a] je to napad vychadzajuci z neznalosti miesta, a miestnej frekvencie dopravy, za co som sa dopredu ospravedlnil, tak na mna nepi.cuj, slusnejsie sa uz opytat nedalo, pi.cuj si na tych, co tvrdia hovadiny vehementne a nedaju sa poucit,
b] tesne po prichode na petrzalsky breh by ta elektricka aj tak zmizla z cesty pre IGK a nabehla by na svoje vlastne vyhradene teleso, k comu jej dopomahaj semafor,
c] most sa da v smere do Petrzalky udrziavat semaformi volny tak, ako sa udrziava volny Strahovsky tunel, cize IGK a rychlodraha KLUDNE mozu koexistovat na tomto 800 m dlhom useku,
d] pocital som s fyzickou zabranou oddelujucou pravu a lavu polovicu vozovky, aby IGK nemohli vystrcit nos zo svojho pruhu, takou, aka je napriklad na Narodni tride,
e] obavas sa kolizii, a myslis si, ze ak nastane havaria na Safarikovom namesti, ze to nevyradi z prevadzky celu milenu rychlodrahu? Vyradi, pretoze zaustenie rychlodrahy bude normalnou krizovatkou v mieste, kade budu aj nadalej jazdit IGK (Safarikovo nam.)
f] v prvom rade a HLAVNE mi slo o odpoved na otazku, ci je pozostatok po tratovom zvrsku vlaku vobec vyuzitelny pre elinu smer stare mesto, alebo nie, a nie o to, ze som *****, lebo strkam IGK do drahy rychlodraznej elektricke. Slo mi len a vylucne o to, zachovat Stary most pre IGK a ZAROVEN na nom umoznit bezproblematicky prejazd rychlodrahy.
Chce niekto tvrdit, ze generalne opravy trolejbusovych a autobusovych vrakov (cest opravam elektriciek) a ich prestavba je efektivna ???
To je vhodne kezde 4 roky niecomu menit motor a podlahu so svetlami za 5 milionov. Banda kretenska.
Re#51453, petert: o rozsirovani, predlzovani a rozsirovani ostrovcekov Ti tu uz ktosi odpisal. Ja sa popytam na ine: kam pod zem, kam zvysit? To ako nasyp do mesta, alebo ako..? A este jedna drobnost: akou prevadzkovou rychlostou by ta Tvoja vlakotramvaj jazdil v meste? Aka by bola z tejto rychlosti jej zabrzdna vdzialenost? Aspon 270km/h aby to nebolo pomale? A zastavi to na 54 metroch, aby to bolo dostatocne bezpecne pre mestsku dopravu, vsak?
Re#51453, petert: Pomala elektricka? Definuj! Pre Tvoju informaciu: taka pomala elektricka na L-12 dosahuje vyssiu cestovnu rychlost ako tri stvrtiny Os vlakov Zlocineckej a.s na tratiach ZSR, tak co tu zas trepes za nezmysly?
Re#51453, petert: na vystavbu nosneho systemu treba LEN PENIAZE? Ano, aspon raz mas pravdu, ale to uz vieme velmi dlho, len si nam zabudol povedat,odkial ich mame vziat? Z Tvojej vkladnej knizky?
Re#51453, petert: co to znamena zabezpecit a rozbocit navestidlom? Pokial ma pamät neklame, tak sa zabezpecuje zabezpecovacim zariadenim, navesti sa navestidlom a odbocit sa da na vyhybke, co su vsak tri rozne, diametralne odlisne nazvy a pojem. To by na tom navestidle malo svietit co, 80km/h a gule niekam???
jedna elinarka vcera bola haluznaa siel som z kamenneho na mariansku v uplne narvanej t6a5 linka 11 a zrazu isla taka babka a vodicka vystupila zo stanovista zacala ludi prostrednictvom mna rvat do voza....samozrejme ze tlacila do mna....ja ze "kluuuud" tym provokatyvnym tonom jak to viem len ja....a ona este aj drzy budes ? ? ? ? ?
Takže vieš, že sa niečo stalo, ale vlastne nevieš čo. Zaujímavé. Každopádne by som rád vedel čo, keďže som bol na dispečerskom fóre menovaný takou formou, ako keby sa niečo stalo v súvislosti so mnou. O ničom však neviem. Prosím vysvetliť napr. na ICQ, tu na fóre to zaiste nikoho zaujímať nebude.
Hehe, ja som pre zmenu dnes isiel do prace MHD. Ked mi ta 98 uz jazdi tak casto. ? Ale vadi mi ze 70, na ktoru prestupujem, ma stale v spicke 12 minutovy interval, takze sice mam jednu systemovu linku, ale nie druhu. Myslim, a teraz pisem rydzo subjektivne, ze 70 by mala mat interval 8, pripadne 6 minut v spicke a mala by byt obsluhovana solami, tie klbaky sa zaiste zidu inde, napr. na 96. Predtym nez ma tu roznesete, tak toto je vysoko neodborny a subjektivny navrh, tak ho berte s rezervou. ?
Z toho vyplyva len jedno….
Z technickeho hladiska nebude zo sucastnych elektrickovych trati a z nadstavieb elektrickovych trati nosny dopravny system, ako to niektori tvrdia. A ked nebude ani zo zeleznicnych trati… sme proste tam kde sme boli, iba tych reci pre volicov je akosi viac.
Len ma vytacaju elekricko optimisti…
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr
b] tesne po prichode na petrzalsky breh by ta elektricka aj tak zmizla z cesty pre IGK a nabehla by na svoje vlastne vyhradene teleso, k comu jej dopomahaj semafor,
c] most sa da v smere do Petrzalky udrziavat semaformi volny tak, ako sa udrziava volny Strahovsky tunel, cize IGK a rychlodraha KLUDNE mozu koexistovat na tomto 800 m dlhom useku,
d] pocital som s fyzickou zabranou oddelujucou pravu a lavu polovicu vozovky, aby IGK nemohli vystrcit nos zo svojho pruhu, takou, aka je napriklad na Narodni tride,
e] obavas sa kolizii, a myslis si, ze ak nastane havaria na Safarikovom namesti, ze to nevyradi z prevadzky celu milenu rychlodrahu? Vyradi, pretoze zaustenie rychlodrahy bude normalnou krizovatkou v mieste, kade budu aj nadalej jazdit IGK (Safarikovo nam.)
f] v prvom rade a HLAVNE mi slo o odpoved na otazku, ci je pozostatok po tratovom zvrsku vlaku vobec vyuzitelny pre elinu smer stare mesto, alebo nie, a nie o to, ze som *****, lebo strkam IGK do drahy rychlodraznej elektricke. Slo mi len a vylucne o to, zachovat Stary most pre IGK a ZAROVEN na nom umoznit bezproblematicky prejazd rychlodrahy.