Na druhej strane sa divim, preco v Mnichove odstavuju supravy metra prevazne vonku (Frottmaning a Neuperlach Sud), pricom postavit aspon aku-taku strechu nad tym by bol mizivy naklad oproti razeniu tunelov a kadecomu inemu, a znizili by sa naklady na regeneraciu laku vozov.
Ale treba povedat, ze napriek tomu ani jeden z tych 35-rocnych vagonov neprejavuje znamky hrdze...
Heh, musim sa smiat Nehovoril som nic na nikoho adresu, bolo to uplne vseobecne, adresovane casti substratu, ktora sa "nevie" z Lucanky dostat na Zochovu. A take podobne navrhy zmien tu boli od viacerrych, cize ani toto sa nevztahovalo na konkretnu osobu. Ale ako sa vravi - trafena hus zagagala ?
A co sa argumentov tyka - uz ti to raz napisal Spectre, tak ho len zopakujem - nema zmysel argumentovat s nekompletnou mnozinou informacii. To je asi ako keby si povedal, ze je lepsie teplu a studenu vodu tahat v jednej trubke a len to kdesi rozdelovat, pretoze jedna trubka vyjde predsa lacnejsie ako dve Howgh.
To seno si vyprosim - to mozem aj na tvoju adresu potom povedat. To vies - myslim, ze som pouzil uz dost argumentov na L59, L99. Chceli ste po mne argumenty vo vozokm - poskytol som ich.
A aj ja mozem zacat rypat napr. preco sa neprestupuje z L83, L21 pri Vojenskej na trolejbusy, ked uz z tadial chodia.
Sice vas nestiham citat (uz sa trochu krotte, stale je to o tom istom, a stale marko nechce pochopit rozumnu argumentaciu), ale este jeden "ryp" ohladom spojenia Lucanky na Zochovu: A to je preboha nejaky problem si na Lucanke sadnut do prazdnej 95 v intervale 3 min, odviezt sa na Vysehradsku, a tam si pockat max 4 min na prazdnu 93? (teda, hovoriac o spicke). A tiez pre zastavky Lucanka, Znievska, Budatinska plati: 98 (vo velmi slusnom intervale, ktory bude od pondelka este slusnejsi) na Smolenicku, a tam na prekladane 93/94 v 2x tak slusnom intervale... fakt niektori asi nevedia pouzivat to seno co maju v hlave, inak si nezmysly o presmerovani (a predlzeni) 93 fakt neviem vysvetlit... ?
o tom, ale otazka nepojednava, so zavedenim takychto automatov na hl.st. a ASMN suhlasim, myslim ze 2 automaty by DPB nezruinovali, na letisku mi pridu zbytocne, kto ma na lietadlo ten si uz nema problem zohnat odvoz autom prip. zaplatit taxik
inak by nebolo od veci aktualizovat statisticke udaje o vozokm, prepravenych cestujucich a pod. na strankach imhd.sk, to je taky problem to prepisat z rocenky DPB ktore je k downloadu na jeho strankach? keby som mal opravnenie uz to tam davno nahadzem nech tam nie su 2 roky stare udaje AFAIR co som sa pozeral pred casom
obávam sa, že toto je taký celospoločenský generačný problém, ktorý vyrieši až čas, ale to sa budú musieť samozrejme sprísniť zákony a kritéria v rôznych oblastiach nášho života... nielen v oblasti získavania vodičských preukazov
Ano L95, ale aj L59, a z L94 a L93 sa podla mna spravi 1 linka. Predsa ked pojde elektricka z Petrzalky na stanicu, tak nepojde aj autobus L93 na stanicu. A urcite sa zrusia alebo upravia aj ine.
myslím všetko... preraďovanie (na tých najnovších busoch už nie, však?) plus uspôsobenie jazdy vzhľadom na kvalitu vozovky....
inak, vodiči bratislavskej MHD dali latku poriadne vysoko, zvykli sme si, že jazdia bežne pomerne rýchlo a preto, keď napríklad sedím v autobuse, ktorý ide "normálnou" (na bratislavské pomery rozumej: veľmi pomaly) rýchlosťou, už tŕpnem...
to isté platí na zastávkach: zvykli sme si, že dvere sa zatvárajú už pri rozbiehaní autobusu a všetko má v našej MHD taký "bleksový" charakter: keď nedajbože nejaký vodič čaká chvíľu na zastávke, už sa ľudia hmýria a vidno, že ich to znepokojuje (citujem: "No, na čo čaká, čo už nejdeme?")
Aké školenie? Vodiči autobusov majú Dčko, takže by mali vedieť jazdiť. Okrem tohoto musia dodržovať už iba vnútropodnikové predpisy, čo sa týka viacmenej vzťahu k vlčákom. Každý vodič takéto školenie absolvuje.
Ak sa nájdu hovadá, tak by si ich podnik nemal držať vo svojich radoch. Podobne to platí aj napr. o revízoroch a ostatných ľuďoch, ktorí prichádzajú do styku s vlčákmi.
na každej konečnej by mali byť zavesené boxerské vrecia, pre tých prchkejších, čo si po jazde potrebujú vybiť energiu ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
donats
inak, vodiči bratislavskej MHD dali latku poriadne vysoko, zvykli sme si, že jazdia bežne pomerne rýchlo a preto, keď napríklad sedím v autobuse, ktorý ide "normálnou" (na bratislavské pomery rozumej: veľmi pomaly) rýchlosťou, už tŕpnem...
to isté platí na zastávkach: zvykli sme si, že dvere sa zatvárajú už pri rozbiehaní autobusu a všetko má v našej MHD taký "bleksový" charakter: keď nedajbože nejaký vodič čaká chvíľu na zastávke, už sa ľudia hmýria a vidno, že ich to znepokojuje (citujem: "No, na čo čaká, čo už nejdeme?")