Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
kombinacia liniek 93 - 68, prestupova stanica Smolenicka, rano od 8:30 do poobedia, konstantny interval cakania cca 8 minut, v zime krajne neoptimalne, neda sa optimalizovat???
Kam davat otazky a namety tohto typu?
Čaute nudím sa tak som prečítal diskusiu a prispievam....

TeBeCe: Zaukímavá historka o policajtoch ..... Škoda že som tam
nebol...

TeBeCe: Ten članok o päťcípej hviezde na Ikaruse som nenašiel
bohužiaľ...Sú nejaké foto????

Beus : Ak si električkár teda čo ja viem si a máš záujem o
vyčistenie eliny na obratisku (čo spravím zadara)
ozvi sa. Ja to spravím s radosťou ale zatiaľ som
nenašiel toho správneho človeka poprípade či by bolo
možné ísť s tebou na dojazd ja ti vyčistím elinu od
grafitov a bordelu moje číslo je 0902 634 177 napíš
sms poprípade ak je aj nejaký iný vodič čo by mal
záujem napíšte sms nie do fóra Ďakujem dúfam že to
výde...

fobust: Štrajk MHD ?? To sa mi páči nemusím ísť do školy...

inTony: Ten návrh zmien električkovej dopravy z minulého
roka sa mi páči napr. teraz sa nedostanem z
Ružinova do Rače

dadanska:Aj ja mám skúsenosti napr. minule som čakal na 93
veľmi súrne...A čo sa nestalo vymeškalo 5 spojov tak
som si povedal že si necvaknem lístok a na Zochovej
som si uvedomil že je sobota a že vynechali len 3
spoje...a tak som si cvakol a na Hodžovom revizor....

caute
Papyr:
Pominu-li opravdu 4 RT6N1 a 1 RT6S1, tak ještě "električky" Trenčianské Teplice-Trenčianská Teplá ?

To, že se rozbíhala kačena tak dlouho, je dáno také tím, že má použitou jinou výzbroj.

Samozřejmě, že je to málo, ale zrovna tak bych neopomíjel 400 nízkopodlažních autobusů, polovinu stanic metra zpřístupněných výtahy. Jinak 20+40 nízkopodlažních tramvají je objednáno a na dalších 250 se vypisuje tendr.
Reakcia na: AAA #49775:
Dostatok trolejbusov síce nemáme, ale ten autobus je záložák.
Reakcia na: TeBeCe #49756:
To už nemáme dosť T-busov, že na 202 musia dávať A-bus? ? ?
Reakcia na: LUK #49772:
Nevím, ale nejezdící tramvaj je snad ještě horší než žádná tramvaj- zabírá místo ve vozovně ? . Každopádně se Libereckým musí nechat, že vědí lépe než my, co se s tím dá dělat- jednu RT6 už sešrotovali...
Reakcia na: SZKV #49771:
lepší ve vozovně jako vůbec nic ?
Reakcia na: LUK #49768:
Já vím, to ale má Praha taky (a už dávno). Ale marná sláva, když v obou městech ty skvělé tramvaje dělají to samé (stojí ve vozovně), tak jako by nebyly...
Prišiel som na novú zásadu petržalčanov. 6 schodov vedia prejsť bez problémov, s radosťou, ale 12 schodov je už niečo náročné a nemorálne...
Reakcia na: dandaska #49764:
" no jasnééé takú reakciu som aj čakala -klídek a pohoda, jen když se mne to netýka" -> a keby si ty mala priamu linku tak, ako tebe vyhovuje, tak hovoríš presne rovnako... ? Čo majú takmer všetci Petržalčania dolné končatiny zrastené až po členky, že im robia problém dva schody hore a dva schody dole navyše??? Takmer do celého mesta DÁ dostať na JEDEN prestup! Len si treba nájsť tú správnu trasu... ?
Reakcia na: SZKV #49766:
Liberec má RN6 či ako sa to volá (ten nepodarok z ČKD)
Reakcia na: Papyr #49763:
A co Liberec?
Reakcia na: dandaska #49761:
No a čo iného pani velkomožná očakávala? Skutočne chápem, že špeciálne Vy máte teraz s cestovánim o niečo väčšie problémy, ale tak už to na svete chodí. Ale naozaj nie je možné, aby v mestech takej velikosti jazdily linky odovšad všade, preto je nutné vybrať lokality, medzi ktorými sú významné prepravné vztahy a podla toho linky reorganizovať. A viem si dobre predstaviť, že iní ludia by mohli mať s dopravou ťažkosti, keby sa to reorganizovalo podla vášho gusta! Neviem, čo je nepochopitelné na skutočnosti, že takmer pol milióna ludí ťažko može mať rovnaké preferencie, čo vedie k nutnosti robiť kompromisné riešenia. Osobne Vás chápem, ale taký už je život, čo sa dá robiť!
? ? ? je s vami super debata asi ako s našimi zákonmi.zbohom. ❓
Reakcia na: R.A.T.P. #49747:
Vyborna sprava!

All: Dnesnym dnom zacina jazdit v Prahe prva nizkopodlazna elektricka, KT8D5 s nizkopodlaznym clankom c. 9082 (ex 9032). Jazdit ma na linke 3. Je to sice jedna jedina NP tramvaj v Prahe, na Prahu je to nechutne malo, a este k tomu im to zavedenie NPT priserne dlho trvalo, ale nieco ine som chcel:

Dnesnym dnom sa stala Bratislava poslednym elektrickovym mestom v niekdajsej ceskoslovenskej federacii, ktore nema NP elektricku.
Reakcia na: dandaska #49761:
Prestupovanie nie je sice prijemne a nizkopodlazne busy by boli ovela lepsie, ale tie nemame. System odvsadial vsade je vazne neudrzatelny a preto treba pochopit, ze moze fungovat len dobry nosny system.

Ano, vyhodu maju ti, co byvaju po trase nosnej linky, ti ostatni musia obcas prestupovat. No nie je to nic tragicke. Kazdy den cestujem z Petrzalky na Dlhe diely a to su casto 2 prestupy a nestazujem sa. Beriem to ako realitu. Lepsie to fakt nejde.
no jasnééé takú reakciu som aj čakala -klídek a pohoda, jen když se mne to netýka ?
Reakcia na: Technopol #49746:
To prvé Ti už napísal inTony, to druhé sa asi zistiť nedá.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.