Ale cez to všetko je nadpis pravdivý, cestujúci sú aj tentokrát neinformovaní ... Ja osobne autorovi článku (a spoluautorovi linkového vedenia) gratulujem k výbornej "satirickej sebareflexii", ako som už písal. Na druhú stranu, je prezieravé, že tam nie sú uvedené žiadne konkrétne mená, že ten článok nejako spadol z neba. Vlky by sa divili aj tentokrát
Ty si v poslednej dobe nejaký úzkocitlivý, nie? V solídnej MHD, kde sa pravidelne umýva podlaha, sedačky, madlá a na oknách nie je centimetrová vrstva humusu, tieto veci upadajú do pozadia. Samozrejme pre fetišistov na hygienu je tu IGK
Dokonalosť sama. Undergroundové hnutie dopravopatických salónnych priaznivcov so samotným RRPaT... Na pár prostých slovách som sa rehotal viac, ako na článku "Vlčáky si za to sami môžu, lebo nič nechápu..." a to je už čo povedať ?
Ále, choďte do kelu s taxikárskou lobby. Veď taxikárov je cez deň ako myší, ale práve v noci a cez víkend je problém nejaký zohnať. Nejde o taxikársku lobby, ale o nezáujem mesta.
Ja som videl, ako nastavovali výjazd zo slučky. Nie pomocou električky, ako by to urobil normálny človek. Skúšali to na osobnom aute a maturovali, prečo ho tá ich technika nesníma.
Ajhľa, rozdielnosť prístupu. Ja som kvôli reklame "Necestujte viac hromadne..." písal námestníkovi primátora, že sa mi to nezdá vhodné a že by sa reklama mala ihneď odstrániť, ale dotyčný pán nemal záujem sa vecou zaoberať a postúpil môj mail Recaru.
Rýchla električka možno aj do Rače a Karlovej Vsi
12.09.2005 BRATISLAVA – Rýchlodráha pre električky, ktorú bratislavský magistrát plánuje začať stavať na budúci rok v Petržalke, by nemala končiť na Šafárikovom námestí. Mesto uvažuje, že trať by mohla viesť na Hlavnú stanicu, do Rače, či Karlovej Vsi.
,,V žiadnom prípade to nebude tak, že všetci cestujúci budú musieť na Štúrovej ulici vystúpiť a prestupovať na iné spoje," informoval námestník primátora pre dopravu Karol Kolada, podľa ktorého je väčšina koľají prispôsobená, aby ich rozchod rýchlo upravili.
Potrebné bude však kúpiť minimálne tridsať vozidiel rýchloelektričky. Ako povedal Kolada, cena jednej električky je osemdesiat miliónov korún. Celá stavba by mala stáť päť miliárd korún, pričom časť pokryje úver a mesto sa chce uchádzať aj o štátne dotácie. Súčasťou výstavby bude aj rekonštrukcia Starého mosta, s ktorou by mohli začať už budúci rok.
jaj, sofwear pisem naskval, volajakuo sa nam to vo firme zauzivalo ;o) aj ked ja mam pravidelne preklepy a gramaticke chibi ;o) yop, zavriet, az by boli cierni. mozno by ich bolo dobre zavriet do nejake starehu ikarusu a nechat ich donekonecna sa vozit po BA.
Ďakujem ☺ Budem vám veľmi povďačný, keď mi ich pošlete na mail: muzikant@pobox.sk ? ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
NN
12.09.2005 BRATISLAVA – Rýchlodráha pre električky, ktorú bratislavský magistrát plánuje začať stavať na budúci rok v Petržalke, by nemala končiť na Šafárikovom námestí. Mesto uvažuje, že trať by mohla viesť na Hlavnú stanicu, do Rače, či Karlovej Vsi.
,,V žiadnom prípade to nebude tak, že všetci cestujúci budú musieť na Štúrovej ulici vystúpiť a prestupovať na iné spoje," informoval námestník primátora pre dopravu Karol Kolada, podľa ktorého je väčšina koľají prispôsobená, aby ich rozchod rýchlo upravili.
Potrebné bude však kúpiť minimálne tridsať vozidiel rýchloelektričky. Ako povedal Kolada, cena jednej električky je osemdesiat miliónov korún. Celá stavba by mala stáť päť miliárd korún, pričom časť pokryje úver a mesto sa chce uchádzať aj o štátne dotácie. Súčasťou výstavby bude aj rekonštrukcia Starého mosta, s ktorou by mohli začať už budúci rok.
Zdroj: Nový Čas
http://www.bleskovky.sk/tools?a=print&cid=84501