Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Nodes #48004:
Nevravim ze nevhodne, vravim ze problemove. A najproblematickejsi je asi usek Zilinska - Hl.stanica, hlavne pohnutie sa do krizovatky do kopca, ale tiez ubrzdenie do Predstanicneho zo stanice. Ked sa smyka, samozrejme. Ale vseobecne su problemove useky s vacsim stupanim, ked sa smyka, najma na uzavretych zvrskoch, kde je na kolajniciach obvykle viac maglajzu 🙂
BEUS: Tie pripojne vozne k T6 boli, ale v uzsej verzii, T6A2 mala pripojne B6A2. O existencii nieco ako B5A5 neviem. Ktore useky nie su vhodne pre K2X?
Reakcia na: Tomi #47996:
Z kombinacie znakov J&T je blivno viacerym... fakt sa zacinam obavat o osud fabricky, vyrabajucej IMHO velmi vydarene vozidla... ?
Neviete, kde by som mohol najst projektovu dokumentaciu pre trolejbusovu trat na Dlhé Diely? Neviete, kde bude končit a začínat približne trolejové vedenie ?
Reakcia na: 81-71 #47989:
To by ale domotalo ľudí ešte viac než vyššiespomínaná šoková terapia. 🙂
hmmm, no, ja len ze kedysi jazdili aj vlecnaky u nas, nie? ale v tomto sa fakt nevyznam, tak ma len zaujima, co k tomu povedia odbornici alebo aspon laici s nejakymi skusenostami a znalostami "smile" ;o) zdalo sa mi to ako dobra vec, ale ked to ma byt len problematicke..hm.
Reakcia na: PvvS #47998:

Na T3EV som sa v Brne viezol este ked jazdila solo. Suhlasim ze to ma paradny vykon, samo o sebe je to raketa, ale aj dobre nastaveny ZR voz dokaze spravit taky odpich. Druha vec je zrychlovanie od 40 km/h, tam T3EV jasne vyhrava.
Reakcia na: fobust #47997:
Doporucuju sednout na vlak a zajet si do brna projet se soupravou T3R.EV+VV60LF. Myslim ze K2 se muze jit zahrabat. S jizdou to problem nemelo , spis s brzdama (na velku byly slaby), ted uz je to OK. Ono koneckoncu kdyz je na motoraku vykon vic jak dvojnasobny oproti klasice (T3 4*45kW T3R.EV 4*100kW) uz to musi byt nekde znat.
Reakcia na: Beus #47993:

Ehm, nechcem byt sprosty, ale taka 38+135 ma adheziu mizivu, vsak aj 38 sama o sebe nie je nic moc (je velmi lahka). A bez problemov to vyjde na stanicu. Myslim ze tu ide aj o ine veci nez adheziu. Nakoniec, v ex DDR je plno suprav T4D+B4D, pripadne T3D+B3D. A tiez tam jazdia aj do stupani. Rozdiel je v tom, ze takato suprava ma pri plnej obsaditelnosti polovicny trakcny vykon oproti suprave dvoch motorovych voznov, cize zakonite pomalsi rozjazd a je leniva, lenivsia ako kachna. A to je uz co povedat. Samozrejme, adhezia je tiez polovicna, co iba prispieva k suchtavemu rozjazdu. Nakoniec, vid Wien, supravy E2+c5, ktore maju dokopy 5 podvozkov, z toho 2 trakcne. Preto maju tie ich tramvaje aj taky mizerny odpich, najma ked zacne prsat (zazil som, to sa nevedelo rozbehnut ani na robvine). O tej brzde, kde zadny voz narazal do predneho a potom ho zasa brzdil by sa dalo tiez pisat. Ked uz bola suvisle mokra kolaj, tak to bolo zasa OK. ?
Reakcia na: Mikimaus #47979:
J&T sa zaujímalo aj o iné projekty, napr. privatizácia našej nákladnej železničnej dopravy. Myslím si, že tým finančníkom ide hlavne o zisk, takže asi vedia, do čoho investujú. Dúfam, že SOR-u Libchavy to len pomôže. ☺
Na druhej strane, keď počujem slovo J&T, mám hneď nejaký blbý pocit, ale to len tak na okraj. ?
Reakcia na: Beus #47993:
ok, dik moc za vysvetlenie. ano, adhezia je prilnavost. sice mam len „povrchne“ vzdelanie technicke a na vyske som sa rozhodol predsa len venovat inym veciam, chapem ta. ? aj tak mi to ale trocha vrta v hlave a ked som to teraz vysvetlil tuto hla kolegovcom, zacali spekulovat nad tym, ci to stupanie trati je naozaj az take… ale v tomto verim odbornikom. ? takze dik
Reakcia na: 81-71 #47990:
ale no tak prosim vas, shak skusme byt optimisti a mysliet si, ze dpb vsetko domyslelo, prepracovalo a malo na pamati najma cestujucu verejnost a az potom svoje vlastne ambicie individualnych clenov managementu. fakt nas mozno milo prekvapia. a most apollo? hm…nie su v nasej milovanej BA vsetci pribuzni? ?
Reakcia na: papuca #47973:
Ad vlecniaky: Ak ti hovori nieco slovo adhezia, budes mi rozumiet (a v podstate by som tu s vysvetlenim rovno mohol skoncit) 🙂 Ak nie, tak male intro - pomer hnacich naprav (cize tych, opatrenych motormi) k ich celkovemu poctu, inymi slovami pomer hmotnosti, ktora aj prenasa trakcnu silu na kolajnice, ku celkovej hmotnosti.
Jednoducho - prevadzkovat v BA kopcovitych podmienkch vozidla/supravy s 50% adheziou je... len o malicko mensia zvrhlost, ako prevadzkovat v Tatrach serble typu 425.95x s 33% adheziou, zvysenou kadejakymi zavaziami na mozno 40% (odbornici, opravte ma).
V BA je na niektorych miestach aj 66%-na adhezia vozidiel K2x problemom, a keby si mal trakcny voz s vlecniakom, na stanicu sa ti za nevhodnych podmienok nema sancu vyhrabat ani s tonou piesku. U nas je jednoducho potrebna 100%-na adhezia, takze by si potreboval nie vlecniaky, ale plnohodnotne trakcne B-vozy, cize by sa lisili len absenciou kabiny a niektorych riadiacich obvodov, a domysli si, ci by sa to vobec vyplatilo 🙂 Dalsia vec je, ze k T6 sa vlecniaky nevyrabali, k T3 som vlecniaky kdesi videl (tusim Osijek kedysi pradavno?), ale BA ich chvalabohu nema 🙂 Trakcne B-vozy (bez kabiny) sa tusim robili len ku T4 (pre nejakych Nemcov), a urcite nestali o nic menej ako A-vozy T4 🙂

Zmena temy: Pre vsetkych, ktori nechapu obratisko Dostihova draha - to NIE JE myslene ako konecna Dostihova draha, to je myslene ako konecna Nam.hraniciarov, a kedze tie vozy tam nie je kde otocit, tak aspon odvezu tych par ludi 1 zastavku na/z Dudovej, a tam sa otocia. Technicky neexistuje lepsia moznost, ako ukoncit linku na Nam.hraniciarov (co povazujem za celkom rozumne ukoncenie).
Reakcia na: 81-71 #47990:
ale jasne, ze bude. ved sa metro dusuje odusu, ze to vsetko bude tip top a pripravene a ked nie, tak ze skocia z mosta ?
Inak, neviete, kde by som mohol najst jektovu dokumentaciu pre trolejbusovu trat na Dlhé Diely? Neviete, kde bude končit a začínat približne trolejové vedenie ?
Reakcia na: Andy #47986:
A ešte jedna vec, DPB sa zaviazal na termín5. september, čo však neznamená, že Apollo 5 .septembra bude v prevádzke. Stačí ak trochu sleduješ info okolo mosta. ?
Reakcia na: Andy #47986:
Vačšina zmien sa Mosta Apollo vobec netýka, tak ako bude provizorne jazdit L95 zhruba po trase eliny či čo za čudo to bude ? a taktiež sa mohli predbežne linky určene cez most Apollo zatial hodit cez Starý most.......
Reakcia na: 81-71 #47985:
šoková terapia... ?
Reakcia na: Andy #47986:
Veď by to bolo len na dva týždne ?
Reakcia na: 81-71 #47985:
A autobusy budú lietať ponad Most Apollo? 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.