v nich skoro vzdy citit kopec plynu.... ☠ ☠ ☠
Reakcia na: BigMac #51501:
bude to lepsie ako to je dnes. Adresnejsie, volnejsie a debatnejsie. Nemozeme to zmenit za par rokov. A ked to zmenime, pride europsky pseudosocializmus s globalizacnou tendenciou a sme tam kde sme boli, len ten pristup bude mozno trochu iny.
Reakcia na: TeBeCe #51499:
trojstupnova prevodovka s motorom man... Je to tam nejak tak nesikovne dane, v lacnej a rychlej slovensko-slovinskej strategii, ze sa nenormalne prehrievaju. Zrychlenie tamov je najlepsie zo vsetkych busov, ale obcas si vypyta svoju dan...
Ak namam pravdu opravte ma, niesom autobusomechanik... ?
Re#51461, petert: iste, potrebujeme dalsiu spolocnost, ktora si bude vraviet zeleznicny operator. Preco? Predsa sa potrebuju zahojit dalsi topmanagori a vzniknu nam tu dalsie mestsko-zelezniciarske odbory, ktore budu okradat svojich clenov vyberanim prispevkov a vydierat pripadnych platiacich zakaznikov hrozbami strajku. A prirodzene zriadovatelom bude MDPaT, aby existoval legalny tunel, ktorym potecu peniazky zo statneho rozpoctu na ucty firiem, co vyhrali tender...
Reakcia na: Papyr #51494:
tvoj napad sa mi nepozdava, pretoze na tom moste auta nemaju co robit nielen z dovodu nejakej saliny.
Bude sa rozsirovat Petrzalske korzo... Nemusim hovorit, ze z mosta by teoreticky mohla byt vcelku pekna promenada na jeho druhej polovici.
Medzi Apollo a Lafranconi sa aj tak este jeden most stavat bude. Cim skor tym lepsie. A brzdit to zase tym, ze stary pomoze je opat masochizmus.
A keby zajtra vylucili dopravu z POLOVICE namestia SNP, Dunajskej, Gorkeho a Rajskej tiez by sa nic nestalo.
Reakcia na: Sommelier #51498:
ale preco vyhoreli? to nie je ani najmensia vina tych autobusov. hladat treba inde...
Reakcia na: TeBeCe #51493:
pozor na Tambusy. Su to velmi dobre vozy, ale aspon 15 ich vyhjorelo pocas prevadzky, takze zase ber ich s rezervou.
Vzhladom na to, ze CNG drak je totalny shit, sa nic ine ani nedalo cakat. Sa divim, ze este ziadny klbak koli uniku plynu v klbe neprekrocil povolenu rychlost pomocou tlakovej vlny.
A za tie vyhodene peniaze sme mohli mat aspon 20 fungl novych.
Reakcia na: BigMac #51496:
o com sa keca? ❓ ❓ ❓
Re#51462, papuca: plny suhlas. Nejde totiz o nic ine, ako o choromyselne vyplody modrogumneho dysgrafickeho debila, ktory sa naucil pisat nezmysly. Pozna par terminov, 2x videl zeleznicnu prevadzku a raz tym dokonca aj cestoval z BA-hl.st do RD BA-hl, kde terazky cerpa rozumy, aby nam ich tu prezentoval.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.