pozor na Tambusy. Su to velmi dobre vozy, ale aspon 15 ich vyhjorelo pocas prevadzky, takze zase ber ich s rezervou.
Vzhladom na to, ze CNG drak je totalny shit, sa nic ine ani nedalo cakat. Sa divim, ze este ziadny klbak koli uniku plynu v klbe neprekrocil povolenu rychlost pomocou tlakovej vlny.
A za tie vyhodene peniaze sme mohli mat aspon 20 fungl novych.
Re#51462, papuca: plny suhlas. Nejde totiz o nic ine, ako o choromyselne vyplody modrogumneho dysgrafickeho debila, ktory sa naucil pisat nezmysly. Pozna par terminov, 2x videl zeleznicnu prevadzku a raz tym dokonca aj cestoval z BA-hl.st do RD BA-hl, kde terazky cerpa rozumy, aby nam ich tu prezentoval.
Re#51467, petert: ake 3h do Pezinka? Odkial? Z Wiener Neustatu? Cim nahradit sukafony r. 809 - 812? Cim konkretne? Cim konkretne nahradit "tazke supravy"? GTWeckami zo ZOS Vrutky? Za ake peniaze (konkretne) to kupit? Alebo deblokacia ruskeho dlhu marfusou?
a] je to napad vychadzajuci z neznalosti miesta, a miestnej frekvencie dopravy, za co som sa dopredu ospravedlnil, tak na mna nepi.cuj, slusnejsie sa uz opytat nedalo, pi.cuj si na tych, co tvrdia hovadiny vehementne a nedaju sa poucit,
b] tesne po prichode na petrzalsky breh by ta elektricka aj tak zmizla z cesty pre IGK a nabehla by na svoje vlastne vyhradene teleso, k comu jej dopomahaj semafor,
c] most sa da v smere do Petrzalky udrziavat semaformi volny tak, ako sa udrziava volny Strahovsky tunel, cize IGK a rychlodraha KLUDNE mozu koexistovat na tomto 800 m dlhom useku,
d] pocital som s fyzickou zabranou oddelujucou pravu a lavu polovicu vozovky, aby IGK nemohli vystrcit nos zo svojho pruhu, takou, aka je napriklad na Narodni tride,
e] obavas sa kolizii, a myslis si, ze ak nastane havaria na Safarikovom namesti, ze to nevyradi z prevadzky celu milenu rychlodrahu? Vyradi, pretoze zaustenie rychlodrahy bude normalnou krizovatkou v mieste, kade budu aj nadalej jazdit IGK (Safarikovo nam.)
f] v prvom rade a HLAVNE mi slo o odpoved na otazku, ci je pozostatok po tratovom zvrsku vlaku vobec vyuzitelny pre elinu smer stare mesto, alebo nie, a nie o to, ze som *****, lebo strkam IGK do drahy rychlodraznej elektricke. Slo mi len a vylucne o to, zachovat Stary most pre IGK a ZAROVEN na nom umoznit bezproblematicky prejazd rychlodrahy.
Chce niekto tvrdit, ze generalne opravy trolejbusovych a autobusovych vrakov (cest opravam elektriciek) a ich prestavba je efektivna ???
To je vhodne kezde 4 roky niecomu menit motor a podlahu so svetlami za 5 milionov. Banda kretenska.
Re#51453, petert: o rozsirovani, predlzovani a rozsirovani ostrovcekov Ti tu uz ktosi odpisal. Ja sa popytam na ine: kam pod zem, kam zvysit? To ako nasyp do mesta, alebo ako..? A este jedna drobnost: akou prevadzkovou rychlostou by ta Tvoja vlakotramvaj jazdil v meste? Aka by bola z tejto rychlosti jej zabrzdna vdzialenost? Aspon 270km/h aby to nebolo pomale? A zastavi to na 54 metroch, aby to bolo dostatocne bezpecne pre mestsku dopravu, vsak?
Re#51453, petert: Pomala elektricka? Definuj! Pre Tvoju informaciu: taka pomala elektricka na L-12 dosahuje vyssiu cestovnu rychlost ako tri stvrtiny Os vlakov Zlocineckej a.s na tratiach ZSR, tak co tu zas trepes za nezmysly?
Re#51453, petert: na vystavbu nosneho systemu treba LEN PENIAZE? Ano, aspon raz mas pravdu, ale to uz vieme velmi dlho, len si nam zabudol povedat,odkial ich mame vziat? Z Tvojej vkladnej knizky?
Re#51453, petert: co to znamena zabezpecit a rozbocit navestidlom? Pokial ma pamät neklame, tak sa zabezpecuje zabezpecovacim zariadenim, navesti sa navestidlom a odbocit sa da na vyhybke, co su vsak tri rozne, diametralne odlisne nazvy a pojem. To by na tom navestidle malo svietit co, 80km/h a gule niekam???
jedna elinarka vcera bola haluznaa siel som z kamenneho na mariansku v uplne narvanej t6a5 linka 11 a zrazu isla taka babka a vodicka vystupila zo stanovista zacala ludi prostrednictvom mna rvat do voza....samozrejme ze tlacila do mna....ja ze "kluuuud" tym provokatyvnym tonom jak to viem len ja....a ona este aj drzy budes ? ? ? ? ?
Papyr
b] tesne po prichode na petrzalsky breh by ta elektricka aj tak zmizla z cesty pre IGK a nabehla by na svoje vlastne vyhradene teleso, k comu jej dopomahaj semafor,
c] most sa da v smere do Petrzalky udrziavat semaformi volny tak, ako sa udrziava volny Strahovsky tunel, cize IGK a rychlodraha KLUDNE mozu koexistovat na tomto 800 m dlhom useku,
d] pocital som s fyzickou zabranou oddelujucou pravu a lavu polovicu vozovky, aby IGK nemohli vystrcit nos zo svojho pruhu, takou, aka je napriklad na Narodni tride,
e] obavas sa kolizii, a myslis si, ze ak nastane havaria na Safarikovom namesti, ze to nevyradi z prevadzky celu milenu rychlodrahu? Vyradi, pretoze zaustenie rychlodrahy bude normalnou krizovatkou v mieste, kade budu aj nadalej jazdit IGK (Safarikovo nam.)
f] v prvom rade a HLAVNE mi slo o odpoved na otazku, ci je pozostatok po tratovom zvrsku vlaku vobec vyuzitelny pre elinu smer stare mesto, alebo nie, a nie o to, ze som *****, lebo strkam IGK do drahy rychlodraznej elektricke. Slo mi len a vylucne o to, zachovat Stary most pre IGK a ZAROVEN na nom umoznit bezproblematicky prejazd rychlodrahy.